Mazda 323 F (BA) ´95 1,5 DOCH Aivo

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323 F (BA) ´95 1,5 DOCH Aivo

PostitusPostitas Aivo » 26 Mai 2005, 15:56

Minu arvates päris ilus auto. Tuuningut erilist midagi ei ole - taguklaasid toonitud, tagutuled tumedad, 15" valuveljed ja veel nipet näpet. Plaane on, aga mitte suuri :) Proovin pildi ka kiiremas korras saada. Auto olnud juba ligi 2 a. aga ei ole veel ühtegi pilti teinud :oops:
Viimati muutis Aivo, 20 Juul 2006, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas wobla » 30 Mai 2005, 13:00

Hea, et BA-d kah siia foorumisse ikka jõuavad, tasapisi küll, kuid ikkagi. Viitsid ehk paari sõnaga rääkida, milliseid probleeme sul temaga ette on tulnud, kui on tulnud, või siis peamistest kuluartiklitest. Mul enda oma olnud vaid mõned kuud ja seepärast oleks hea nö nõrkadest kohtadest teadlik olla!
Ilmast ilma ilusast ilmast ilma
wobla
 
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Mär 2005, 16:22
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Aivo » 30 Mai 2005, 16:12

auto on olnud u. 2 aastat. korra on küünlaid vahetatud, esimesed sarniirid on vahetatud, stabika varda "kondid" nii ees, kui taga ja summuti tahab aeg ajalt keevitamist. läbi hakkab minema õhu lõdvik, mis esinduses maksab u. 2k :) (kui keegi oskab soovitada, kust odavamalt saab, andke julgelt teada)

muid probleeme ei ole olnud. kere on tip - top ja mootor ka käib ilusti
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas wobla » 31 Mai 2005, 10:41

Minu omal on tagumiste uste alumised servad seest poolt siis värske värvi peale saanud, kuid tundub, et on lootust, et see roostetamine ei võta vohamise mõõte, kui ise hoolas olla. Ostes sai Esmas kontrollis käidud ja siis tunnistati veeremik korras olevaks, ainult karteri põhi oli paduroostes :? , mis pidi Mazdaabi andmetel neil mingi tüüpiline häda olema. Igatahes sai teine ja korralik alla keeratud (esinduses maksab peris uus u. 3000, mul õnnestus saada kasutatu soodsamalt u. 10X :D ). Aga summuti kah juba korduvalt keevitatud, kuid juba sakslase poolt. Aga muidu liigub kah hästi!
Ilmast ilma ilusast ilmast ilma
wobla
 
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Mär 2005, 16:22
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Aivo » 03 Juun 2005, 11:55

http://pilt.ee/picture.php?album_id=446 ... id=9298480

siin siis pilt mazdast. fotograafik oskused annavad muidugi soovida, aga algatuseks ajab asja ära
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Shark » 03 Juun 2005, 17:50

Pilti põle ju !? :roll:
Shark
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Juun 2005, 17:55

:roll: kahjuks töesti vaid valge leht :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Juun 2005, 22:11

ma kartsin, et ma ainuke, kes ei näe, kuid paistab, et asi pole siiski vaid minus! ;)
Anonymous
 


PostitusPostitas Aivo » 06 Juun 2005, 11:45

http://aip.elva.ee/~323f/323f.jpg

uus katse. nüüd peaks töötama...
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Shark » 06 Juun 2005, 13:16

Teine tera kohe, auto ka täitsa kompu ! :)
Shark
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Mär 2006, 20:28

Kui uut summutit soovid, siis mine Tulika tänava Sumpsimehe töökotta, sai endalgi seal summuti uue vastu vahetatud, 1100 eeki maksis summuti ja tööraha läks ka mingi 180 eeki siis :D
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 15 Mär 2006, 10:59

see on minu lemmik mazda. Selle aastakäigu kohta ikka väga kena välimus. olen vaid kuulnud et esituled pidid nõrgad olema kuna väiksed.

tere tulemast klubisse
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Quest » 25 Apr 2006, 10:15

ei ytleks et esituled nõrgad on. lähituled näitavad ikka suht ergult, kaugtuled on kyll natuke liiga lahjad aga muidu päris head.
telf:56208411; quest.ecctuning@gmail.com; OÜ Quest & Co: varuosad sõiduautodele
Kasutaja avatar
Quest
 
