Õli tase üle normi - mis juhtub?

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

PostitusPostitas veekaheksa » 22 Sept 2009, 19:22

Esinduses pandi - järelikult kui ise ei taha jaurata, siis võidukalt seni kuni pilpaid lendab. Sa oled juba korra seal käinud ja neid probleemist teadvustanud. Nüüd kui midagi laiali läheb, siis on 100% nende jama.

NB! Arvatavasti ikkagi ei lähe laiali, muidu oleks ta sul kohe läind... :P
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas MaSu » 22 Sept 2009, 20:32

üldjoontes olen ma otsustanud nendega edaspidisest suhtlusest hoiduda ja ravida pisikest mujal kui vähegi võimalik.
ma ei usu ka, et kui midagi laiali peaks jooksma õnnestuks mul tõestada, et see oli just tingitud nende tegemata jätmistest. vaevalt mul õnnetuks ka tõestada, et ma olen selle probleemiga seal käinud.
vanad räägivad üldse ainult seda juttu mida vaja - kord vannub üks, et tehti üht - läheb nädal mööda räägib uus vana sama asja kohta hoopis uut jutt (õnneks seda mida ma esimesele vanale püüdsin selgitada:)
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

PostitusPostitas rivo » 22 Sept 2009, 20:44

Ja leidsidki lahenduse!!! Tubli!
rivo
 
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Dets 2008, 23:23

PostitusPostitas MaSu » 22 Sept 2009, 22:07

rivo kirjutas:Ja leidsidki lahenduse!!! Tubli!


? :roll:
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

PostitusPostitas Ch » 23 Sept 2009, 20:05

Pane need kaks posti kokku :D :D :D

rivo kirjutas:Kui õlitase on 0.5 cm üle normi, siis ei juhtu mitte midagi-ole õnnelik said rohkem õli. Hooldusevälp ka ju 20000km(jube pikk). MASU ajal pole inimestel midagi teha kui käia ja nuriseda mingi tilga õli pärast. Masendav ju kuulata igasuguste "hädade" üle, kui ise ei ole väga pädev selles!
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas MaSu » 26 Sept 2009, 19:45

tuleb välja, et ma reageerisin veidi üle oma viimase 1/2cm'ga. Anyway, Aabe näitas suurepärast suhtumist ja kõik on kompu :)
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

PostitusPostitas skyline » 14 Okt 2009, 09:17

Mul nüüd sama probleem. Aga alustan algusest. Autoks Mazda 626 2001a 2,0 bensukas.
Olen oma autodel mootoriõli vahetanud kümmekond aastat ja nüüd õnnestus esimest korda korraliku ämbriga hakkama saada.
Kuna vanematekodus kanaliga garaaz olemas siis ostsin Automaailmast mingi noname õlifiltri, teisest poest õli ja hakkasin nädalavahetusel õli vahetama. Keerasin uue filtri kinni, valasin õli sisse ja panin mootori käima. Vaatan, et kummaline, õlituli ei kustugi ära kuigi juba mootor 5 sekundit käinud, siis äkki kuulen põhja alt solinat ja taipan krt kuskilt peksab õli välja. Panin mootori kiirelt seisma ja kanalisse piiludes avastan, et krt kõik ujub õlist.
Asja uurides selgus, et Automaailma õlifiltri tihend oli keeramise ajal vist pesast välja kukkunud ja viltu vahel ning sealt peksiski kõik õli välja :(
Olin pahane nii enda,Mazda inseneride( kes filtri nii perversesse halvast ligipääsetavasse kohta mootoril on paigutanud) kui Automaailma peale, kes sellist jura müüb. Vaadates vana Mazda originaal õlifiltrit oli näha, et sellel oli korralik plekist rant, mis hoiab filtri tihendit paigal, Automaailma müüdul löterdas tihend aga nagu tallesaba ja miski teda pesas kinni ei hoidnud, selle siis ka selline probleem.
Ostsin siis järgmine päev uue õlifiltri ja uue kanistri õli. Kuna enamiku õli oli õlipump filtri vahelt välja peksnud hakkasin üsna hooga õli sisse valama. Jätsin omast arust õigel ajal järgi, aga pärast kontrollides selgus, et olin õli sisse valanud ca 3 mm üle F(full) märgi.
Panin auto käima ja kõik toimis kenasti ning kuskilt enam õli ei lekkinud, sai ka terve eilne päev probleemideta sõidetud.

Täna hommikul käivitan siis garaazis auto, kõik nagu normis, ajan siis garaažist välja ning äkitselt hakkab tagant sinist tossu ajama. Panin mootori kiirelt seisma ja hakkasin õlilekkeid otsima. Neid õnneks polnud. Tundub, et liigse suitsu põhjustab veidi ülemäärane õlitase. Ajasin auto tasapinnale ja suitsemine jäi sisuliselt järgi ehk veidike veel tuli. Sõitsin autoga vaikselt tööle ära ja soojana enam muingit suitsu ei täheldanud.
Kas on reaalne, et see 2-3 mm üle max märgi õlitase põhjustab tõepoolest kallakutel suitsemist? Kas peaksin selle liigse õli sealt kuidagi välja imema või õlivanni alt välja laskma?
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas skyline » 14 Okt 2009, 11:30

Lasin töökojas liigse õli välja imeda. Loodetavasti nüüd ei suitse enam nii nagu vana Kamaz ja ehk jääb ka katalüsaator elama.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Siim » 14 Okt 2009, 18:54

Veame kihla et suitseb :P


EDIT:Ma leidsin kodust kapist just lahenduse kui peaks edasi suitsema :P :P


Pilt
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas MaSu » 14 Okt 2009, 19:53

tõepoolest - minul polnud mingit suitsu.
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

PostitusPostitas Siim » 14 Okt 2009, 20:06

626-e suitsemine on tingitud muust asjast,Kulibin seletas kuskil ära ka mis värk on.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas skyline » 14 Okt 2009, 21:50

No eks näis mis saab. Suits oli täna hommikul kallaku peal seistes, tasapinnal kadus ära. Lasin siis töökojas välja imeda, aga krt imeti vähe nagu õhtul kontrollides selgus :cry:
Selle tulemusena poe ees kallakul käivitades viskas taas suitsu korraks. Krt, homme lähen uuesti ja lasen neil kohe mingi pool liitrit välja tõmmata kuna miinimum ja maksimummärgi vahe peaks olema 1 liiter. Hetkel tundub, et õlitase on F tähe ülemisest otsast veel ca 2 mm kõrgemal, kuigi krt sellise polaarööga hästi aru ei saa kui palju teda seal täpselt on, sest mida rohkem järjest mõõdad seda segasemaks läheb, sest see õlivarda toru on kõver ja määrdub ise õliga, mis kandub siis vardale. täies pikkuses.
Ei julge enam rohkem sõita kui hädavajalik, peale seda ebaõnnestunud õlivahetust nüüd kokku mingi 60 km sõidetud, sellest esimesed 50 km ei täheldanud midagi.

Aga mis seal edasi suitseb? Ise kahtlustan, et mingi osa õlist katalüsaatorisse jõudnud ja see seal tegutseb. Lugesin ka välismaiseid foorumeid, mõned väidavad, et peale liigse õli välja imemist on veel tuhat miili edasi suitsenud :(

Sain selle auto väikese läbisõiduga (128 tuh km), ei tahaks nüüd mootorit veel maha kanda :(
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto_626 » 14 Okt 2009, 22:32

no nii hull see asi ka pole, et midagi peaks maha kandma hakkama :wink:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Kert » 14 Okt 2009, 22:33

teema alguses rääkisid mm nüüd liitritest (mm ei ole minu arust isegi teemat väärt)
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

PostitusPostitas skyline » 14 Okt 2009, 22:42

Kert kirjutas:teema alguses rääkisid mm nüüd liitritest (mm ei ole minu arust isegi teemat väärt)

Algul tunduski, et mõni mm üle F märgi :oops: Aga vaata ise milline see õlivarras 626-l on, esiteks kõvera kujuga, teiseks traadist ja kolmandaks läheb tagant otsast veel peenemaks kah, kuna varras läheb suht ruttu peale F märki peenemaks, siis ongi väga raske aru saada, et palju seal lõpuks rohkem siis on.
Algne värk oli igatahes nii, et panin ca 3,1 liitrit sisse ja siis käima, enamuse peksis siis vigase õlifiltri tihendi vahelt välja ära. Betooni pealt korjasin üle liitri õli kokku + enamik sai ajalehtedega ära imatud.

Peale seda oli õlivarras õlitaset kontrollides täitsa kuiv, sellest järeldasin ,et ehk max pool liitrit karterisse jäi kuna kanal ujus ka õlist. Kallasin siis peale korraliku filtri saamist peale ca 0,9 l vanast karrast+ 2 liitrit uuest karrast, seega ma väga ei usu, et seal üle 4 liitri õli miski valemiga saab sai olla. Täna tõmmati mingi 300 grammi ehk välja.
Aga homme lasen julmalt 0,5 liitrit välja tõmmata, siis peaks saama sinna F ja L märgi vahele selle näidu küll.

PS Lugesin seda kolvirõngaste teemat kah, loodan ,et pääsen siiski kergemalt sel korral :wink: Variant muidugi eelmiselt omanikult küsida, et kas tal ka suitses, sest ei saa välistada, et see suits oli jube enne minu auto ostu vahel olemas.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Siim » 14 Okt 2009, 22:52

See lööbki välja esimeste jahedate ilmade saabumisega kui vaadata mis kuupäevadel sellise murega inimesed postitama hakkavad :)
Endalgi oli üks suitsev 626.....
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Kert » 14 Okt 2009, 23:13

hingates talvel suukaudu välja ja kui sealt tuleb auru siis see ei tähenda veel et ma suitsetaks, lihsalt sooja ja külma öhu suhe
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

PostitusPostitas Siim » 14 Okt 2009, 23:16

Jah aga kui sealt siis õlivingu välja viskama hakkab? :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas skyline » 14 Okt 2009, 23:23

Üks asi on aur või kondents, teine asi on sinine õliving. Minu auto oli hommikul igatahes mõneks sekundiks korralikus suitsuvines, muidugi tuul oli ka selline, et tõi kogu suitsu auto peale, mis suurendas ehmatust. Kes Belarussi või Kamazi käivitanud teab, milline on korralik vingupilv :wink:
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 15 Okt 2009, 07:54

mul läheb sinine ära õlivahetustega, ja siis tekib umbes 7-8000 läbimisel. Märk, et õli on vanaks jäänud.
Minu kaheliitrine FS2C võtab täpselt 3.7L õli.

Aga filtriga on siis küll vähe kehvasti läinud, mina olen oma filtrid ostnud kõik ühest pudipadi poest (SCT ja MANN toodang), ise keerasin käega vaid kinni, siiani ei miskit leket märgata.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas skyline » 15 Okt 2009, 08:44

Mario kirjutas:Aga filtriga on siis küll vähe kehvasti läinud, mina olen oma filtrid ostnud kõik ühest pudipadi poest (SCT ja MANN toodang), ise keerasin käega vaid kinni, siiani ei miskit leket märgata.


Filter oli jah mingi täielik noname asjandus Automaailmast, olid mingid hieroglüüfid vaid peal, võimalik et mingi Hiina toode, hind oli ka vaid 47 eeku.
Hiljem ostsin uue filtri Taketist Japanpartsi oma (45 eeku). Japanpartsi toodeid sai kunagi ühel Nissanil probleemideta kasutatud ja selle firma vastu teatud usaldus tekkinud. Sellel Japanpartsi filtril oli see tihendiasjandus sama kvaliteetselt lahendatud kui Mazda originaalfiltril.

Täna hommikul käivitades ka kergelt suitses mõne sekundi. Lähen vist seda teed, et lasen täna veel õli vähemaks võtta ning siis kallan ühe potsiku X1R õlilisandit sisse, eelmisel autol saavutasin sellega üllatavalt häid (loe müügikõlblikuks muutvaid) tulemusi.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 15 Okt 2009, 20:14

X1R kohta öeldakse, et midagi paremaks ei tee, samas ei muuda ka miagi kehvemaks, pigem paneks siis XADO't..
mul on hommikused suitsemised ära kadund niiskete ilmadega. Vahetan nüüd lähiajal 2x õli ka, ehk jääb pidama jälle mõneks ajaks.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas skyline » 15 Okt 2009, 20:24

Mario kirjutas:X1R kohta öeldakse, et midagi paremaks ei tee, samas ei muuda ka miagi kehvemaks, pigem paneks siis XADO't..

Mul oli eelmisel autol gaasi tagasi lastes mootoris kolin sees(kahtlustati saale või sõrme kolksu), X-1R abil kadus see peaaegu ära (oli vaid harva nõrgalt kuulda) lisaks muutus ka mootor muidu vaiksemaks.
Xadot olen proovinud ühe oma teise auto käigukastis, see on erinevalt X-1Rst, mis on mootoriõli sarnane, jube paks pasta, mida on väga halb sisse toppida. Mingit selgelt tunnetatavat märki käigukasti töös paremuse suunas sel autol ka senini täheldanud pole kuigi peale õlivahetust ja Xado lisamist mingi 7 tuh km sõidetud ja töötlus peaks olema lõppenud. Kui, siis ehk õige vähe on kast vaiksemaks muutunud.

Mis teemasse puutub, siis liigne õli sai täna välja, peale seda suitsu enam ka pole täheldanud, eks näis kas jääbki järgi või on tõesti see suitsemine kolvirõngaste teema.
128 tuh km sõitnud mootor ei tohiks küll kohvi olla, sest 3 nädalat tagasi, enne auto ostu sai ülevaatuspunktis auto üle vaadatud ja öeldi, et heitgaasid väga puhtad, ja olid ka HC 6, CO 0,09, lambda 0,999
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto_626 » 15 Okt 2009, 21:46

ise on suitsemisest lahti saanud lühema õlivahetusvälbaga. õlivahetusel panen alati sisse 3,5 l, samuti paar-kolm mm üle max-i. pole küll miskit vahet olnud. :roll:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Mario » 15 Okt 2009, 21:59

XADO kohta niipalju, et mootorisse pannakse teda iga 1500km järel ja nii 4 korda, ehk siis 6000km jooksul 4 tuubikest ja vaat siis võid õli välja lasta ja sõita ka ilma õlita. Katse tehtud Lada peal ja toimib.. aga see selleks, jah Risto, mul ka peale õli vahetust on mingi 5-6000km vaikus.. ma sain odavalt 8L õli, proovin ära, kas mõikab, kui vahepeal "loputada" veidike.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist