Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 11 Nov 2011, 21:16

ei 626-el on sitaks rohkem ruumi,premacyil jääb akna alune serv ette ja geneka pool pole üldse ruumi et pingutile ligi saada + konditorud jooksevad ka veel sealt.
Just lõpetasin diisel passatil sama töö ja mazda on täitsa lihtne kohe meenutades :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 11 Nov 2011, 21:32

jeah, FÄG-grupp ruulib! :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 12 Nov 2011, 00:38

Kas muidu veepumba mutikad ja rihmarulliku mutri peab mingi kindla jõuga kinni keerama või saab tunde järgi?
Ja kas alt paika keerates kui esimese korraga ülemisi märke paika ei saa,siis ükskord peavad nad kindlasti kohakuti sattuma? :)
Ja veel,kas märgid paika ja siis rihm peale ja siis pingutusrullik või on mingi teine järjekord?

Palju küsimusi aga ... veel nädala alguses polnud mul üldsegi julgust seda asja ette võtta.Nüüd nii ärevile aetud ,et saaks kohe praegu rihmad/rattad kätte siis ööbiks vist kah kapoti all :D
Kui vaid seda rehvivahetusemöllu ei oleks.
Auto kallal saab ju nokitseda vaid mingite 5-10min. tsüklitena(vahepeal unusta või ära mis sai eelnevalt tehtud :lolno: )
Pole hullu digikas kaasa ja enne iga jupi eemaldamist klõps ära,pärast lihtsam kokku panna :!: :wink:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 12 Nov 2011, 01:09

Keerad märgid paike,eemaldad üleliigse jura,asendad kõik rullikud ja siis hakkad installima rihma :P
Vaatad et pinguti oleks kõige lõdvemas asendis siis paned rihma peale jälgides et vedav külg ei jääks väga lõdva vaid saaks suht täpne muidu viskab märgid paigast ära ja võtad rihma maha keerad märgid õigeks ja proovid uuesti :D
Iga 2 alumise pöörde peale kohtuvad üleval märgid,nukad käivad vändast 2x aeglasemalt.

Õnneks hea auto katsetamiseks,pane mööda palju tahad ei juhtu midagi :D mitte nagu osadel dislakatel 1 hammas mööda ja klapid kõverad
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 12 Nov 2011, 01:11

enne, kui rihma maha võtad, saad ju märgid juba valmis panna. siis lihtsalt palvetad, et ei tule neegrit, kes väntvõlli või mõnda nukkvõlli paigast ära ei lükka.. :D :D
pole see nii raske miskit. minu esimene kord läks pea terve päev, sest siis ei teadnud ka õieti asjast midagi, teine kord läks 7h, sest poldid olid maru roostes.. kolmas, neljas... lugematu arv kordi võid juba seda raha eest hakata tegema.
Veepump käib käega kinni.. Ainuke, mis reaalselt njuutonvõtit vajab, on väntvõlli rihmaseibi mutter.. 320Nm, kui õigesti mäletan.. kahjuks endal selline asi puudub, siis sai ära lahendatud sõbra abiga. Siiamaani kestab vähemalt...
pole midagi hullu, Ergo. Võta asja rahulikult ja kahtluse korral küsi alati või otsi. Parem, kui omast lollusest klapid kokku lasta. Samas, siis foorumis on uuema tüübi 1.8 müügis 125€ :D :D

krt. siim jõudis jälle ette :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 12 Nov 2011, 01:12

Mario sellel ei lähe ju klapp pähe :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 12 Nov 2011, 11:20

ma tean. aga on tehtud ka võimatut :lol:
seda ma õnneks Ergost ei eelda, tal oled sina ju :wave:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 12 Nov 2011, 15:57

Sina Mario ju kah.
Saanud sult varemgi vajaminevaid vihjeid ja õpetussõnu :thumbup: .
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Nov 2011, 20:51

Nii,laupäeval leidsin nii palju aega,et jõuda laiali lammutamisega sinnamaale.Klapikambri kaas maha rihmad möllud eest ära pool mootoririhma katvast plastikust ära.Aga edasi praegu ei saanud kuna üks polt millega see plastik kinni on ei tule välja,paari ringi keermega jääb kinni aga läheb vastu rihmaderatast.
Kas pildil olev ratas tuleb ära võtta?Kui siis mis valemiga ma teda kinni hoian,et mutter lahti keerata?Samuti vana veepumba küljest rihmaratast?
Pilt
Tahaks kah selliste teadmistega ja nii osav olla nagu mõned siin :D (nimesid ei hakka nimetama :wink: )
Aga küll ma õpin :thumbup: .
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Kert » 13 Nov 2011, 21:39

Ikka tuleb ära võtta,sest ka rihm tuleb kuidagi kätte saada.
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 13 Nov 2011, 21:44

