Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe
Postitatud: 24 Juul 2008, 18:12
Foorumi liige juba mõnda aega, aga mõtlesin siis lõpuks oma auto teema ka ära teha.
Tegemist siis 98' aasta GW'ga, mootor 2.0 ja 85KW, nagu pealkirjastki näha võib. Eesmised udutuled, konditsioneer ja elektri peeglid on nagu sellist mugavusvarustust.
Ostetud sai 2005 kevadel. Ostetud sai just see masin, kuna ise olen suht pikka kasvu ja vajan ruumikat autot. Ka tuleb tihti erinevat nänni autoga vedada, seepärast universaal. GW sai ostetud just eelkõige välimuse tõttu - mulle jubedalt meeldib. Ja kuna ühes TM-testis ka seda kiideti, siis oligi olemas. Veidi oli probleeme otsimisega, sest tahtsin just 2.0 mootorit, kuid neid ei olnud siis just väga palju saada...1.8 oma naljakalt väheste KW'dega jääb sellele kerele veidi lahjaks. Taheti auto eest algul 103K, kätte sain lõpuks 87K'ga. Odomeeter näitas ostes 110 000, niiet kruvitud oli teda ikka ka. Praegu ees 185 000.
Mis ma siis selle paari aastaga kulutanud olen - peale tavaliste (õli, rihmad, küünlad, piduriklotsid jne) asjade pidin kohe alguses ära vahetama sellise detaili, mille nimi oli pidurisadul(???vist??), kuna käsipidur ei võtnud üldse. Kohe 5K suurune pauk.
Veel lasin muidugi mahuanduriga alarmi panna ja toonklaasid - privaatsust juurde.
Siis veel suht alguses andis otsad tagaluugi avamise süsteem - mingi väike vidin kadus sealt lihtsalt ära ja luuki ei saanud väljast lahti ilma võtmeta.
Eelmisel aastal said pandud kõik 4 uued gaasiamordid, kuna kaks esimest vana õlikat jäätusid ca -10 juures ära ja talvel sõitmine oli päris ebameeldiv.
Taga vahetasin ka pidurikettad ära, kuna tagumine pidurisüsteem töötas suht kehvasti ja seega kettad olid päris kehvas olukorras.
Ka konditsioneeri torustik ussitas ühest kohast läbi - uus toru oli esinduses 3K, seega käisin parem tuttava juures alumiiniumkeevituses ja sain 200 rahaga korda.
Ja loomulikult, kohustuslikus korras selle auto puhul on kõrvalistuja turvapadja andur omadega läbi
Ka esiklaas varsti vahetusse - kuigi on seda juba eelnevalt vahetatud (mitte mina), siis päris kriimuline on teine ikka.
Hiljuti vahetasin ka tagumise kojamehe varre ära - vana oli suht väsinud ja jõudis ainult pool tagaklaasi ära puhastada..halvema ilmaga päris kehv sõita nii.
Mingeid spoilereid vms vidinaid pole plaaniski külge panna, kuna vahel on ka kruusa- ja metsateedele asja ja madalaks ei soovi teha autot. Valuveljed võiks ju olla, aga kuna rahakott uusi ei kannata osta ja sellele autole sobiks just hästi tiheda kodaraga veljed, mida pole kasutatuna kuskilt leidnud, siis ongi siiani plekkvelg. Ka on plaan ka tagumised aknad elektriliseks teha.
Igatahes rahul olen - teele pole mind kunagi jätnud (v.a. üks kord, kui teeninduses oli jahutusvedelikuga koonerdatud ja -30 juures jahutusvedelik ära jäätus..see polnud aga auto viga). Ruumi on mõnusasti ja kuna ma olen suht praktiline inimene, siis see auto on täpselt mulle - ei midagi üleliigset.
Hooldused olen enamasti Mazda esinduses teinud (Tartu-Tallinn), kuna seal on suurepärane teenindus ja alati olen abi saanud, erinevalt mitmetest nö tavalistest töökodadest. Tartu Mazda-abis ka paaril korral käidud ja ka positiivne kogemus.
Hetkel kiikan 2006-2007a 6 poole, kuid veel ei kavatse välja vahetada - kõik praegu heas korras ja pole lihtsalt põhjust
Tegemist siis 98' aasta GW'ga, mootor 2.0 ja 85KW, nagu pealkirjastki näha võib. Eesmised udutuled, konditsioneer ja elektri peeglid on nagu sellist mugavusvarustust.
Ostetud sai 2005 kevadel. Ostetud sai just see masin, kuna ise olen suht pikka kasvu ja vajan ruumikat autot. Ka tuleb tihti erinevat nänni autoga vedada, seepärast universaal. GW sai ostetud just eelkõige välimuse tõttu - mulle jubedalt meeldib. Ja kuna ühes TM-testis ka seda kiideti, siis oligi olemas. Veidi oli probleeme otsimisega, sest tahtsin just 2.0 mootorit, kuid neid ei olnud siis just väga palju saada...1.8 oma naljakalt väheste KW'dega jääb sellele kerele veidi lahjaks. Taheti auto eest algul 103K, kätte sain lõpuks 87K'ga. Odomeeter näitas ostes 110 000, niiet kruvitud oli teda ikka ka. Praegu ees 185 000.
Mis ma siis selle paari aastaga kulutanud olen - peale tavaliste (õli, rihmad, küünlad, piduriklotsid jne) asjade pidin kohe alguses ära vahetama sellise detaili, mille nimi oli pidurisadul(???vist??), kuna käsipidur ei võtnud üldse. Kohe 5K suurune pauk.
Veel lasin muidugi mahuanduriga alarmi panna ja toonklaasid - privaatsust juurde.
Siis veel suht alguses andis otsad tagaluugi avamise süsteem - mingi väike vidin kadus sealt lihtsalt ära ja luuki ei saanud väljast lahti ilma võtmeta.
Eelmisel aastal said pandud kõik 4 uued gaasiamordid, kuna kaks esimest vana õlikat jäätusid ca -10 juures ära ja talvel sõitmine oli päris ebameeldiv.
Taga vahetasin ka pidurikettad ära, kuna tagumine pidurisüsteem töötas suht kehvasti ja seega kettad olid päris kehvas olukorras.
Ka konditsioneeri torustik ussitas ühest kohast läbi - uus toru oli esinduses 3K, seega käisin parem tuttava juures alumiiniumkeevituses ja sain 200 rahaga korda.
Ja loomulikult, kohustuslikus korras selle auto puhul on kõrvalistuja turvapadja andur omadega läbi
Ka esiklaas varsti vahetusse - kuigi on seda juba eelnevalt vahetatud (mitte mina), siis päris kriimuline on teine ikka.
Hiljuti vahetasin ka tagumise kojamehe varre ära - vana oli suht väsinud ja jõudis ainult pool tagaklaasi ära puhastada..halvema ilmaga päris kehv sõita nii.
Mingeid spoilereid vms vidinaid pole plaaniski külge panna, kuna vahel on ka kruusa- ja metsateedele asja ja madalaks ei soovi teha autot. Valuveljed võiks ju olla, aga kuna rahakott uusi ei kannata osta ja sellele autole sobiks just hästi tiheda kodaraga veljed, mida pole kasutatuna kuskilt leidnud, siis ongi siiani plekkvelg. Ka on plaan ka tagumised aknad elektriliseks teha.
Igatahes rahul olen - teele pole mind kunagi jätnud (v.a. üks kord, kui teeninduses oli jahutusvedelikuga koonerdatud ja -30 juures jahutusvedelik ära jäätus..see polnud aga auto viga). Ruumi on mõnusasti ja kuna ma olen suht praktiline inimene, siis see auto on täpselt mulle - ei midagi üleliigset.
Hooldused olen enamasti Mazda esinduses teinud (Tartu-Tallinn), kuna seal on suurepärane teenindus ja alati olen abi saanud, erinevalt mitmetest nö tavalistest töökodadest. Tartu Mazda-abis ka paaril korral käidud ja ka positiivne kogemus.
Hetkel kiikan 2006-2007a 6 poole, kuid veel ei kavatse välja vahetada - kõik praegu heas korras ja pole lihtsalt põhjust