1. leht 10-st

Mazda MX-3 2,5V6 _siim_

PostitusPostitatud: 20 Sept 2008, 16:14
Postitas Siim
:D jäin uue autoga ka ikka klubisse,eks ta rohkem naise oma ole,aga ise leian ka vahel põhjust,et sellega ringi sõita ;)
hinnaks oli siis 20k 95 aasta autol,nii et nii mõnelgi tuleks oma hinnapakkumised üle vaadata kriitilise pilguga!

Mootor käib enamvähem ilusti,küünlad tuleb vahetada,ei leki ega leemeta kuskilt,sain kaasa ka paberid mazdaabis 40k tagasi teostatud tööde kohta kaasa arvatud rihmad ja rullikud,ei tea kas usaldada nende tehtud tööd?
edasi käib täitsa normaalselt nii lahja auto kohta :D
häirib natuke abiseadmete rihma pinguti lõgin...

natsa iluravi tahab,üks tagakoopa äär kergelt roostene ja ühest kohast 1x1 cm lakki maha tulnud ja eest stange lisal 3cm pragu,seest on terve ja korras,veermikus vaja vahetada üks rattalaager,hetkel ei tea veel milline.

Normaalse soundi sain kah kaasa.

Esmaspäeval siis teen diagnosti,sillastendi,siduri pedaal vaja regullida,hakkab liiga vara võtma,jõle äkiline tundub,esialgu nagu muud ei tulegi meelde.A kont tuleb ka üle vaadata/ära täita.

Panen mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid ka üles
Ehk oskab keegi selle auto mineviku kohta midagi targemat kosta ?;)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 20 Sept 2008, 19:16
Postitas stupe
Päris hea hinnaga said. Vedas. Pedaalikatted on ropp rõvedad, aga muidu on väga kena.

PostitusPostitatud: 20 Sept 2008, 19:45
Postitas Ardo
Omanik asus vist kusagil Siili bussipeatuse kandis Mustamäel?

Käisin toda autot suve alguses testimas. Omanik ei osanud auto, ajaloo ning seisukorra kohta halligi rääkida, tänu "übersport" sumpale ei olnud auto kuni 3000 pöördeni kuuldeelundite tervisele teps mitte kasulik (raadiot ning kõnet kuulda ei olnud), tolleaegne helitehnika oli üsna olematu, tagatiib roostene (vist ka karbid, täpselt ei mäleta), paar käiku keeldusid korralikult lülitumast, veermikus undas miskit ning roolilõtk oli eeskujulik. Tollal oli hinnaks 28k.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 01:56
Postitas Siim
koha pealt oli sul õigus,
käikude koha pealt mitte,
tagumine rattalaager paneb nii nagu hävitajaga kulgeks,
rooli ja pidurisüsteem on just hiljuti upgrade saanud,kõik tundub olevat suht uus,rooste ainult ühes koopaääres ja ees kapotil 1 mullitav koht.
tegelikult tuleb sidur ära regullida,1cm päästmist tähendab juba kiiret minekut.


ps:väikselt kirja siia,et naisel tuli selle 95kw-ga 5,6k aasta...

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 08:16
Postitas Anonymous
Kas 5,6k on koos kaskoga :?:

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 09:02
Postitas zuper
Kena riistapuu sellise hinnaga...See päris nobe asjake!
Jõudu sulle siis tegemistes!

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 10:01
Postitas stupe
MazdaGTI kirjutas:Kas 5,6k on koos kaskoga :?:


Vaevalt, et kaskoga, mul on kah aasta umbes 5kilo.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 13:03
Postitas dilidon
Auto minevik yleeelmiselt omanikult..
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=3753
Palun.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 16:08
Postitas stupe
Nägin linnas täna seda masinat. Sumpa ots on kuidagi longus.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 19:00
Postitas Ardo
No käetunne ütles, et 2. käik ei läinud teps mitte sarnaselt sisse kui näiteks kolmas või neljas. A ise tead, edu!

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 19:17
Postitas ZoommooZ
Edu sulle selle pilliga . A eks ta ole varsti jälle OK teades sind :)

PostitusPostitatud: 21 Sept 2008, 22:22
Postitas Siim
summariga oli eelmine omanik äärekivisse tagurdanud,eks homme näis...

käikudel pole miskit häda,7500rpm vahetab vabalt kõik ilma anomaaliateta.

PostitusPostitatud: 22 Sept 2008, 07:58
Postitas Anonymous
dilidon kirjutas:Auto minevik yleeelmiselt omanikult..
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=3753
Palun.


See on auto esimene omanik Eestis, vahepeal on sellel masinal minuteada juba 2 omanikku veel olnud :wink:

Mazda-Abist niipalju et olen pidanud juba 3 auto peal Akedeemia tee omade sitta ümber tegema ja vanduma nende kvaliteedi peale viimase 2 kuu jooksul :evil: :evil: :evil: no krt kui on pidurite remont siis ei jäeta sadula liugurite kumme vahetamata, ühel masinal olid need ühel sadulal nii üleval kui all mõlemast otsast katki kuigi auto oli peale saal käimist sõitnud vaid mõni nädel ja ülejäänud aja seisnud :evil:

PostitusPostitatud: 22 Sept 2008, 11:06
Postitas Siim
mustamäe mazdaabi on kirjas paberitel.

PostitusPostitatud: 22 Sept 2008, 12:16
Postitas IvarR
stupe kirjutas:
MazdaGTI kirjutas:Kas 5,6k on koos kaskoga :?:


Vaevalt, et kaskoga, mul on kah aasta umbes 5kilo.



Mul mx3 koos kaskoga kokku alla 6k aasta
IvarR

PostitusPostitatud: 22 Sept 2008, 21:38
Postitas Siim
noh,naisel ju koefitsent 1,2 ka

aga see selleks,täna sai siis sumpa ära lapitud,suht mäda oli alt ja toru oli täiesti pooleks ka juba,sai auto tunduvalt vaiksemaks kohe :D
uute küünaldega lõpetas need mõned harvad vahelejätud kah ära.

vasakpoolne lambda tuleb ka vahetada,tekkis küsimus,kas keegi universaalset on seal kasutanud?
või ei hakka toimima?

PostitusPostitatud: 23 Sept 2008, 18:57
Postitas dilidon
MazdaGTI kirjutas:
dilidon kirjutas:Auto minevik yleeelmiselt omanikult..
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=3753
Palun.


See on auto esimene omanik Eestis, vahepeal on sellel masinal minuteada juba 2 omanikku veel olnud :wink:


2ra hakka...
Kindlalt ei ole :!:
...ja rullikast on ka asi kaugel,kui v6tta aluseks stampv2ljend *rullnokk*
Miks?
Sest see tal oli esimene oma auto ja tegi nagu v6imalusi ja teadmisi oli,mis omakorda t2hendab,et ei teinud isiklikult, vaid kasutas remondiettev6tet. Ja kuna see ei ole uus auto siis vigu ikka leiab,hea,et sai nyyd oskaja omaniku k2sutusse 8)

Jaksu.

PostitusPostitatud: 23 Sept 2008, 19:32
Postitas stupe
Samas oli hind ka vastav nii, et liiga pole kellelegi tehtud. Sellise raha eest ideaalkorras mx3 ikka ei saa.

PostitusPostitatud: 23 Sept 2008, 19:40
Postitas Siim
Ah ei seda küll muidugi,kui ma oleks nii tundnud,siis ma poleks seda ostnudki!

jõle kahtlane hääl on mootoris :S

kuskilt.... kui näoga mootori poole vaadata siis vasakult ülevalt tagant vms,krt pole aega olnud veel stetoskoobiga uurida asja,nagu oleks mingi tärin :S w midagi sarnast,hüdrotõukuri jaoks on natuke liiga kiire,krt ei saa aru.
:S:S:S äkki on see jama hammasrihma pingutist :S:S:S

PostitusPostitatud: 23 Sept 2008, 20:28
Postitas Mario
kui on kiiremat sorti tõgin, siis võib olla ka üks nukkvõllidest aga viga pigem kosmeetiline, pead õli tihedamalt vahetama, ehk kaob ära ka kunagi..

PostitusPostitatud: 23 Sept 2008, 22:13
Postitas Siim
on jah selline kiirem,nukkvõll sobiks küll,
mismoodi see saab sellist hääl teha?


ma ise kahtlustasin ka seda,aga kuna varem pole sellise häälega kokku puutunud,ega selliste mootoritega

PostitusPostitatud: 24 Sept 2008, 02:35
Postitas Mario
no minu jaoks oli ka V6 uus asi.. aga mul oli 2.5V6 mis tegelt on sama plokk, mis sinulgi..ja Kentaur tegi asja mulle ilusti puust ja punaseks ,võid tema käest PSis üle küsida, minul on V6 ajad möödas ja kupli all tühjus jälle :lol:

PostitusPostitatud: 25 Sept 2008, 17:59
Postitas Siim
täna regullisin siduri ära,nüüd suht inimlik kohalt ära minna,
lõgina mootoris tuvastasin ka ära(väga lihtne viga),kui korda saan,siis räägin pikemalt.
nüüd hakkas uus asi jukerdama :D nimelt tühikäigu mootor on otsustanud,et alla 1500 rpm-i pole mõtet lastagi,vahel harva hakkab hüppama ka 500-1500,peab lahti võtma ja vaatama mis värk sellega on,ehk aitab puhastamine.

Abs/vejõukontrollile tuleb lüliti vahele aretada ;)

aga mõnus pisike taskurakett on küll :)

PostitusPostitatud: 25 Sept 2008, 21:29
Postitas ZoommooZ
Tuled sellega kogunemisele ka wä?

PostitusPostitatud: 26 Sept 2008, 22:08
Postitas Siim
vot ei ütle :P

täna sai igasugu pisivigu likvideeritud,silla regullisin ka ära,tuled samamoodi,lamda vahetasin... õli ja filtri vahetasin,paar pirni olid ära surnud,

aga nüüd jälle mustamäe mazdaabist! remonditud support lekkis täiega...
tegin selle asja ka korda rem. komplektiga+uus silinder.

õlivahetus võttis kohe selle hääle nuka juurest vaiksemaks,ehk paari korra pärast kaob ära?eks näis,kui ei kao peab ikka laiali kiskuma.
a uue tühikäigu mootori peab ka sebima,vanast enam asja ei saa,termostaadi osa ei funga enam nii nagu peaks.

klapikambri kaaned olid ka täitsa lahti peal :D

kui tagarattalaagri ka ära vahetan,siis oleks hetkel kõik vist.

Ja siis,tagakoopa äär ning nipet näpet veel kere juures.

siis ongi vist paras aeg see täitsa naise kätte jätta ja endale uus projekt otsida :D

aga suht toredalt käib edasi :D