Suruõhu võtmega saad lahti.
Mootor sellel maha ei kuku,seega lased selle niipalju alla kui läheb ja rattakoopast saad 21 padruni ning suruõhuga ligi.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Fanatt » 13 Nov 2011, 21:52

Seal vist ruumi selleks eriti ei ole, aga vanakooli vennad lasid starteriga lahti rihmaratta poldi, et pika sabaga võti mööda maad panna ja siis starterit anda (ei soovita :mrgreen: ) või äkki õnnestub haamriga mõni löök vasta võtit, äkki "ehmatab" lahti selle poldi.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 13 Nov 2011, 22:36

mina olin ka vanakoolimees, sest õhuriista polnud. Kolmas kord läks auto käima. :)
Rihmaseib tuleb eemaldada jep, siis saab kõik eemaldada, mis vajab eemaldamist.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Nov 2011, 22:55

Ma vaatan, et mu elu läheb iga päevaga aina lihtsamaks :D .
Aina lisandub mulle helgeid päid appi. :thumbup:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 14 Nov 2011, 00:54

Mul oli rattarist sobiva pikkusega, et ulatuda rattakoopasse. Siis panin ühe ristiharu otsa toru, mis maha toetus. Auto käivitumise vältimiseks võtsin bensupumba relee välja.
Meetod töötas nagu päris.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 14 Nov 2011, 22:51

Tänase päeva tulemus - uus veepump paigas. :thumbup:
PiltPilt
See pagana rehvivahetushooaeg ei lase auto juures suurt midagi teha :) .
Homme saan rihma ja muud pudinad kätte ja siis hakkan kokku panema.Praegu on küll selline tunne nagu väikesel lapsel - tuleks juba homme saaks uute mänguasjadega mängima :lolno:
Ah jaa,tänks Siim, suruõhuga polnud mingi probleem see rihmaratta polt lahti saada.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 15 Nov 2011, 00:12

:thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Nov 2011, 22:14

Raisatud päev.Ei saanud muud teha kui küünlaid kontrollida ja aku kinnitust ehitada.
Terve päeva ootasin juppe aga ei saanudki täna kätte :( :( :( .
Kurja küll,tahaks ju ikka sel nädalal kokku ja sõitu saada.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Nov 2011, 13:51

Avastasin ühe katkise anduri.Mis andur see on ja kuidas seda nimetatakse?
Asub punases ringis:
Pilt
Välja näeb ta selline:
Pilt
Ja lahti võetuna selline:
Pilt
Paluks vihjeid,kus asub mu autol ternostaat(miskipärast ma ei leia :D :oops: )
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas martin » 16 Nov 2011, 14:22

Peaks olema temp. andur: http://www.autoladu.ee/varuosa/2914/5163/

Termostaat sellel pildil näha, kood 15-171
Pilt
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Nov 2011, 18:50

Esimesel pildil näha 3 andurit: 2 juhtmega on mootori aju tarbeks temperatuuri andur, ühejuhtmelised on temperatuuri näiudiku andur(sinul katkine) ja teine jahutusventilaatori lüliti.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Nov 2011, 22:05

tomkulibin kirjutas:Esimesel pildil näha 3 andurit: 2 juhtmega on mootori aju tarbeks temperatuuri andur, ühejuhtmelised on temperatuuri näiudiku andur(sinul katkine) ja teine jahutusventilaatori lüliti.

Aga mul see mis katki on kah kahejuhtmeline.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Nov 2011, 07:44

Varuosa skeem/pildilt ei loe välja eriti konkreetselt, näiliselt tundus olema ühejuhtmeline. Lähtusin asukohast. Sõidusuunas eesmine on siis sul 2juhtmeline, ehk näidik armatuuris, siis tuleb lüliti(ühene laia lapiku üksiku klemmiga ja siis roheline, ehk aju temp andur.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 17 Nov 2011, 14:25

Tänud Tom. :thumbup:
Viimasele tel.kõnele toetudes on jupid minu poole teel(from Tallinn to Keila).Varsti,varsti .... :D
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 17 Nov 2011, 19:20

Kurja,jäin täna kahjuks ajahätta.Oleksin pudinad tund aega varem kätte saanud siis ... :wink:
Mis mul siis homseks teha jäi?
Roolivõimu rihma pinguti vaja lukku panna,uus jahutusvedelik siise valada,õhupuhasti paika panna,aku peale panna,jumalat paluda :lolno: ja võtit keerata.

Töökaaslane hoidis märgid paigas,panin rihma peale,pinguti paika ja kinni.Alt rattast keerasin kaks ringi ja uskumatu märgid ikka paigas :thumbup: .Igaks juhuks tegin veel kaks ringi - paigas mis paigas.Ega muud kui kokku laduma.Imelik on see, et kokku ladumine edenes mitu korda kiiremini.Nagu ikka kodutee on ju alati lühem :) .
Kui homme(ptui,ptui,ptui)mingi jama kummitama ei tule ,siis võib vist öelda et algaja õnn ja head õpetajad :wink: .
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist