Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas edvin0212 » 28 Nov 2011, 22:59

R-go kirjutas:See märk juba ajalugu.Praegu mul tagaluugi hoopiski Tige Japs. :D

pilti :D
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 29 Nov 2011, 00:57

See on esialgne/ajutine "märk".Millalgi teen vabaaja sisustamiseks uue ja asjalikuma :D
Pilt
Ärge riidlema hakake,see rohkem nii pulli pärast :)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 02 Dets 2011, 15:35

Juhe koos ja närvid läbi :evil: .
No ei leia ma oma jõududega sellele jamale lahendust.Olen korduvalt kapoti all igasugused voolikud üle näppinud ja brakecleaneriga sealjuures susistanud.Mitte mütsigi,noh.Uus radikakork ei parandanud kah asja.
Mis kurat talle sisse on pugenud,ma ei taipa?
Praegu on selline seis, et panen auto käima ,pöörded 2000.Minutikese on nii, siis langevad pöörded 1000-e peale.Siis kõiguvad pöörded vägaväga natuke,hääle järgi saab aru.
Sõites ,kui juba tuppa sooja hakkab puhuma,sidurit alla vajutades hakkab tahhokaseier pendeldama 500 ja 1500 vahel.Kui seisma jääda siis jääb mootor tööle 1500 peale.Ei tõuse ei lange.Miks ta üleüldse nii tuuris on?Norm. oleks ju mingi 800-900 pööret tühikäigul.
Liigutasin pesades igasuguseid silma jäänud pistikuid kah nii igaksjuhuks.
Kas see on normaalne, et paisupaagis vedelikutase koguaeg üks?
Veider on see, et kogu jama sai alguse siis kui vee välja lasin ja jahutusvedeliku asemele panin.Muud ma siis midagi ei puutunud.
Kas auto peaks välja surema kui õhulugejalt juhe eemaldada.Praegu võtan juhtme pistikust välja jääb samamoodi käima.Juhet pistikusse pannes pöörded korraks langevad ja siis tõusevad endiseks.Ja kas midagi peaks mootori töös ka siis muutuma kui õhupuhasti küljes olevast pistikust juhe välja tõmmata?
Üsana meeleheitlikud küsimusd, aga .....



Meenus nüüd selline asi:veepumpa ja termostaati vahetades avastasin termostaadi auguservadest ja ka veepumba "pesa" äärtelt sellist rohelist sültjat ollust.Äkki päästab mind sellest anomaaliast süsteemi läbipesu? :idea: Ja tühikäigumootori lahti-kokku lammutamine/puhastamine. :)
Ei tahaks veel alla anda,kuigi kopp on suht meeletu juba ees :sick: .
Viimati muutis R-go, 02 Dets 2011, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas madoc » 02 Dets 2011, 16:26

Vaata lugejate autode mu viimast posti (323f BA 1,8)
Mul hakkas ka lampi jõnksama, aga sain korda. Kas sul on ka sarnaselt käitunud nagu seal viidatud videotes?
Mu arust pole normaalne, et külma ja sooja mootoriga on paisupaagi tase sama. Mitu cm peaks tõusma. Vb sul on õhk sattunud tühikäigumootorisse(jahutusvedeliku asemel).
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 02 Dets 2011, 18:01

Sul tahhoseier ainult kergelt väreleb minuga võrreldes.Mul ikka konkreetselt pendeldab 500- ja 1500 vahel.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 02 Dets 2011, 18:25

topic16043.html
Peaksin äkki kah midagi sellist tegema.Võib abiks olla?









(selle panen siia enda jaoks,proovin teha nii nagu siin õpetuses. Samm-sammult)
post117738.html?hilit=%C3%B5hutamine#p117738
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas madoc » 02 Dets 2011, 19:11

Video peale ei jäänud jah kõige hullem käitumine. Aga kerge värin see küll polnud. Seal aitan gaasiga kaasa ja provotseerin koha peal.
Pidurdamisel ja foori taga hakkas siis ikka konkreetselt tegema 500-1200 pööret üles-alla ja paar korda suri isegi välja(kui alla 300-400 kukkus).
Pöörded kukkusid alla kohe kui siduri alla vajutasin.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas pokenaut » 03 Dets 2011, 11:44

R-go kirjutas:Sõites ,kui juba tuppa sooja hakkab puhuma,sidurit alla vajutades hakkab tahhokaseier pendeldama 500 ja 1500 vahel.Kui seisma jääda siis jääb mootor tööle 1500 peale.Ei tõuse ei lange.Miks ta üleüldse nii tuuris on?Norm. oleks ju mingi 800-900 pööret tühikäigul.
Kas see on normaalne, et paisupaagis vedelikutase koguaeg üks?

Tühikäigumootor toimib? Jahutusvedeliku tase on maksimumis? Tase peaks sooja mootori korral veidike kõrgem olema, kui külmalt.
Pane külmalt jahutusvedeliku tase maksimumi(kui veel ei ole) ja vaata, mis siis teeb.

Kas auto peaks välja surema kui õhulugejalt juhe eemaldada.Praegu võtan juhtme pistikust välja jääb samamoodi käima.Juhet pistikusse pannes pöörded korraks langevad ja siis tõusevad endiseks.Ja kas midagi peaks mootori töös ka siis muutuma kui õhupuhasti küljes olevast pistikust juhe välja tõmmata?

Ei pea. Kui õhulugeja peetis on, siis saab ju autoga veel sõita, kütusekulu ilmselt tõuseb natuke.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 12 Dets 2011, 16:41

Võtsin siis täna tühikäigu mootori nii lahti kui võimalik tundus.Puhastasin mis puhastada andis.Panin kokku tagasi.
Radika küljes olevat jämedat voolikut kokku surudes ajasin õhu välja ja panin tühikäigumootorile vooliku külge nii, et mõlemist otsast tuli samal ajal jahutusvedelikku (sinna õhku jääda ei saanud).Paisupaaki lisasin kah vedelikku,seal nüüd üle Fulli.
Paranes asi ainult niipalju, et sooja mootoriga pendeldab 1000 ja 1500 pöörde vahel ja natuke aeglasemalt.
Aurab kah ikka ebanormaalselt palju minu arust.(Jahutusvedelik ei vähene!)

Kas nõks vale süüde võib kah midagi sellist põhjustada.Hakkan juba seda kah kahtlustama :? .

Varsti panen vist mõne nõia või pendliFelixi juurde aja kirja, et see anomaalia kätte saada.
Teen homme jahutussüsteemile läbipesu, eks näis mis siis muutub.

Ohhh ..... :)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Dets 2011, 17:26

Tegin LED-iga diagnostikat.
Panin diagnosti karbis traadijupiga omavahel kokku TEN ja GND ning LED-i panin FEN ja B+ vahele.Vilkus 8 lühikest (paus ca. 4 sek),1 pikk (paus ca.1 sek) ja 1 lühike.Siis tuli pikem paus ja vilkumine samas järjekorras.
Siin on küll tabel, aga see ei ütle minusugusele võhikule kahjuks mitte midagi.http://homepage.ntlworld.com/mx6-uk/mal ... .htm#code8
Viimati muutis R-go, 15 Dets 2011, 20:05, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Dets 2011, 18:37

veakoodid 8 ja 11
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Dets 2011, 20:07

tomkulibin kirjutas:veakoodid 8 ja 11

Mis need tähendada võiks,ma küll ei tea.Kas midagi õhuga või õhulugejaga seoses?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Dets 2011, 23:53

8 viitab õhulugeja veale. 11 kohta infi pole antud tabelis. Koos võivad miskit muud tähendada :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 16 Dets 2011, 00:06

Kui õhulugeja lahti on ühendatud siis kas toimib kõik samamoodi nagu praegu?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Dets 2011, 00:42

Kui õhulugeja on lahti ühendatud siis mootor käima ei lähe.
Panin käima olid pöörded veits alla 2000,võtsin õhulugeja juhtme lahti siis pöörded langesid natuke.Lasin käia umbes minuti siis panin juhtme tagasi ja pöörded langesid 1500.Lasin käia veel minutikese siis ei juhtunud juhtme lahti ühendamisel enam midagi,juhet tagasi pannes pöörded korraks tõusid ja langesid kohe tagasi 1500 peale.
Proovisin sõita lahti ühendatud juhtmega aga siis ei olnud ei jõudu ega kiirendust pm. üldse.


Radikakorgiga on kah mingi imelik värk,lahti keerates ei tule ta mitte vabalt pealt ära, vaid nagu tihend oleks kusagil küljes kinni.(äkki sain vale korgi?Aabes oli valikus kaks erinevat 1,8 GE-le).Mu arust oli mul vanal korgil suurem tihend.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas leviathan » 16 Dets 2011, 01:06

tomkulibin kirjutas:8 viitab õhulugeja veale.


MAF viga on tõenäoliselt sissetulnud korduva pistiku lahtivõtmisega
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Dets 2011, 10:45

Mis nipiga sellest pääseks?


(08 on tabelis VAF mitte MAF)mis see MAF veel on?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Dets 2011, 11:27

maf vs vaf- vahe mõõtmisviisides. Üks mõõdab õhu liikumist, teine õhurõhku.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas leviathan » 16 Dets 2011, 11:42

R-go kirjutas:mis see MAF veel on?


õhulugeja
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 16 Dets 2011, 14:22

Ehk, et siis õhulugeja peetis jah? :(
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas lines » 16 Dets 2011, 16:38

R-go kirjutas:Ehk, et siis õhulugeja peetis jah? :(


Mul õhulugeja olemas. Aga ma ei tea kas sinu autole sobib (2,0 85kw 1996a Ge)

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 17 Dets 2011, 00:57

Õhulugeja viga näitab ta sul ainult selle pärast, et sa töötava mootoriga pistiku lahti tõmbasid. Korrektseks diagnoosiks peaksid enne vanad koodid kustutama, siis päevakese ringi sõitma ja uuesti kontrollima. Vanade koodide kustutamiseks võta aku miinusjuhe maha ja keera esitulede lüliti u. 30 sekundiks sisse.
Lihtsalt teadmiseks, et su leitud lehel olevad koodid klapivad täpselt vaid 2,5 mootoriga. 1,8 koode vist kuskil netis ei olegi.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 17 Dets 2011, 02:19

Evert kirjutas:Õhulugeja viga näitab ta sul ainult selle pärast, et sa töötava mootoriga pistiku lahti tõmbasid. Korrektseks diagnoosiks peaksid enne vanad koodid kustutama, siis päevakese ringi sõitma ja uuesti kontrollima. Vanade koodide kustutamiseks võta aku miinusjuhe maha ja keera esitulede lüliti u. 30 sekundiks sisse.
Lihtsalt teadmiseks, et su leitud lehel olevad koodid klapivad täpselt vaid 2,5 mootoriga. 1,8 koode vist kuskil netis ei olegi.

Suured tänud Evert :)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas leviathan » 17 Dets 2011, 04:47

leviathan kirjutas:
MAF viga on tõenäoliselt sissetulnud korduva pistiku lahtivõtmisega




nu ja mida ma siis mõnipäev varem kirjutasin
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 18 Dets 2011, 01:50

Täna täheldasin ühte huvitavat asja.
Tiksusin Rocca suunal ummikus.Sidur lahti-gaasi,sidur alla ja vabahooga edasi tahhokaseieri kõikudes(500-1500),nagu ikka :)
kuni seisma jäämiseni.Siis jäid pöörded alati 1500.
Siis järsku langesid pöörded 900 -le ja jäid sinna pidama (jõudsin juba mõelda, et anomaaliad otsas :D ),proovisin kohe uuesti aga ei :( .
Siis hakkasin mõtlema, et mida ma siis tegin, et tuurid äkki normis olid.
1. käik sisse,sidur alla ja pidur alla (1500).Siis hakkasin siduripedaali vaikselt ülespoole laskma(pidur peal) nii, et pöörded hakkasid langema kuni u.800.Siis sidur uuesti alla ja ennäe imet pöörded 900.Proovisin veel paar korda sama tehnikat - toimib.
Miks ta nii need mootoripöörded normis hoiab aga muidu niii kõrged on? Ei taipa.
Tegin selle koodide kustutamise kah ära nagu Evert siin õpetas.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist