No täna päris põnev insident,kui sättisin ennast maasuga minekule,lasin veel väravas veidi tuksuda kui see äkitse seiskus ja nii ta sinna jäi.Sain kudagi moodi kontrollitud kas säde on ja seda polnud. Noo küllap siis süütuse pool vbl. ka kommutaator võta sa kinni.Veidi aega keerutasin põidlaid ja marssisin ümber autu,kui arvasin,et võiks äkki proovida.Käivitus poolest pöördest,noo mismõttes aint see käimine ei kestnud kaua ja jälle kossti seisis.Kütte filter tundus olema ka vääga kahtlane,käis ka peast läbi mõte,et küllap see see bio värk nüüd kõik umbe ajanud.
http://static4.nagi.ee/i/p/1019/90/2549 ... ee_l.jpg/1Vahetasin selle ja käivitus jälle,nüüd juba veidi kauem,kui jälle kossti vaikus. Pm. loobusin ja hakkasin mõtlema,et mis nüüd edasi saab,kokku lepitud kohtamisele tõenäoliselt ei jõua.Kunagi oli kütte pumbaga analoogne olux,kui samamoodi käivitus ja jõudis käia kuni töösoojaks ja kutu.Et niikui kuumus mängis mingit vingerbussi,pump sai vahetatud ja asi korras.Aga ikka lammutasin jagaja kaane maha ja sain ka halli andurile ligi,õnneks ilmaga hullult vedas,ei olnud ei külma kraade ega vihma ollust.Pealtnäna see osakond nägi hea välja,õnneks oli mul seesamune junntk,vahepeal ka otsisin süütepooli mida loomulikult ei leidnud.Õhupuhastaja rookisin ka maha,et näha kas karburaatoris ikka piisavalt bentsu.
http://static4.nagi.ee/i/p/1019/90/2549 ... 87_l.jpg/1Korjasin siis kõik kokku tagasi,hammasrihma katet ei pannud ja temake käivitus jälle ja jäi ka käima.Sai oma sõit ka tehtud,tõenäoliselt justkui korras,küllap see õnne värk rohkem oli.Hea,et kuskil teeäärde ei jäänud,sai ikka garage vahet jalutatud,et vajalikke instrumente tuua.Mingit riista kasti ikka vean kaasa,aga seal ikka kõike värki pole,nüüd vast tulekski seda veidi täiendada,aga küllap see jääb.Järgmine x tuletab meelde,et oleks ikka võind panna selle ja tolle jne.