1. leht 1-st

M6 tulede automaatlülitus

PostitusPostitatud: 09 Mai 2008, 15:02
Postitas bearbeer
Olen kuulnud, et Xenon tuledele ei mõju tihe sisse-välja lülitamine ja vilgutamine hästi. Kas see vastab tõele? Minu M6'l on aga tulede automaatlülitus, tuled lähevad kohe põlema kui süüde sisse keerata, mootori kävitamisel aga kustuvad ju korraks ära. Kas see teeb lampidele või blokkidele halba? Kuidas oleks võimalik automaatlülitus nii ringi teha, et tuled läheks põlema siis kui mootor on käima läinud (osadel autodel olen näinud, et on nii)?

PostitusPostitatud: 09 Mai 2008, 17:26
Postitas leviathan
enda eelmisel premacyl panin õlirõhuanduri juhtima seda tuledelülitust. 6-el pole veel teinud kuid on plaanis

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 18:17
Postitas hmm
sama mure.... nii kui süüde sees xeonid põlevad, keerad starterit ja kogu käivitamise hetke tuled põlevad....

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 18:48
Postitas roossaar
keerake enne starteri andmist tulede lylitit siis nõks edasi ja kui mootor töötab siis pange tuled põlema. pole ju raske

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 18:53
Postitas revo5
mul saksast tulles polnudki automaattulesid ja ega taha ka enam :P harjunud lülitama :D

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 21:37
Postitas leviathan
nüüd siis tehtud see vigur kah tehtud - õlirõhu tekkimise järgi süttivad tuled :wink:

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 22:29
Postitas hmm
roossaar kirjutas:keerake enne starteri andmist tulede lylitit siis nõks edasi ja kui mootor töötab siis pange tuled põlema. pole ju raske


Milleks peab ennast veel sellega vaevama, kui automaatselt süttivad tuled on olemas :?

Kuidas seda süsteemi tiba ringi teha, et süttiksid õlirõhu tule kustumisest....

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 23:24
Postitas leviathan
hmm kirjutas:
Kuidas seda süsteemi tiba ringi teha, et süttiksid õlirõhu tule kustumisest....


oleneb palju sa autoelektrist tead. põhimõtteliselt läks vaja 1-te releed ja el skeemi ja teadmisi :wink: kui valesti läheb siis võib suits välja tulla autost :D

PostitusPostitatud: 29 Juul 2008, 23:51
Postitas hmm
auto elektrist tean rohkem rohkem kui pull aia väravast aga mitte nii palju, et elektriskeemidel dioode ringi tõsta...

Vot nüüd jään vastuse võlgu kas on tegu mazda originaaliga või lisatud jubinaga.... kui lisatud jubin siis saan ka ise hakkama, kuna seal on see võimalus kindlasti olemas aga kui on originaal siis oleks vaja mõningaid jooniseid kuidas ja kus see julkar võiks asuda...

PostitusPostitatud: 31 Juul 2008, 10:22
Postitas informer
Leian, et kui tegu esindusest ostetud uue autoga siis võiks minna ja nõuda, et esinduse elektrik selle süsteemi õlirõhu peale ringi teeks, mis hea pärast peaks ise tootja lollust siluma :roll:

PostitusPostitatud: 31 Juul 2008, 12:47
Postitas roossaar
minu teada pole see tootja lollus vaid tingitud meie seadustest ning esinduse rida seega. tehasest tulevad ilma automaatse lylituseta vist. võin muidugi eksida.

PostitusPostitatud: 31 Juul 2008, 13:56
Postitas leviathan
roossaar kirjutas:minu teada pole see tootja lollus vaid tingitud meie seadustest ning esinduse rida seega. tehasest tulevad ilma automaatse lylituseta vist. võin muidugi eksida.


eksidki, põhjamaadesse tulevad tehaseautomaatikaga autod

PostitusPostitatud: 31 Juul 2008, 13:58
Postitas Evert
informer kirjutas:Leian, et kui tegu esindusest ostetud uue autoga siis võiks minna ja nõuda, et esinduse elektrik selle süsteemi õlirõhu peale ringi teeks, mis hea pärast peaks ise tootja lollust siluma :roll:

:lol:

PostitusPostitatud: 31 Juul 2008, 15:20
Postitas dellu
revo5 kirjutas:mul saksast tulles polnudki automaattulesid ja ega taha ka enam :P harjunud lülitama :D


Saksamaal ju pole vaja tuledega sõita, seega loogiline et pole. Mulle isegi ükskord vilgutati, et mis sa loll päeval tuledega sõidad :). Tegelikult on autot ikka päeval oluliselt paremini näha kui tuled põlevad. Saksa tuttava jutu järgi taheti ka seal seadusega kohustuslikuks teha, aga kõik olid vastu. Tohutu kütusekulukasv pidi tulema seoses tulede lisakoormusega :).

PostitusPostitatud: 01 Aug 2008, 19:59
Postitas leviathan
informer kirjutas:Leian, et kui tegu esindusest ostetud uue autoga siis võiks minna ja nõuda, et esinduse elektrik selle süsteemi õlirõhu peale ringi teeks, mis hea pärast peaks ise tootja lollust siluma :roll:



ja samas ka nõuda et tehaxe müratasandus jne, kõik mis tehas tegemata jättis :D

PostitusPostitatud: 01 Aug 2008, 20:49
Postitas informer
leviathan kirjutas:
informer kirjutas:Leian, et kui tegu esindusest ostetud uue autoga siis võiks minna ja nõuda, et esinduse elektrik selle süsteemi õlirõhu peale ringi teeks, mis hea pärast peaks ise tootja lollust siluma :roll:



ja samas ka nõuda et tehaxe müratasandus jne, kõik mis tehas tegemata jättis :D


:? See pole siiski võrreldav, lepiksid ka sellega kui auto ntx aastaga läbi roostetaks, kuna tehas "jättis tegemata" seega sinul selle kohapealt sõnaõigus puudub ?

PostitusPostitatud: 01 Aug 2008, 21:33
Postitas leviathan
informer kirjutas:
:? See pole siiski võrreldav, lepiksid ka sellega kui auto ntx aastaga läbi roostetaks, kuna tehas "jättis tegemata" seega sinul selle kohapealt sõnaõigus puudub ?



nu selle kohapealt kehtib ju keregarantii ja päris mitu aastat ja tehakse tehase kuludega