1. leht 1-st

Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 31 Aug 2020, 21:17
Postitas Onujüri
Asi ise siis järgmine: sõites 6. käiguga 90 km tunnis masin võdiseb koledal kombel, vahetades käigu alla võdin kaob. Keegi pakkus rehvide balansist väljaminekut, ise arvan, et tegu ikkagi mootori probleemiga. On kellelgi sellise ilminguga tegu olnud või kust otsast põhjust otsima hakata? Tänud ette!

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 01 Sept 2020, 12:54
Postitas maaks
Alusta kõige lihtsamatest asjadest - vaata üle mootoripadjad.
Käiku alla vahetades (sama kiiruse juures) ju rataste/ pooltelgede pöörlemiskiirus ei muutu, seega need justkui ei saaks seda põhjustada.

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 02 Sept 2020, 00:07
Postitas justin.keiss
Minu 105kw diislil tekitas lekkiv pihusti madalal pöördel vibratsiooni.

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 04 Sept 2020, 22:39
Postitas Onujüri
Ilmselt tuleb mul ära oodata, kuni see Kose - Võõbu 120 km/h lubatuks saab...

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 05 Sept 2020, 18:23
Postitas justin.keiss
Kui pihustid stendi viimiseks maha võtad, reguleeri klapid ka paika. Või siis ära tee midagi ja sõida viiendaga maanteel.

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 10 Sept 2020, 19:59
Postitas Onujüri
Ma üldiselt ise lukksepp ei ole, seega eelistan spetsialisti abi, elektriosa on rohkem tuttav. Aus olles ega ma praegu ka viiendat muuks ei kasuta kui möödasõidul parema kiirenduse huvides. Jutt oli spido järgi 90- ga sõidust, tegelik on siis ca 84 km/h. Sedasi sõites ajaksin ju teised juhid marru, eriti Tallinn- Tartu trassil...

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2020, 11:10
Postitas Onujüri
Sedakorda uus küsimus: eelmise omaniku hooletuse või teadmatuse ja oma kergeusklikkuse tõttu lendas hammasrihm. Kolm nookurit on purud ja nüüd tahaks teada, kui suur on võimalus pääseda nende vahetusega? Hetkel puudub inf klappide tervise kohta, lukksepp hakkab alles asjaga tegelema...

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 21 Sept 2020, 22:00
Postitas tomkulibin
Nookur läks katki kuna toetus klapile(ilmselt kõver), mis omakorda koputas kolvi pihta(võimalik vahetuse vajadus). Kui klapil taldrik murdus(mida juhtub sellises olukorras) siis võimalik, et silindri seinad kannatada saanud(eeldatavasti ploki vahetus).
Kurvema stsenaariumi korral on lihtsam doonormootor hankida.

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 22 Sept 2020, 07:23
Postitas Onujüri
Praeguseks on teada, et klapid peavad, nukkvõllil leiti 3. silindri kohalt korralik kulumus, see võis ka võdina põhjuseks olla. Eile õhtul oli Varuosakeskuse poolt välja pakutud komplektne plokikaas, vaatan, mida nad täna veel leiavad. Eks siis saab arutada, mis edasi...

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 22 Sept 2020, 08:06
Postitas tomkulibin
Kui ainult nookurid ja nukkvõll, siis on sul vedanud :wave:
Küsi ka Mazdaabi`st, ehk on neil tükke pakkuda.

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 23 Sept 2020, 11:30
Postitas Onujüri
Sain täna Stik lammarist Roosna- Allikult komplektse kaane, saab imet näha, ehk on homme juba tuli rauas...

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitatud: 27 Sept 2020, 20:58
Postitas Onujüri
Nonii, nukk ja nookurid vahetatud, asi toimib, esimesed 200 km edukalt läbitud. Võib vist teema lukku panna...