42. leht 43-st

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 02 Okt 2013, 20:56
Postitas Mario
:shh: iga asi omal ajal. :D :D
aega võtab see protseduur oma paar päeva. Hetkel ei ole võimalik nii kaua ilma autota olla, seega eksperiment lükkub tulevikku, sest mingi hooaeg on lahti läinud ja webasto paigaldus igapäevane teema ja hilja õhtul saab koju alles... muidu enamvähem sinna regiooni see asi jääb, aga mitte lisandite näol. :)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 07 Okt 2013, 23:16
Postitas Mario
lõpuks on siis alla mahutatud Xedos 9 lõpupütt. Ütleme nii, et mahub nagu kinnas kätte. väike tsikibriki, fabritseerisin toetuspunktid ja all ta püsib. Talvel ei tohi aind uljaks minna.
Täna sai lõpuks vahetatud ka lambda andur. võin öelda lambda, sest külge läks Boschi toode. Jaapani autodega ei sobi ükski boschi asi tegelikult, aga ometi esituled on GF/GW Boschi omad just. :D
Et eks näis, kuda see tasuta saadud asi ka käitub. Laost on võtta Denso oma ka, kuid kehtib sama jutt - b-osad ei pruugi tööle hakata.
Aga mis seal ikka, 2 minutit kulus vana anduri maha võtmiseks, 2 minutit teise anduri juhtmete ettevalmistuseks, 5 minutit kuumutasin 450 kraadiga, et tina üldse kuhugi kinni hakkaks ja pidama nad sain. Termorüüga kaetud ning rauast juhtmed valmis saidki.
Esimene käivitus oli maru vaevaline, siis kogus end. Ilmselt õppis end ümber.
Natuke paaru, tuli summutist põlemata kütust, aga siis normaliseerus, tühikäik vajus 650 peale ja jäi mõnusalt põksuma. Ja pole kordagi välja surema hakanud.
Mootoril on tunda, et on jõudu natukene rohkem -segu on ilmselt õigem ja sõit on sujuv - enne iga jalaliigutus pani masina hüplema, nüüd sõidab nagu siidi. Peab nüüd gaasiklapi juures õhukanali düüsi tagasi kinnipoole keerama.
Peale pisukest vaatlust lambiga kapoti all - avastasin, et hammasrihm hakkab rihmakattest end läbi sööma. :) Plastik on ikka nii palju paindes, et surub end sissepoole ja hakkab plastikut lõikama. Ei jää muud üle, kui see ülemise osa plastik üldse minema visata ja korralikult põhjakate alla muretseda. Lammar küsib üle 100€ nende plastikute eest, mis on üle mõistuse...

Märkasin ka, et käigukasti otsakaas hakkab roostetama ja on niiskunud. Samuti on niiske ka mootori teine ots veepumba lähedusest.. Kuigi... Veepump on alles suht värske veel...
No ei tea, aga vägisi ikka kisub sinnakanti, et tuleb rupskiteks tõmmata.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 22:34
Postitas Mario
vähemasti talv võib nüüd tulla, tassisin täna Evertilt jooksu lumemüttajaid ära. :)
tegin ka arvestuse kütusekulu osas, kuigi peab mainima, et sellesse uhkesse tunnelisse äraeksimine oli küll päeva nael.. :D :D vat mis juhtub, kui Tartu mnt. mahasõit maha magada... :D
paak-täis ja tuld, õhtul uuesti kodus paak täis.. kokku koos sõbra külastusega 31.78 liitrit mahtus peale uuesti ning kokku läbisin 458.6km. Tartu-Jõgeva-Põltsamaa-Maardus ekslemine-Everti kodu-Ülemiste City-Urge-Nõmme kõrts-Rapla-Türi-Imavere-Tartu.

Nüüd siis 2.0 või 2.5 V6 otsingutel. :)

E: jäi mainimata ka see, et minu masinal on nüüd siis ametlikult sisselaske kollektor katki. Õigemini see resonance chamber, mis on sisselaske külge ehitatud ja mis on tehtud mingist eriti õrnast plastikust. Maha ei ole veel kruvinud seda konstruid, et näha, kuidas ta sinna kinnitub, aga tundub, mingi toru ja tihendi teema.. ehk siis eemaldamine on ehk valutu. Muidugi peegliga nägin, kuidas soojus on teda paisutanud ja pikk, umbes 5-sendise paksune lõhe jookseb mööda valamisjoont. See seal sisisebki ja mitte midagi pole teha ka. Praegu külmemate ilmadega on tühikäik jäänud isegi püsima.. Kui ei õnnestu tuuning, siis tuleb vana FSi sisselaske kolle otsida ilmselt.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 23 Okt 2013, 08:07
Postitas Mario
Kuigi ilmaennustus lubab nädala lõpuni soojakraade, kruvisin ma siiski alla talvekad, sest hommikud on veel päris kõva miinusega ja viimased paar nädalat juba on hommikuti suvekad kandiliseks külmunud ja siis sõidan üle uue teelõigu nagu Ränirahnud...
Pilt
uuel nädalal tekib natuke mahti lõpuks auto kallal lammutama hakata, et leida mõned karud sealt kõhust.
Praegu külma ilmaga teeb ta väljasuremist palju vähem, võiks öelda et üldse mitte. Pigem on see, et tühikäik on 800 kandis, ja peale 4 minutit seismist, millele tavaliselt järgnes väljasuremine, siis nüüd langeb tühikäik kuskil 600ni.. aga jääb käima. ja rütmiliselt nagu kass nurruks ja väristab keresse... nüüd on teine auto ka omale kõrvale soetatud ja natuke rohkem aega süveneda sellesse anomaaliasse, et kas tõesti katkine plastitükk rikub ära ilusa harmoonia, või on veel midagi...

Väike tähelepanek - MX-6 originaalvelgede ET on natuke parem, kui GF'i originaalveljel ja võiks öelda, et rattad on peaaegu koopaäärega tasa. :) rool läks ka muidugi tunduvalt kergemaks ja auto on vähe krapsakam, kui nonde raskete velgedega.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 25 Okt 2013, 07:49
Postitas Mario
noh, meil ka siin ikka +5 ja nii... aga Mazda alt ei hakka talvekaid ära võtma uuesti, pigem jääb töö juurde seisma nüüd mõneks ajaks, et oleks aega rahulikult mootoriga tegeleda.
Pilt
Teine masin on olemas, millega sõita saab. Mootori teen jonksu ja siis on näha, mis saab. Kas hakkan kerega tegelema, või loobun oma sõbrast kokkuvõttes.
Praegugi, väikese sisselaske probleemiga on ta üsna öko ning tundub, et rihmajamis on ka üks "kägistaja"...

Tiib jõudis sõiduga soojaks minna lihtsalt :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 25 Okt 2013, 18:41
Postitas Mario
isegi kuigi on olemas mig nurgas, siis ruumipuudus kummitab ikka.. siis peab sillapingis tegutsema mõnel nädalavahetusel...selleks vaja enne mõned plekid hankida, parim mõte on ise teha custom-koopaääred, nagu senine praktika näitab, siis ühele Subarule ehitati väga ilusti paari cm laiusest ribast kena kaareke.pärast pletid mõned tükid lisaks ja äge saabki.
Pigem on asi selles, et minu jaoks enam majanduslikku tasuvust ei ole, haruldase aju tõttu ongi veel võimalik mingigi hind saada...
kui koopaääred ja karbid ära teha ning luugid vahetada ja värvida, sõidaks veel mitu aastat muretult.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 15 Nov 2013, 01:06
Postitas Mario
siia pole ka miskit kirjutada.. kütusekulu on hetkel 0 sajale, sest üllatas mind ühel hommikul, et jätab mind keset linna jalameheks. käivitub ja sureb kohe. Seega esimese hooga oletan neid olematuid sisselasketihendeid ning ilmselt on tugevamaks läinud ka leke sisselaske summutis.. käima saab, sõidab tallagaasiga, nii kui tahad veerema hakata, on partsti kutu. Rääkimata ka viimase aja õlikulust. Kõik võttis ära, mis karteris oli. Oligi viimasel ajal maru hea sõita, läks edasi nagu loom, aga siis järsku selline temp...
Hetkel siis tööjuures ja äraootaval seisukohal, kas tuua uus töötav mootor ja tollele hooldus teha, või võtta see rupskiteks. Hetkel nii palju kui uurinud, siis pole miskit põhjapanevat jõudnud avastada, kui et ühes silindris on surveprobleem. Töö juures üks mees jäi ka haigeks ja töö kõrvalt ei ole mahti teha.. Volvoga sõitmine on nii hea, et unustad üldse ära, mis see autoremont on... :mrgreen:

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 28 Nov 2013, 20:19
Postitas Mario
tjah.. kui ikka ise juppe ei näe ja mõõta ei saa, siis sa tutkitki õigeid asju saad. :x
nimesid ei nimeta ja näpuga ei näita, kuid mõned mehed võiks õppida lugema ja kasutama arvutit. Ühesõnaga lombi tagant tellitud varuosad tulid ka kõik valed, seega olen back to square one.
Tuleb ikka välja, et FSil ja FSil on vahe, või on stantsi taga olnud mees väsinud või pilves, ei istunud ükski tellitud tihenditest ning poldiavad mõned detailil ikka jumala mööda, et tekkis kahtlus, kas pole äkki peegelpildis miskit tehtud.. :D :D Peaksid õiged asjad ka tulema nüüd homme...
Ühesõnaga, ei saa hääli ikka veel kuulda. See nädalavahetus saab natukene nokitsetud veel, kui kõik hästi läheb, siis võib võtit keerata jälle. :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 29 Nov 2013, 13:32
Postitas martin
Mida head ja paremat sa sealt lombi tagant siis tellid nüüd?

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 29 Nov 2013, 22:42
Postitas Mario
mitte midagi sellist, mis sinul juba on. :D :D mõtlesin, et lähen lihtsama vastupanu teed... aga nät. Ei klapi need asjad. :? Soomest tulid õiged asjad täna ikka ära, homme nokitsen. :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 14 Mär 2014, 18:54
Postitas Mario
nokitsemistel on kõva paus olnud. Auto seisnud truult, talv otsa oli akul klemm peal, nii nagu novembris seisma jäi, nii läks sellel nädalal käima nagu naksti. Sidur, va kurivaim oli kinni jäänud ainult, pedaal ei tahtnud ka kohe üles tagasi tulla...
Kahju muidugi, et keegi ostusoovi ei avalda, lõpuks sellised masinad vanaraua hundi hambusse satuvadki.
Ülevaatus saab selle kuuga läbi, peaks tegema ühe sõidu temaga veel, siis kui muud ei toimu, läheb maale ja hakkab üks igavene projekt pihta.

Plaan - V6 istutamine ja keretööd. See tähendab siis absoluutselt kõige eemaldamist autost ja algab üks keevitamise maraton. Peab selleks puhuks omale ühe aparaadi muretsema, millega säristada saaks, garaaž on juba justkui olemas, vaja uksed sisse lõigata, et seda ka reaalselt kasutada saaks. :D

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 14 Mär 2014, 20:25
Postitas Fredo
Muidugi tee see v6 teema ära. Ostab mingi nolk millalgi sul muidu selle siga odavalt ära ja siis aasta hiljem näed juba varuosa kuulutust. Mõtetu head masinat ära anda.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 14 Mär 2014, 21:30
Postitas martin
Mario kirjutas:Plaan - V6 istutamine ja keretööd


Sa jätad sellest justkui lihtsa mulje. Autol mõned pisivead: mootor, kere :lol:

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 01 Apr 2014, 22:25
Postitas Mario
panin suvekad ka alla.
ülevaatus sai küll läbi..
Nimekiri tegemist vajavatest asjadest - tagasillas paar hoovakest asendada, sest puksid on väsinud ja seetõttu ka mulje, et istmik hakkab alla vajuma. küljekarbid on pisut mullitama hakanud. Auto läks käima, sõitis, möllas.. Tagapidurid vaja ka ilmselt jälle üle käia. Isegi siis, kui sõitsin, vajasid need pidevat tähelepanu. Parim lahendus oleks korralikumad sadulad taha panna.
Kahjuks ei sobi enam minu ühegi plaaniga selle auto säilitamine, töö juures ma teda hoida enam ei tohi, kodu juures on lubatud vaid 1 auto per korter.. Mujale paigutada teda pole, ikka loodan, et keegi tuleb rahapakiga.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 01 Apr 2014, 22:32
Postitas martin
mis hoovad sul seal taga vahetamist vajavad? Väga väike võimalus, aga äkki saan aidata.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 03 Apr 2014, 22:49
Postitas Mario
alumised pikihoovad :P
ja noh, olgem ausad, ega ka reg.varraste puksid on suht nadid juba. + vaja kahte uut reg.polti...

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 03 Apr 2014, 23:42
Postitas martin
Jamh, minul olid pikihoovad kõverad natuke :wtf: ja läksid vahetusse. Puksid ise olid muidu täiesti korralikud veel, nii et kui neid kuidagi vahetada õnnestuks...
Need poldid on kah paras jama, esindus pakkus ühe poldi hinnaks natuke üle 40-. Väikse uurimise peale sain teada, et 1 ja 2 põlvkonna mx5 peaks kasutama samu polte. Nüüd ootangi inglismaalt pakikest kahe poldiga, koos saatmisega kokku 21.50-. Pole ehk just kõige parem lahendus, aga ega neid reguleeritavaid vardaid kah kusagilt võtta ei ole.
Loodetavasti on sul vähemalt tagumine sillatala veel korras, minu oma vajas juba natuke tugevdamist.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 07 Apr 2014, 22:11
Postitas Mario
eparts müüb mulle reg.poldid 14€ eest. aga muude asjadega on raskem.. nüüd olen jälle vaeslapse rollis ja otsin kohta, kus autosid kannataks teha. töö juures tehti nüüd sedasi, et edaspidi on oma auto tegemine paberi alusel ja tõenäoliselt ka raha eest.. võeti viimanegi lõbu ära selle ameti juures, et kui tööd pole, võid oma saani kõpitseda.. njääh...
aga kes tahab, siis homme näeb mind ühes teises kohas rõõmsalt leti taga naeratamas. :)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 03 Aug 2014, 18:57
Postitas Mario
niih.. kah natuke uuendust.
aprillist saati midagi põrutavat muutunud pole.. peale selle, et vb enam pole vaja rõngaid vahetadagi..
Nimelt, tsikibriki, mida ma siis tegin -
ostsin hunniku DPF põletusainet (LiquiMoly). Kahjuks tegemist mõnusa happega ja ka põhjus, miks ma tervise tõttu ametit vahetasin...
Igatahes siis võtsin küünlad maha ja kallasin mitu pudelit silindritesse. Ja nii ta ligunes nädalaid. eks midagi ikka mõjus, sest kui jälle oli mahti tegema hakata, oli vedelik karterisse vajunud. Lasin siis selle sinise-pruuni segumöga välja, pesuõli sisse ning lasin natuke käia.
Seejärel pesuõli õli välja ja läks korralik õli uue filtriga.
Suitsemine oli kadunud.
Küll aga tekitas tuska tõsiasi, et masin ikka iniseb ja pööretel kipub tossama... Okei, mõtlesin, et heakene küll.. Ja jäi praegu nii.
Kuna Volvo aga otsustas juuni lõpus, et käigukastis võiks turbiin laiali lennata, pidin hakkama jälle Mazdat elustama, sest järelkasv on igahetk tulemas ja naist päris bussiga sünnitama ju ei vii...
Laenatud auto võeti tagasi, seega paar päeva tagasi pidurid käisin üle, roostet võõpasin ka veidi, et ÜV onud ei nuriseks. Kõik muud asjad toimisid ja nii ta jäi. KÜll aga mõtlesin, et ma siiski uurin välja, mis seda turbovilinat kõrgetel pööretel teeb..
Hammasrihm hakanud maha jooksma! :shock: Ja juba jõudnud rihmakatteplastikust läbigi nosida.
Lammutasin siis niipalju eile, et et võtsin KK kaane maha, rihmad eest, sain ülemised plastikud ära, ja kuna käppa ära ei võtnud, siis painutasin toda nii palju eemale, et korralikult näha, ja mis ma näen - hammasrihma pinguti täiesti lahti. Polt oli pooles vinnas juba. Enne sellest plastiku avast vaatasin, kui mootor käis, et rihm laperdab jubedalt ja see vastu plastikut tegigi siukest peenikest "vilinat".
No mis seal ikka, 14 lehtsilmus pihku, pikendus külge ja keerasin märgid paika ja uuesti tunde järgi 51Nm polt kinni. Ladusin kokku, rihm ei laperda enam, kiun kadus, rihm on hetkel omal kohal... kaaned maas olid, siis oli näha, kuda pinguti hoiab end viltu, sealt ka siis see mahajooksmise mure... huvitaval kombel nägi rihm nagu uus välja. Täpselt nagu siis, kui ma rihma vahetasin ja väidetavalt juba 157 000km sõitnud oli.. Tollel rihmal olid Mazda kirjadki veel peal, aga 3 hammast kohekohe ära tulemas küljest..

Igatahes mida ma märkasin, vb on see nüüd ka selle leotamise süü - tossu ei tule, masin on erksam, sest rihm ei laperda. Loodan, et nüüd niipea end lahti ei kruvi.. Kahjuks on müstilisel kombel otsa saanud mõlemad abirihmad, need ostan uued...

Vaikselt on ka auto müügis aktiivsemalt, kuna Volvo vajab remondifondi täiendamist ja mitme auto pidamine on liigne luksus, sest kortermaja ees kohadki limiteeritud...
Aga noh, vaikselt elame niiviisi... :D
eileõhtune nokitsemine siis..
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 04 Aug 2014, 09:38
Postitas Mel
Ahhoi.Mazda ikka kõvasõna igast vollid ja villud tulevad ja lähevad aga maasu jääb :D

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 04 Aug 2014, 09:47
Postitas Mario
tõesõna Mel. Tunne on, nagu poleks päevagi eemal olnud. Kuigi jah, manuaal enam väga ei meeldi.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 04 Aug 2014, 11:21
Postitas tomkulibin
Telli takso, siis ei pea ka rooli keerama :wave:

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 04 Aug 2014, 14:51
Postitas Mario
:D
ei nii mugavaks ei tohi minna :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 08 Aug 2014, 17:35
Postitas Mario
tegin paar päeva tagasi ka õlivahetuse, sisse läks noname täissünt 5w-50, V6 õlifilter. keda huvitab, siis V6 õlifiltriga lisandub õli veel 200ml, soovitan filtri ennem pooltäita, muidu tekib viivitus.
Läks sisse ka õlilisand, igatahes hommikud on suitsuvabad olnud.
LS oli endalegi üllatuseks alles 267 000 kopikatega, see on see, kui pole tükk aega sõitnud.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitatud: 08 Sept 2014, 20:36
Postitas Mario
28.mai 2008 alanud sõprus sai täna siis otsa.
Õnneks ei läinud auto perest välja, aga eks nukker oli ikka. Oli hea auto ja nüüd tuleb vaevelda natuke CO näiduga. Ülevaatus oleks muidu puhtalt läinud, aga heitgaas jonnis... See oli eelmine kord korras, aga täna näitas tühikäigul OK, aga pööretel kippus HC ikka sinna 1300 kanti. Küünlad ja õli tuleb uuesti asendada, siis vaatab edasi. Peab uurima, millest õhu lämmatamine tingitud on..

Müügiteemasse kribasin, et 4 ust ja tagaluuk on saadaval, pakkumine teha mulle privasse.

Oli ja on hea auto endiselt, nüüd teenib kälimeest, kelle kasvav pere sinna ära mahub kenasti. :)