Mario kirjutas:veel on variant, et tõsta sinna 323 pealt pritsega 1.6 ja natuke juhtmetega mässamist. Keegi ei ütle, et sul seal 1.3 ei ole.
Mõõda silindrite surved üle, kui on erinevused sees, siis on tõesti hõre..
Mario kirjutas:naisss...
ma arvan, et see karpa seadistus on ikka nats mööda..
uuri välja, milline kruvi näpib segu ja milline pöördeid..
keera auto käima, keera tühikäik maha ja segu maha nii, et auto veel käima jääb. Seejärel keera segu niipalju, kuni mootori pöörded enam ei tõuse ja mootor käib sinu kõrva jaoks pehmelt. Seejärel kontrolli pöördeid ning nüüd keera tühikäiku suts juurde, et oleks 750-800.
Hetkel tundub see ülemäärane kütusekulu liiga rikkast segust tulenev. Anna teada, kuidas läks
Mario kirjutas:upsi
jah, aga miskid kruvid peaksid seal ikka olema. Ka pritsemootoril olid kruvid külje peal, kui ma oma konnaga ÜV käisin, siis kruditi sealt veidi mütsu juurde.
Mario kirjutas:tundub sama kamm olema, mis ühel mu sakslasel oli - peale hunniku elektroonika välja vahetamist sai prooviks visatud ringi gaasisiiber -throttle body. Vana oli tahma ja saasta täis ja üks vedru oli nässus. Pakun, et vaata hoolikalt omal ka gaasisiiber üle.
Mario kirjutas:seal ta on jah. vaata, kuhu kinnitub gaasitross, see jublonn ongi vaja kätte saada. Hea, kui sul on mingi Wd40 ka kõrval, vurtsuta seda ka sinna, ehk hakkab pehmemalt käima, või pane tilk mootoriõli sinna liigendite vahele Kogemus näitab, et heam saab küll
Mario kirjutas:phpBB tegi nad ise ka väiksemaks.
tööd vajab, aga ei midagi ületamatut.
Tahhokas on ikka teine tera
tomkulibin kirjutas:1;3;4
Pritsepea- monopritse- elektrooniline karburaator
Tühikäigu pöördeid mõjutatakse paremal tiival olevast solenoidist. kaks u 15mm voolikut tal küljes, mis teist otsa pidi karpas. viimases sees on nii siiber, õhu lugeja kui ka TPS ja pihusti.
PS vajadusel olemas kaks karpat(ette tellinisel/maal asuvad).
Siis on karpast pöörded nii üles keeratud, et tühikäigu süsteem ei saagi rakenduda. Samas ilmselt põhjus selles vist ongi, et tühikäigu süsteem ei taha töötada, ilmselt seal su kala peidus.hardstyler kirjutas:Tollel solenoidil tirisin pistiku küljest ära. Mootor toimetas samamoodi edasi.
tomkulibin kirjutas:Karbussi puhatstamise keemiat peaks olema ka prisma lettidel, see oleks saasta eemaldamisel abiks. piduri puhastusvahend, kui populaarne puhasti ei kõlba, kuna on määratud rasva eemaldamiseks, pensi saast aga on miskit muud.
tühikäigu reguleerimine- lae alla see kataloog, mille lingi olen eelnevalt üles riputanud. seal peatükk "F" ja juttu u 60 lehekülje ulatuses antud õnnetu tühikäigu süsteemist. isegi lühikokkuvõtet raske teha
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist