1. leht 1-st

Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 28 Nov 2010, 23:09
Postitas t99
Seoses hooldusega on tekkinud mitmed küsimused. Esiteks, et kas kasutada 5w-30 või 5w-40 (viimases hoolduses Mazdaabis pandi 5w-40. Valvoline SynPower. Mazda aga soovitab 5w-30) mootoriõli. Lisaks veel küsimus, et kuidas vahetada piduriõli ja jahutusvedelik? Või mõtekam lasta see töökojas teha? Piduritega vist on keerulisem, et õhutada ja õli kätte saada, see vist rohkem töökoja töö?

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 29 Nov 2010, 15:28
Postitas Funk
Mina panin Liqui-Moly 5w-40 täissünteetiline mootoriõli. Õlifilter ja õhufiler läksid ka vahetusse.

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 29 Nov 2010, 15:48
Postitas skyline
Õlide tehnoloogia areneb pidevalt, tol ajal kui see auto välja tuli oli 5w-30 arvatavasti parim mis saada oli. Pole midagi kui paned ka 5w-40 või 5w-50 õli
Piduriõli ja jahutusvedeliku vahetamine jäta parem töökoja hooleks kui ise seda teinud pole. Mazdal jahutusvedelikku võid kodus ka proovida vahetada kuid siis sa arvatavasti saad kätte vaid pool vedelikust. Piruriõli puhul uuri, ega varasemast sees pole DOT-3 vedelik, seda DOT-4 vedelikuga segada pole mõistlik.

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 30 Nov 2010, 19:56
Postitas Siim
3 ja 4 võid kokku miksida,ei tohi neid kahte 5-ga ja x.1 lõpuga õlidega segada.
Koduseks vahetamiseks oleks super sellised vidinad hankida

Pilt

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 02 Dets 2010, 09:37
Postitas Fanatt
On selliseid nipleid saada ka kuskilt?

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 02 Dets 2010, 12:53
Postitas Siim
e-bay :P

Re: Mazda 6, 2002.a. 2,3. 180000 hoolduse tegemine

PostitusPostitatud: 02 Dets 2010, 13:38
Postitas tomkulibin
_siim_ kirjutas:...Koduseks vahetamiseks oleks super sellised vidinad hankida...

"selliste" puuduseks on, et peale tööde teostamist peab tavaliste õhutusniplitega supordid/silindrid taas varustama. Parem oleks omada voolikujuppi, mis "oma" niplile otsa surutakse ja mille teises otsas on tagasivoolu klapp. Viimaseid isegi olen kusagil müügis näinud.