R-go kirjutas:See märk juba ajalugu.Praegu mul tagaluugi hoopiski Tige Japs.
pilti
R-go kirjutas:See märk juba ajalugu.Praegu mul tagaluugi hoopiski Tige Japs.
R-go kirjutas:Sõites ,kui juba tuppa sooja hakkab puhuma,sidurit alla vajutades hakkab tahhokaseier pendeldama 500 ja 1500 vahel.Kui seisma jääda siis jääb mootor tööle 1500 peale.Ei tõuse ei lange.Miks ta üleüldse nii tuuris on?Norm. oleks ju mingi 800-900 pööret tühikäigul.
Kas see on normaalne, et paisupaagis vedelikutase koguaeg üks?
Kas auto peaks välja surema kui õhulugejalt juhe eemaldada.Praegu võtan juhtme pistikust välja jääb samamoodi käima.Juhet pistikusse pannes pöörded korraks langevad ja siis tõusevad endiseks.Ja kas midagi peaks mootori töös ka siis muutuma kui õhupuhasti küljes olevast pistikust juhe välja tõmmata?
tomkulibin kirjutas:veakoodid 8 ja 11
tomkulibin kirjutas:8 viitab õhulugeja veale.
R-go kirjutas:mis see MAF veel on?
R-go kirjutas:Ehk, et siis õhulugeja peetis jah?
Evert kirjutas:Õhulugeja viga näitab ta sul ainult selle pärast, et sa töötava mootoriga pistiku lahti tõmbasid. Korrektseks diagnoosiks peaksid enne vanad koodid kustutama, siis päevakese ringi sõitma ja uuesti kontrollima. Vanade koodide kustutamiseks võta aku miinusjuhe maha ja keera esitulede lüliti u. 30 sekundiks sisse.
Lihtsalt teadmiseks, et su leitud lehel olevad koodid klapivad täpselt vaid 2,5 mootoriga. 1,8 koode vist kuskil netis ei olegi.
leviathan kirjutas:
MAF viga on tõenäoliselt sissetulnud korduva pistiku lahtivõtmisega
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist