1. leht 1-st

Mazda 6 kahtlaselt suur kütuse kulu.

PostitusPostitatud: 27 Sept 2007, 13:54
Postitas Anonymous
olen viimased paar korda tähele pannud et kütuse kulu on suhteliselt suur, paagitäiega alla 600 km. Ei tea kas mingi kotermann on sees?

PostitusPostitatud: 27 Sept 2007, 14:41
Postitas Margo
64-liitrise paagiga on see ju suht okei kulu, kui paberite järgi võtab ta linnas 11,8...

PostitusPostitatud: 27 Sept 2007, 15:18
Postitas lines
aga kuidas mõõdad kütte kulu?

proovi nii et paned paagi silmini täis ja sõidad 100 km ja lähimast tanklast paned uuesti paagi silmini täis ja siis näed kui palju peale mahub. Paagi kaupa mõõtmine näitab tihti "igasugu andmeid"

PostitusPostitatud: 27 Sept 2007, 17:38
Postitas leviathan
kompuuter ei näita siis keskmist?

PostitusPostitatud: 27 Sept 2007, 19:23
Postitas pokenaut
Margo kirjutas:64-liitrise paagiga on see ju suht okei kulu, kui paberite järgi võtab ta linnas 11,8...

kindel? Mina saan keskmiselt 650 km-i maha vurada enne kui paak tuli põlema läheb. Aga selliselt saan sõidetud siis, kui 2300-2500 vahel käiku vahetan.

Terv,
Pokemon

PostitusPostitatud: 28 Sept 2007, 13:41
Postitas maaks
Aru ma ei saa mida te selle bensuga teete :-)
Ma saan enda omaga pea-aegu 3x maal käia (3x300km), 68L paak.
Igapäevases kasutuises paagitäie keskmine (linnas maal enam-vähem pooleks) jääb sinna 7,5..8,3 vahele sõltuvalt kas mina või kaasa roolis.

PostitusPostitatud: 28 Sept 2007, 14:24
Postitas tomkulibin
maaks kirjutas:Aru ma ei saa mida te selle bensuga teete :-)
Ma saan enda omaga pea-aegu 3x maal käia (3x300km), 68L paak.
Igapäevases kasutuises paagitäie keskmine (linnas maal enam-vähem pooleks) jääb sinna 7,5..8,3 vahele sõltuvalt kas mina või kaasa roolis.

68/(3x300)=7.5L per 100 km. Ei ütleks, et väga kokkuhoidlik. Vana GC-ga (2.oL DOHC) sain maanteel 6.3(üle 90-ne ei lasnud)per 100km, sama isendiga linnas ja raske jalaga u 13 kuluks. Praeguse isendiga linnas nats alla 11 ja maanteel alla 9.5 pole kukkunud. Naene mul kulgeb sama mootoriga isendil(Probe), tal linna kulu 8L 100-le.
Ilmselt jala raskus ja väändemomendi tundmine mõjutavad üksjagu kulu.

PostitusPostitatud: 28 Sept 2007, 14:26
Postitas HaHoHe
Endalgi juhtunud et paagitäiega alla 600. Aga siis ongi palju linnasõitu või lihtsalt auto raske olnud jms.

PostitusPostitatud: 28 Sept 2007, 23:48
Postitas andu
kui palju linnas tuuritada või laadungi all, siis see oleks vast täitsa normaalne kulu. eks ka jala raskusest olene.

ise lasen küll suht julgelt 700+ km-ni välja, (50/50 linnas/maanteel, peamiselt tühi auto) kuid kui sõiduarvesti tablool --- kolm kriipsukest hiilgavad juba ca viimased 30-50km pööran tanklasse (üle 60l sisse naljalt ei saa).
"kompuuter" näitab kahjuks vaid auto nn ajaloo keskmise, mul näiteks 8.3L.
ka minu auto tehaseandmete linnakulu 12.4L tundub siiski pigem liialdusena. loen seda boonuseks :P

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 00:35
Postitas leviathan
komput ju saab nullida, mitte ei näita ajalugu :D .
paned paagi täis ja nullid ära, sõidad tühjax siis näed. nu see muidugi vist suht subjektiivne

Mazda 626

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 00:59
Postitas viper85
Mazda 626 89' GD 66kw sissepritse
Auto on hooldatud ja kütusepaagi tuulutus on ok (vahetatud või hooldatud kõik küttesüsteemi osad kuni sisselaskeni). Lisaks on rõhud rehvides alati normis ja koormust autos tavaliselt kaks täiskasvanut. 85% sõidan maanteel mingi ~85km/h (spido näitab üle 90 aga kummid on veits madalama profiiliga) ja linnas max. 2500rpm ja võimalikult kõrge käiguga.
Panin paagi täis ja sõitsin 660km, siis jälle täis ja läks paaki 44,24L.
6,7L per 100km m.o.t.t

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 01:34
Postitas andu
leviathan kirjutas:komput ju saab nullida, mitte ei näita ajalugu :D .
paned paagi täis ja nullid ära, sõidad tühjax siis näed. nu see muidugi vist suht subjektiivne

jaa vahel peaks vist nullima :)
muidugi säästusõit ja kulu monitooring pole autoomamisel nagu eriliseks eesmärgiks kunagi võetud, aga mida kauem kulgemist nende tüütute tanklakülastusteta, seda meeldivam ju ikka 8)

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 08:43
Postitas tomkulibin
andu kirjutas:... mida kauem kulgemist nende tüütute tanklakülastusteta, seda meeldivam ju ikka 8)

Harjuta sõitmist pööretel(tahhomeetri järgi), mis alla max võimsuse pöörete ja lähedane max väände pööretele- saad suht säästliku ja erksa sõidustiili.

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 10:37
Postitas Anonymous
tõsi ta on et 95% sõitudest on mul linnas, sellest ka suurem kütuse kulu, aga ikkagi alla 600 km sõita paagiga on nats nadi. üldjuhul sõidan üksi. Raskust nagu pole, rehvirõhud ka OK, olen neid ikka aegajalt kontrollinud. Nagunii kohe 100 000 hooldusesse, lasen kõik vajaliku korda teha ja ära vahetada.

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 13:06
Postitas jann
Minul pea iga kuu alla 600km paagitäiega :) Jalg ka raske, peaaegu alati keegi peal ja põhiliselt linnas sõitmine.

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 15:27
Postitas art
64 liitriga saab 650 ikka sõidetud, kuigi vahepeal saab natukese gaasipedaali pressitud.

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 15:58
Postitas HaHoHe
kulibin kirjutas:Harjuta sõitmist pööretel(tahhomeetri järgi), mis alla max võimsuse pöörete ja lähedane max väände pööretele- saad suht säästliku ja erksa sõidustiili.


Kust neid täpseid numbreid oma auto jaoks leida võiks?

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 20:53
Postitas risto_626
kulibin kirjutas:... Vana GC-ga (2.oL DOHC) sain maanteel 6.3(üle 90-ne ei lasnud)...


sama siin, enda tulemus mingi 6,8l/100km

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 21:28
Postitas Mario
oma GE 2.0DOHC sain 62 liitriga ligi 1000km sõita :D
aru ei mõista, kuhu teie kütus kaob :D
tõsi, see rekord tuli ainult maanteed nühkides...

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 23:20
Postitas kennu
näiteks.. MINA.... panin paagi täis.. ja sain sõita 400km 50 liitriga. Kui pikemad otsad.. näiteks põlva.. tartu.. tallinn.. siis saan pea 680km. või 700km 50 liitriga..

PostitusPostitatud: 29 Sept 2007, 23:51
Postitas tomkulibin
HaHoHe kirjutas:Kust neid täpseid numbreid oma auto jaoks leida võiks?

Terhnilisest kirjandusest. Neis on ju kirjas max h/j rp/m ja max n/m rp/m.