Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 12 Juun 2010, 13:54

Jep, teine varjant on õige. :clap:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 02 Nov 2010, 23:56

Kunagi sai ära lõhutud ventilaator lüliti, mis asub termostaadi juures. Tänu selle vidinale, ei raatsinud 300.-välja käiia juhtus hoopis muud huvitavat, 8 korda sai mootor keema lastud :crazy: . See ei ole tõesti normaalne. Õli hakkas plokaane tihendi vahelt välja ajama ja jõud kadus. Sai ette võetud suurem töö ja teha plokikaanele kapremont. Ostin ülemise tihendite komplekti ja selle venti lüliti.( Vale asjapealt hoidsin kokku).
Saatsin plokaane lihvi. Lihviti sirgeks ja 0.5mm veel takkaotsa maha.
Pilt
Lihvitud klapp(pole just kõige teravam pilt. :D )
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kuupäeva järgi saate aru, millal ma tagupiduri kettaod ja klotse vahetasin. :wink:

Seni on masin töödanud. ja juba järgmiste asjade kalla tegutsen, kui valma, siis paar klõpsu kah siia.
Viimati muutis ValdurKivirand, 09 Juul 2013, 21:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2010, 08:08

Tehase soovituse järgi ei ole soovitav üle 0,15mm maha lihvida. See seotud sellega, et hammasrihm ei lase enam täpselt seadistada nukkvõlle. Ehk ajab klappide avamised/sulgemised paigast. Kui "viimast"mootorist ei võta, siis oluliselt ei tohiks mõjudaaga siiski- pälemine pole enam korrektne. Kompenseerimiseks on olemas seadistatavad nuka rihmarattad, aga kui temp lüliti on teisejärguline, siis ilmselt ei raatsi sa ka nende peale kulutusi teha. Ja tea kas sinu kasutamise juures ka oluliseks muutuks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 03 Nov 2010, 18:49

Ahah, seda ma ei teadnudki.. Plaanis küll pole viimast mootorist võtta, hetkel oluline, et töötaks nagu varem. :think: Lõpuks pidin ikkagi lüliti kaa ostma.
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 07 Nov 2010, 14:29

Talve kalossid. :mrgreen:
Pilt
By valdurkivirand at 2010-11-07
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 27 Apr 2011, 22:06

Asi liigub paremuse poole.. Krunditud mõned kohad ning peatselt ka värv peale.
Pilt
Koopaäär oli vaja sisse keerata..
Pilt
Sellised asjad. Aga ei soovita neid kellegile, kes ei ela kiirteede vm heade teedel.
Pilt
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas stupe » 27 Apr 2011, 22:40

OMG. :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Mulle meeldib väga. Minu meelest sa just värvisid seda autot ju? Juba jälle roostes?
Peale selle on seal esistanges nurgas selline rõve efekt nagu stange ripuks. Kui see liist mustaks võõbata siis veits petab ära.

Mis mõõtu rehvid ja veljed?
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 28 Apr 2011, 18:06

Mitte rooste.. koopa äär sisse keeratud ja sellega tekitatud lohud/muljumised oli vaja pahtliga sirgeks ajada.
205/50/16.
See stange ripub, ma ei tea, millest se tingitud on.. olen proovinud kinnitustega mängida aga ei tööta ära. Eks aeg näitab mis saab.
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 20 Dets 2011, 20:25

PiltPilt
PiltPilt
PiltPilt
Paremal tagatule juures avariiline koht 2007a.
Pilt
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas Mel » 20 Dets 2011, 23:05

Äge :wink: ,tõenäoliselt oli põhjapigi suuremalt jaolt servadest kõik lahti :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 23 Dets 2011, 23:20

Mel206 kirjutas:Äge :wink: ,tõenäoliselt oli põhjapigi suuremalt jaolt servadest kõik lahti :think:

Jeez, sul on õigus. Kus roostet, seal oli rohkem lahti.
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 10 Mai 2012, 22:14

Natuke nokitsetud.
Roostes plekk parema vastu vahetatud, kuidas tulevikule vastu peab, ei tea.
Pilt
Pilt
Pilt
Põrandaluugile uued katted ja punkt peale.
Pilt
Pilt
Roostemuundur näitab nägu.
Pilt
Vaesemehe estakaat.
Pilt
Pilt
Pakiruum seespoolt peagi valma.
Pilt
Kahlane nurk, kunagi laksu saanud ja värvialla tulevad vee mullid, peab vist pahtli maha täitsa laskma ja vea üles otsima.
Pilt
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas Mel » 11 Mai 2012, 10:45

ValdurKivirand kirjutas:
Pilt


Väga uhke, väikestes garaazides tehakse mehe tegusi. :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 01 Juun 2012, 00:11

Pilt
Pilt
Pilt
Umbes nii. :think:
Pilt
Pilt
Viimati muutis ValdurKivirand, 05 Juun 2012, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas kanemgi » 01 Juun 2012, 00:24

Pole jõund tervet teemat läbi sirvida aga päris kena masin eriti mustade valudega :thumbup: edu ja jõudu mazda kallal :wave:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Juun 2012, 00:25

:thumbup:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas Mel » 01 Juun 2012, 20:36

ValdurKivirand kirjutas:Umbes nii. :think:
Pilt


Tublisti edenend ja korralikult tehtud,ole selle keevituse kärnade maha käijamisega ettevaatlik,seal see oht,et võid kõrval olevale liiga teha,lääb liiga õhukeseks.Kas see põranda plekk,kus üleskeerab tulemüüriks,on ikka nii hää,need ka suht sellised kohad mis kipuvad läbi ussitama,seal mitu plekki üksteise kõrvale topitud,tugevduse mõttes.Mis mastiikat plaanid kasutada ja auke puuri,et saaks ikka vaha igalepoole sisse virutada :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas R-go » 01 Juun 2012, 20:49

Millist roostemuundurit sa kasutasid?Mis nimelist?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 05 Juun 2012, 22:55

R-go kirjutas:Millist roostemuundurit sa kasutasid?Mis nimelist?

Pilt
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 05 Juun 2012, 23:03

Ehk läheb tarvis. Isi tehtud..
Pilt
Pilt
Need kohad tuleb välja lõigata. :thumbdown:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas Mel » 05 Juun 2012, 23:32

See plekitk.mille said ,see kaob justkui muti auku,pead vist ikka kasutama 4 kant toru,et teha uued p.raamid. :wtf:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 05 Juun 2012, 23:37

Mel206 kirjutas:See plekitk.mille said ,see kaob justkui muti auku,pead vist ikka kasutama 4 kant toru,et teha uued p.raamid. :wtf:

Vast ongi kõge kiirem ja lihtsam viis... :shock:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas Mel » 05 Juun 2012, 23:58

Ega vist t.silla tala eemaldamisest ka ei pääse,võta snitti Tomkulibini probelt,tal just ongi enmv.sama sõlm käsil.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas ValdurKivirand » 06 Juun 2012, 00:04

Siis ikkagist pean nii tegema, kui kardsin.. :?
Poovin ikka vähehaaval lahti lõigata, lõpuks tuleb julmalt lõigata. :evil:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 323f 1.8 96kW 90a. - ValdurKivirand

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Juun 2012, 08:49

Pole küll miskite suurte kogemustega keretaastaja, aga selle sõlme taastamisel oleks mõistlik kere korralikult ära toestada ja siis suurem tükk välja lõigata. See tükk algosadeks lahti puurida/lõigata ja siis üüest materjalist tükikaupa kokku panna. samas kui hakkad tala alt lahti lõikama, ära pikkitala kinnitust küljest lõika, kaotad muidu silla asendi orientiirid. Sama ka pikkivarda kinnituse eemaldamisel peaks olema tala asend olema fikseeritud. Ehk saad minu teemast miskit piltlikku ülevaadet(üksikdetailides on kindlasti erinevused, üldehitus on ikka sarnane).
Et su isi ehtatud toed uppi ei kukuks- "jalad" harki ei vajuks, tee alumiste tugipunktide vahele ka kinnitus, on kindlam!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron