Mazda 929 2,2 1988 M.T/vahetas omanikku.

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 929 2,2 1988 M.T/vahetas omanikku.

PostitusPostitas M.T » 27 Juun 2008, 23:12

Tegu siis 1988 aasta mudeliga 2.2 85kw mootoriga, manuaal, tumesinine läbisõit on u.250000km
Lisadest on siis: 4*el. aknad, 2*el. peeglid, el. katuseluuk, püsikiiruse hoidja, sinine veluur sisu,
Hetke vead on: sumpsist tuleb valget tossu ja mitte kogu aeg ja kui juba tuleb siis täiega, el. aknad ei taha hästi tõõtada ja vedrustus on ka vist läbi ja mootor kuumeneb suht ruttu!

Mis arvate miks võib auto tossata?
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

PostitusPostitas M.T » 27 Juun 2008, 23:17

Pildid tulevad ka järgmine nädal!
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

Re: Mazda 929 2,2 1988 M.T

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Juun 2008, 07:23

M.T kirjutas:sumpsist tuleb valget tossu ja mitte kogu aeg ja kui juba tuleb siis täiega, el. aknad ei taha hästi tõõtada ja vedrustus on ka vist läbi ja mootor kuumeneb suht ruttu!

Mis arvate miks võib auto tossata?

Mootorist: Odavaim remont on plokikaane tihendi vahetus, halvim variant - uus mootor.
Vedrustuse/veermiku korrastamine: u 20-30 tuhat krooni.
Kui ma ei eksi, siis seesama isend oli juba meil foorumis müügis, müüja asukoht vist lasnamäe?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas M.T » 28 Juun 2008, 10:28

Oli jah müügis aga ma ostsin selle ära!
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

PostitusPostitas M.T » 28 Juun 2008, 17:39

Täna hakkasin siis mootorit lahti võtma ja kuna auto on õues ja hakkas sadama siis jõudsin nii kaugele, et vaja mõned poldid veel lahti keerata ja saan pritsungi maha võtta ja siis saan ka plokki ka kätte ja siis selgub, et kas on tihend või mitte!
Aga nüüd 1 küsimus: Et kui tihendis pole asi siis kui hästi sobib 929 käimar 626 GT mootorile?
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Juun 2008, 23:55

M.T kirjutas:..kui hästi sobib 929 käimar 626 GT mootorile?

GT mudeleid tehti erinevatel keredel: GC ja GD. Aga üldiselt on "F" sarja mootoritel käigukasti kinnitus suht sarnane. Pigem tekkib probleem jagaja paigutamisega. Need mootorid, milledel jagaja on pikki mootorit, ei mahu kapoti alla muud moodi, kui tulemüüri augu raiumise teel.
Aga seda teemat on foorumis juba nämmutatud. Seega jõudu otsimisel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas M.T » 29 Juun 2008, 00:52

Ma arvan, et saab kergemini täna jõudsin veel nii kaugele, et sain tihendi kätte ja see on suht läbi omadega nii, et järgmine nädal uus tihend ja siis loodetavasti liigub jälle normaalselt ja see järel teen õlivahetuse ka ja järgmine nädal ka pildid!
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

PostitusPostitas Haljazme » 30 Juun 2008, 10:17

Tegelikult heitsin ise sellele autole silma, aga jäin jokutama ja mõtlema.
Mis siis muud, kui edu ja jaksu. Selline masin on ikke jube mõnus, kui korras on. Mu enda omal käimar kulunud ja tagadiffer vahel kolksub, seepärast mõtlesingi uue doonori peale.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas M.T » 08 Aug 2008, 18:28

Auto on nüüd Haljazmele järjekordseks doonoriks!
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist