929-l oli ka karpa puhul elektriline kütusepump, 626 puhul oli aga mehhaaniline. See peaks olema valudeta paigaldatav ka sinu liikuri motole. 4.silindri piirkonnas peaks plokikaanes olema nn pime kork, kuhu saab pumpa toppida, 626 puhul on ka jagaja 4. silindri juures. Iseasi, kas 929 nukkvõllil selles piirkonnas ka ellips on, seda ei mäleta.
Sinu teemas on Meli poolt postitatud karpa pilt, kus pump on näha
Sarnane jant on ka 929 HC vs 626 GD 2.2L mootoritega. Neil kaaned samad, aga jagajad erinevates kohtades ja jagaja käitamise liidesed nukkvõllidel erinevad.
Sai kunagi 929 HB kerele 2.2turbomootor(fordi probele valmistatud originaalis) istutatud ja seeläbi oli ka vajadus jagaja ümberistutamiseks, sealt ka kogemused. Ka kütusepumba asukoht sai ära muudetud, põhjaall poris ja soolas pumpa hoida on minuarust ebaloogiline.