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Okt 2005, 14:27

1996 Mazda 323F

PostitusPostitas Aivo » 15 Mai 2006, 18:28

esitulede kohta kuravad küll kõik, kes kaasas sõidavad või kained roolid on :)

aga pole plaanis hetkel midagi juurde ka panna, sest parklas suutis keegi stangele kriimud ja mõrad peale sõita nii, et vaja midagi uut üldse ette sebida
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Aivo » 20 Juul 2006, 17:45

Sai siis tagumised amordid ära vahetatud...2 amordi hind kokku 2600- vahetamine ise ei olnudki väga hull...pool tundi amordi peale kõige rohkem...aga nüüd jälle uus jama....pöörates teeb imeliku raginat. ise kahtlustan pooltelge. on äkki kellegil veel ideid?
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas vvs » 20 Juul 2006, 19:09

Usun, et rooliots :roll:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Aivo » 25 Aug 2006, 16:11

Klõbinat tekitasid ikkagi pooltelje otsad. Sai juba ammu ära vahetatud, aga pole tükk aega netti saanud. Ostetud sai automaailmast tartust ja kogu kupatus (ots, määre, kummikaitse) maksis kokku 338 raha. Üle ootuste odav.
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Mario » 12 Apr 2007, 21:38

mina polegi su masinat veel elusast peast n2inud.. :D
no nyyd tean kellele siis lehvitada, kui linna peal peaks kokku juhtuma :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Aivo » 11 Mai 2007, 12:58

Nii. Kevad käes ja jama siis selles, et igasugu jama tuleb autosse õhuga. Kas kellegil teisel BA'l veel selline jama? Vaatasin kaboti alt, kus salongi õhku tuleb ja seal laiutab küll tühjus...filtrit pole ollagi...ja kui see rämps kõik läbi tuleb, siis pole idee järgi salongi õhufiltrit ka. On keegi selle süsteemi lahti võtnud ja oskab öelda, mis seal sees toimub või siis aretanud midagi ette, et rämpsu kinni hoida?

Ise plaanin kaboti alla panna hästi peene traadist võrgu...ehk aitab midagi.
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas -Kristo- » 14 Mai 2007, 18:12

Aivo kirjutas:Klõbinat tekitasid ikkagi pooltelje otsad. Sai juba ammu ära vahetatud, aga pole tükk aega netti saanud. Ostetud sai automaailmast tartust ja kogu kupatus (ots, määre, kummikaitse) maksis kokku 338 raha. Üle ootuste odav.
Mis firma otsa ostsid? Eelmine aasta kui üks ots vahetatud sai, ostsin samasse hinnaklassi jääva Saksa firma toote (Holzer? kui ma ei eksi) ning tänaseks läbitud 13kkm ja kaitsekumm on katki :( Loodan, et sul see paremast materjalist.
Kasutaja avatar
-Kristo-
 
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Juun 2006, 21:58
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Aivo » 14 Mai 2007, 21:09

Ausalt ei mäleta...oli sinakas hallikas karbis, kui ma ei eksi...eks peab igaks juhuks kanalile minema ja vaatama, mis olukrras mul asi on
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas mazda95 » 15 Mai 2007, 09:22

ilus auto.. aga pane pildid ka siia teemasse. Ainult link on jama. Hea on teemat vaadata kui ei pea vahepeal muid lehekülgi vaatama :wink:

Pilt

Järgmine kord juba ise onju :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas Aivo » 15 Mai 2007, 09:36

See pilt vist nii ammu lisatud, et ei mäletagi, kas oli siis seda õpetust kuidas pilti teemasse lisada :)
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas mazda95 » 15 Mai 2007, 13:38

selge :wink:
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas Aivo » 30 Mai 2007, 11:38

Sai siis vahepeal autosse jälle investeeritud. Uued rehvid 195/55/15, sisemine rooli ots, sarniir ja esisilla regull sai ka tehtud. Kokku natuke üle 6k.

Aga järgmine asi juba ootab ka ees. Tagumistel amortidel kaitsekummid puru ja kahtlustan, et üks tagumine vedru ka. Koliseb õrnalt seal midagi, aga amort ei tohiks olla, sest ülevaatuses öeldi amortide kohta, et ideaalsed.

PS. 205/50 rehvi enam alla ei topi, sõidumugavuse nimel võib natuke ilu ohverdada küll :P
Aivo
 
Postitusi: 145
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist