arvutihdd kirjutas:Kindel nagu yks riisirakett ikka. Rooste koha peal on nii, et ostad auto millel puudub rooste, siis jääb ta ka seesuguseks, aga liigub ka täielikke rappeid, millel põhja ollagi pole. Veermik on suht vastupidav, mina pole aasta jooksul juppigi vahetanud, ning eelmistel aastatelgi vana omanik ei teostanud midagi, samas kolinaid raginaid pole ja ylevaatus ei tuvastanud midagi.
Mis mootorisse puutub, siis 1.8 i oleks ikka kõige parem valik
Vahe on ikka tavalise 1.8 ga võrreldes tuntav ja 1.6 st ei räägigi, samas 1.6 ka suht nobe pill ja kytet võtab ulmeliselt vähe.
K_ kirjutas:IRW...lätlased
/edit/ Rääkige mulle veel üht asja, kas päevatuled asuvad seal klapptuledest all, selles pikas tulesektsioonis koos suunatuledega? Maanteel sõites päevasel ajal on need klapptuled tglt suht halvad aerodünaamika seisukohast. Tegelt küsimus on kas tuled "lahti" sõites suurendab kütusekulu? .
Veel üks väike küsimus auto omanikele: Kui palju on 1.6-l mootoril pöördeid umbes 100-ga sõites?
edit/, üks suht püss ka müüa
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuigi sobiks ka 1.6-ne mootor, ei teeks sihuke ka paha aga kudagi kahtlane auto, esiots on avariiline, üks esituli on natuke allpool kui teine ja kapoti vahed kerega ebaühtlased.
K_ kirjutas::shock: kuda sel mootoril pöördeid juba nii palju ainult 100-ga sõites? autol ikka 5 käiguline kast?
K_ kirjutas:Njah, ju ta siis peabki nii olema. Kütusekulule nihukeste kõrgete pööretega asi vist eriti ei meeldi? Sõitsin VW Pologa ja maanteel 3000ppm+ ja kiirusega 120+ hakkas kütust võtma lausa 10l/100-le vähemalt nii tundus, paak tühjenes väga kiiresti igatahes, mootor oli siis 1.9 disla.
8.5 see siis keskmine kütusekulu? Mudu plaanis ikka 1.6-se mootoriga masin vaadata, selle tõin niisama välja, pold ennem näind seda võimsamat varianti müügil.arvutihdd kirjutas:Yldiselt gti variandil peaksid kyttekuluga arvestama 8,5l sajale. Seda tyhilastis linnas ning viis inimest autos maanteel. Võrreldes 1.6 aga astub jõudsalt edasi. See sinu pakutud auto tuleks veermiku seisukohalt väga hoolikalt yle vaadata, kuna asukohaks saaremaa ja palju palju kruusateid.
Plaan ka lisalähituled paigaldada, saab siis klapp kinni sõita aga miks see auto raskesti müüdav on, mingi kala ikka sees jah? Kuda on varuosade saadavusega ja remondi lihtsuse/raskusega?Lennu kirjutas:Olin ka sellise isendi omanik , 1,6 SOCH mootor.
Hakatuseks paigaldasin esistangesse lisatuled , et ei peaks päevasel ajal klapid lahti sõitma.
Miinusteks on suur müra salongis ja see , et tegu on suhteliselt raskesti müüdava sõidukiga.
K_ kirjutas:Kas vastab tõele, et sellele lähevad alla Opel Kadetti veljed?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist