2. leht 3-st

PostitusPostitatud: 16 Jaan 2009, 19:22
Postitas cabernet1
HaHoHe kirjutas:Mhmhh, kunagi ei tea, millal on vaja tüütu hääletaja autost välja suitsetada :P
Selleks parem vist ikka korralik pomm istme alla panna :roll: Aga võib ka kohe hääletajat peale võttes teda teavitada tema õigustest: Teil on õigus vaikida. Kõike mida te ütlete võib tõlgendada teie vastu haisupommi rakendamisel :D

Krt aga mulle selline auto meeldib. Masinas suitsetamine on kurjast, kuigi olen isegi pisut patustand...

PostitusPostitatud: 23 Apr 2009, 18:46
Postitas HaHoHe
Nii, täna siis oli natuke põnevust, kui Ülemiste ristmikul geneka rihm juppeks lendas. Õnneks sai massina Pirita-Kose Mazda-abisse ja seal saadi kohe uued rihmad külge ja sai oma asju edasi ajada. Aga esimene ehmatus oli küll hea, et mis nüüd siis, keset tihedat liiklust :D

Ja kui juba raha kulutamiseks läks, siis ostsin uue VARTA aku ka - vana ajas imelikust kohast miskit jama välja, kuigi roheline tuluke teatas, et vooluga peaks akus kõik korras olema endiselt..

200 000 on nüüd ka odomeetril ületatud, ehk siis vast natuke üle 250 000 on masin sõitnud, eeldan et enne ostu oli ca 50 000 maha keritud. Aga üldiselt muretud kilomeetrid aina mööduvad - sõber remondib oma 2002 aasta 530 td BMW'd nii et mõni kuu läheb lausa 13 000.- ja selliseid kuid mitu korda järjest. Ei saa kurta :P

PostitusPostitatud: 23 Apr 2009, 18:56
Postitas jann
HaHoHe kirjutas:Nii, täna siis oli natuke põnevust, kui Ülemiste ristmikul geneka rihm juppeks lendas. Õnneks sai massina Pirita-Kose Mazda-abisse ja seal saadi kohe uued rihmad külge ja sai oma asju edasi ajada. Aga esimene ehmatus oli küll hea, et mis nüüd siis, keset tihedat liiklust :D

Ja kui juba raha kulutamiseks läks, siis ostsin uue VARTA aku ka - vana ajas imelikust kohast miskit jama välja, kuigi roheline tuluke teatas, et vooluga peaks akus kõik korras olema endiselt..

200 000 on nüüd ka odomeetril ületatud, ehk siis vast natuke üle 250 000 on masin sõitnud, eeldan et enne ostu oli ca 50 000 maha keritud. Aga üldiselt muretud kilomeetrid aina mööduvad - sõber remondib oma 2002 aasta 530 td BMW'd nii et mõni kuu läheb lausa 13 000.- ja selliseid kuid mitu korda järjest. Ei saa kurta :P


Hea kuulda, et kõik korras! Edu!

PostitusPostitatud: 23 Apr 2009, 21:07
Postitas Mario
geneka rihm on veepumbaga koos :mrgreen:
keema ei läinud?

PostitusPostitatud: 23 Apr 2009, 21:11
Postitas HaHoHe
Nii kui tükid taga (selline hääl, nagu oleks kive visatud kapoti alla), jäin kohe seisma - tõmbasin kõnniteele ja tellisin omale puksiiri, et erinevaid jamasid vältida. Inimesed vaatasid puksiiri tulekuni muidugi imelikult küll - auto seisis keset kõnniteed ja ma lugesin seal rahulikult raamatut :lol:

PostitusPostitatud: 23 Apr 2009, 22:52
Postitas Mario
HaHoHe kirjutas:Nii kui tükid taga (selline hääl, nagu oleks kive visatud kapoti alla), jäin kohe seisma - tõmbasin kõnniteele ja tellisin omale puksiiri, et erinevaid jamasid vältida. Inimesed vaatasid puksiiri tulekuni muidugi imelikult küll - auto seisis keset kõnniteed ja ma lugesin seal rahulikult raamatut :lol:

rahulik mees :D
eelmisel suvel juulikuus, kui minul geneka rihm lendas, keerasin soojapuhuri põhja ja nii hoidis tempi natuke all ja sain 15km niiviisi sõita, aind et akut enam ei laadind ja paari kilomeetriga oli pimedus majas, kuna oli kesköö, siis ohutuled ka plinkisid 7 sekundiliste vahedega lõpuks :D
aga kaas jäi sirgeks. :)

PostitusPostitatud: 17 Dets 2009, 15:02
Postitas HaHoHe
Sai nüüd siis ka õli ja erinevad filtrid ära vahetatud - homme veidi pikem sõit ees, vaja Vilniuses käia. Auto kilomeetreid kogunud 207 000. Käima läheb endiselt ilusti, külmale vaatamata. Salongi õhufilter ja ees pidurikettad tahaks veel vahetust, siis oleks jälle mõnda aega muretu.

Kui talverehve alla kruvisin, oli natuke põnevust ka, kui mu tungraud purunes :? Ei saanud ei alla ega üles. Kuidagi sain raua alt ära ja läks otse prügikasti, siis sõitsingi mõni päev ringi nii et tagumine parem ratas oli valuvelg ja suvekas, ülejäänud plekk ja talverehv. Lõpuks sai ikkagi mahti autopoes käia ja uus tungraud osta ning viimane naelkumm ka alla. Hea vähemalt, et see (tungraua purunemine) kusagil maanteel rehvi purunemise tõttu ei juhtunud.

PostitusPostitatud: 17 Dets 2009, 17:31
Postitas Mario
naiss.. :)

kui ma suudan üles leida pildid, mis suvepoole said tehtud, siis ma panen need ka siia.. :oops:

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 21:44
Postitas HaHoHe
Nii, pikk sõit seljataga ja selle jooksul väsisid lõplikult ära tagaluugi amordid. Niiet üks asi juures mis vaja ära teha..
Huvitav, kas leedukad ei ole enne lund näinud või mis neil viga oli, aga kõik kohalikud sõitsid mööda lumist kiirteed 80km/h, samas kui 110-120 seisis masin lumele vaatamata täiesti kindlalt teel. Peale enda nägingi veel paari soome numbriga masinat nii kiiresti sõitmas, ülejäänud kõik uimerdasid, naljakas.

Ühes kohas tuhisesin oma tähelepanematuse tõttu 70 alas 90 km/h kiirusekaamera eest läbi, eks näis kas saadavad pildi siis siia või mis..

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 22:05
Postitas Mario
alternatiivina võid uurida Primera universaali amorte, sest keegi tark on need külge kruvinud mu masinale.. :lol:
mis aga ei klapi, on luugi kõrgus pärast. :(
originaalis, saan mina sinna püsti alla seisma minna, oma autol pean kummargil käima.. Ja teades, et sa oled pikk poiss ka, siis seda varianti ei soovita siiski.. kui just odavamad ei ole kõvasti. :D

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 22:17
Postitas HaHoHe
Ma jah selle "madaldusega" ei rahuldu - kui on kallim siis on, aga panen ikka õiged asjad :D

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 22:50
Postitas lines
Eelmisel lehel pilt valuvelgedest. Mis velg ja mis hinnaklassi jääb? Lihtsalt sobivad nii hästi, et peaks kevadeks ka endale sellised muretsema. Loobusin 16 tollistest unistamisest kuna ei soovi et ratas hakkaks kergelt koopasse käima. Ja väga madalaid rehve ka Eesti teedele ei soovi. Seega kevadeks plaan muretseda kenad 15 tollised.


Lines

PostitusPostitatud: 20 Dets 2009, 23:34
Postitas HaHoHe
http://www.autoladu.ee/veljed/475

Sealtsamast ostsin ka.

Sama koht pakub ka natuke üle 400.- tk neid luugi amorte, hetkel kiired ajad ja pole aega tegeleda, aga eks jaanuari alguses tuleb kätte võtta koos muu hädapärasega.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2010, 20:25
Postitas HaHoHe
Sai siis täna tagaluugi amordid ära vahetatud ja ka taga pidurikettad - olid miskitmoodi kõveraks saanud. Taha uued klotsid siis ka ja ongi jälle kõik ilus.
Autol oli nüüd ka omanikuvahetus - andsin masina õele kasutada. Minu nimel on ikka, aga ise vuran nüüd Volvoga ringi, kuna mitmekuused sobiva facelift M6 otsingud lõppesid tulemuseta ja rohkem ei olnud mahti otsida. Aga jah, eks ma annan masina käekäigust siin veel ikka teada, kuna mina hooldan teda ikka veel edasi, et auto ilusti korras oleks.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2010, 22:41
Postitas Mario
pole üldse kole auto. Käsi südamele, et üks parimat hoolitsust saav auto!
Kui müügile üldse kunagi mõtled, siis uuel omanikul saab küll lihtne olema. :D

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2010, 22:45
Postitas lines
Autot osta ei taha aga võin veljed küll omastada :wave:
Plaan suveks midagi sarnast alla leida, loodan et Hr Masu teeb veel allahindlusi.

Edu

Lines

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 18 Jaan 2010, 23:13
Postitas HaHoHe
Autot müüa ei kavatsegi :D See vähene, mis ta mulle sisse tooks, on natuke liiga vähe, et ära tasuks. Las on, küll kunagi võtan uunikumina arvele, tundub et ta teenib veel kaua ja hästi :thumbup:
Velgi ka hetkeseisuga plaanis ära müüa ei ole.

Kui rahakott lubab, teen talle suvel natuke keretöid ka (paar roostetäppi, aga ei midagi suurt) ja siis võib tõesti rahul olla, et masin on heas korras.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 13 Mär 2010, 15:34
Postitas Mario
näe, lubasin oma võla tasuda - olgugi, et õe käes..
eelmise aasta aprillis tehtud pildid, kuhu oli ka Lines vägagi oodatud.. :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
***
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 14 Sept 2011, 21:16
Postitas HaHoHe
Auto vajas veidi iluravi ja eemaldatud said järgmised probleemid:

Pilt
Järgnev viga tekkis, kuna porilapats oli nurgast lahti tulnud ja laperdas värvi maha.
Pilt
Pilt
Pilt

Läbisõit hetkel 235000 ja teenib ausalt edasi.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 14 Sept 2011, 21:24
Postitas edvin0212
Näita pilte ka tulemusest.´;)

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 14 Sept 2011, 23:49
Postitas HaHoHe
Töö sai tehtud http://www.kaikarauto.eu/
Piltidega läheb aega, kuna auto õe käes ja vurab ringi erinevates kohtades.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 19 Sept 2011, 13:45
Postitas Haljazme
Portos tegi ka mu massinale uued tiivaääred, a juba õrnad pruunid laigud tagasi.
Kas sellel autol külgpatju pole, et said selle venelaste juraka otse istmejuhtme külge pista ?

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 05 Okt 2011, 18:52
Postitas HaHoHe
Ma ei usu et need külgmised turvapadjad kuidagi asja mõjutavad, sest veateade oli ikkagi selle kõrvalistuja anduri kohta.

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 03 Apr 2015, 12:07
Postitas HaHoHe
Kuna autol täitus nüüdseks minu käes 10 aastat, siis mõtlesin ka siin teemas korra midagi kirjutada.

Odomeetri näit praeguseks 266 000, seega läbisõit ilmselt ca 350 000. Põhiline mure on muidugi rooste, aga olen nüüdseks loobunud seda autot enam putitamast - kui enam sõita ei kõlba, läheb ära romulasse. Niigi hästi vastu pidanud. Läbivat roostet on uste alumises servas ning pagassis paremal servas, kus on süvis tööriistade jaoks, seal on ca 15 ruutmeetri suurune ala, kus on täiesti auk sees. Koopaääred muidugi ka hakkavad uuesti pruunistuma, kuid esialgu on silmale veel suht ilus vaadata.
Eelmisel aastal sai uus bensupaak pandud, sest vana oli läbi roostetanud ja tilkus vaikselt läbi.
Konditsioneeri torud ka uuesti läbi ussitanud ja neid ei ole remontima hakanud.
Eelmisel aastal ostsin ette ühe uue udutule, sest vanal olid kruvid nii roostetanud, et ei olnud enam võimalik pirnigi vahetada, kõik murdus sisse ära.
Ka tahaks õlirõngad vahetust, kuid kuna selle remondi kulu on sama mis auto väärtus, siis mõttekam on õli peale valada. Ja tegelikult muid muresid väga ei olegi, 3 aastat tagasi said veel rihmad ja rullikud ka vahetatud ning ka muid hooldusi on auto ikka saanud (pidurid jne). Sõita on endiselt hea ning sisu on päris ilus ja puhas. Päris paljusid asju pole siiani vahetama pidanudki - näiteks ka sidur on originaal.

Viimased aastad oli auto õe käes, aga kuna ta enam NII vana autoga sõita ei taha, siis tuli tagasi minu hoovile. Eks aeg-ajalt kasutan, kuni veel kestab. Igatahes päris vastupidav ja minu jaoks kuidagi hea ja mugav auto. Vaatasin isegi, et mobile.de's on hetkel müüa täpselt samasugune, mille reaalne läbisõit on 105 000 ning läigib nagu prillikivi, ka kapoti all ja salongis on kõik nagu uus. Kui odavamalt saaks, siis täitsa mõtleks ostmisele, kuid 2500 + muud kulud on veidi palju. Kui samas korras Capella saadaval oleks, siis võib-olla ehk ostaks ka, sest mulle üldiselt selle auto välimus, praktilisus ja töökindlus väga meeldivad. Eks 10 aastaga jõuab isegi sellise autoga juba kokku ka kasvada :lol:

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitatud: 03 Apr 2015, 13:12
Postitas tomkulibin
HaHoHe kirjutas:...Läbivat roostet on uste alumises servas ning pagassis paremal servas, kus on süvis tööriistade jaoks, seal on ca 15 ruutmeetri suurune ala, kus on täiesti auk sees...
:crazy: