Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Evert » 24 Jaan 2012, 11:54

kui vahetada juhipoolset, siis jookseb õli välja, kui teist poolt, siis ei jookse (sest pooltelg käib vahepuki juurest ära).
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 24 Jaan 2012, 12:15

Evert kirjutas:kui vahetada juhipoolset, siis jookseb õli välja, kui teist poolt, siis ei jookse (sest pooltelg käib vahepuki juurest ära).

OK,kas käigukasti võib õli segamini ka valada?Selles mõttes, et ma täpselt ei mäleta mis õli sinna läks(kindlasti läks käigukasti õli) ja mul on olemas Mobili 80W-90.Võib seda sinna julgelt peale valada?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 24 Jaan 2012, 14:12

Jah
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 03 Veebr 2012, 13:56

Kas keegi oskaks mulle öelda parempoolse pooltelje vahepuki laagri mõõdud.
Organiseeriks laagrikeskusest(vist oli sellise nimega) uue laagri aga enne ei tahaks vana välja võtta kui uus asemel.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Kert » 03 Veebr 2012, 18:27

Tel.56645026
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 07 Mär 2012, 11:24

Et tööjuures igavust peletada tekitasin täna omale midagi millega aega sisustada :evil: .
Kurvis libises tagumine ots autol niii ootamatult alt ära, et tabasin stangenurgaga lumehange.Loomulikult oli seal kõva lumi.
Nüüd siis vaja stange maha kiskuda ja parandama asuda :(
Panen hiljem paar pilti kah.
Selline näeb välja ilma tagastangeta:
PiltPilt
Katki :
Pilt
Parandustööd algavad:
Pilt
Pilt
Edasi on pildid kaduma saanud.Kuuma jootekolviga sulatasin ristipidi traadijupid prao peale ja tilgutasin sula plastmassiga üle.
Viimati muutis R-go, 07 Juun 2012, 01:22, muudetud 1 kord kokku.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 12 Mär 2012, 01:56

Veovõlli tugilaager ära vahetatud.
SKF 6206-2RS1/C3 on laagril tähis, kes soovib laagrit vahetama hakata :wink:
Vaja veel vasak esimene rattalaager ära vahetada.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 12 Mär 2012, 18:54

Keerasin Keila maanteele, sain hoo ülesse ja siis mõtlesin, et miks mul raadio nii kõvasti kisendab?Keerasin raadio normaalseks ja siis hakkasid suunurgad kõrvuni tõusma - milline vaikus :D .Mitte midagi ei unda.
Vahetasin esirattal laagri ära :thumbup: .
Jõudsin täna järeldusele, et mu auto on ikka vist naissoost.Koguaeg tahab näppimist :lolno:
Aga jah,olen taaskord oma autoga rahul.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Mär 2012, 13:38

Jälle jama.
Vasakpoolset pooltelge vahetades vigastasin vist käigukasti simmerit?Igatahes käigukastist õli lekib :(
Küsimus selline, et kui keeruline on selle simmeri vahetus?Kas saab lihtsalt hakkama või tuleb kast maha kiskuda?
Õnneks käigukastiõli praegu olemas saab juurde panna kohe kui väheks jääma hakkab.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 15 Mär 2012, 17:43

R-go kirjutas:.Koguaeg tahab näppimist :lolno:
.


:)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Mär 2012, 18:27

Tõmbad veovõlli välja ja kruvikaga urgitsedes sad simmeri kätte. Eeltöö võlli eemaldamiseks ja pärast õli lisamine palju aeganõudvamad ja keerulisemad tööd.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 15 Mär 2012, 18:48

Ah nii lihtne :D
Liiga lihtne tundub,Tom kus konks on ?
Eeltöö ja lõpptöö on mul juba käpas.Seda protsessi mitu korda sooritatud :wink:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas kanemgi » 15 Mär 2012, 19:55

R-go kirjutas:.Koguaeg tahab näppimist :lolno:
.

Mulle hakkab kah tunduma sama oma mazda kohta :D
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1340
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 15 Mär 2012, 20:00

tomkulibin kirjutas: Eeltöö võlli eemaldamiseks ja pärast õli lisamine palju aeganõudvamad ja keerulisemad tööd.


:thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Mär 2012, 22:55

R-go kirjutas:...Tom kus konks on ?

Kalastustarvete poes :D
Pole seal sinule ilmselt miskit arusaamatut, kui oled teadlik, et võlli eemaldamisel kast tühjaks jookseb, kui autot piisavalt ei kalluta. Koostamisel, pead piisavalt osav olema, et järgmise tihendi järgi ei peaks poodi jooksma.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas edvin0212 » 16 Mär 2012, 02:00

kanemgi kirjutas:
R-go kirjutas:.Koguaeg tahab näppimist :lolno:
.

Mulle hakkab kah tunduma sama oma mazda kohta :D

Mul tahtis ka aasta aega koguaeg näppimist, kuid nüüd kui kõik vahetatud ( silla osad, mootor ja käigukast ) on lust sõita. Sõbrad kommenteerinud nii, et nagu sõidaks just salong väljunud autoga mis on mulle väga suureks komplimendiks, sest sinna poole ma pürgin.

Jõudu ja jaksu sulle. Küll see remont kunagi lõpeb. :)
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 19 Mär 2012, 14:54

Keerasin käigukastil õlipunni lahti ja õli hakkas välja nirisema.
Kas liigse õlikogusega võib hakata simmeri vahelt välja ajama?
Käigukasti panin õli plastpudelist sisse surudes ja niikui avast hakkas välja tulema keerasin kohe punni ette.Äkki sai liiga palju ja nüüd ajab välja?On selline asi võimalik?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 20 Mär 2012, 19:22

Ei,simmer vigane või pole veovõll korralikult sees.
Ainult sarniiri ja suure otsamutri pead ju lahti laskma,muud miskit.
Siis õngitsed vana simmeri välja ja õige mõõduga padruniga ntx koputad uue simmeri tagasi,paned veovõlli ilusti sisse koputad lõpuni ning lapid muud asjad ka kokku,lisad õli ja jälle nagu uus.

NB:kui veovõlli otsa lööd siis peab seal mutter otsas olema muidu läheb lilleks ots :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 20 Mär 2012, 22:56

või peksad messinghaamriga.
Aga nagu itaalia näitab, siis ei lähe miski siin lilleks. Pannakse tavalise 4kg haamriga vastu semiassi otsa nii, et silm ka ei pilgu. Selle peale naerdi, et nojah, siis ainult eestlased löövad otsa ära :mrgreen:
Ja tõesti, mutriga võib ka otsa piiksu keerata tegelt...
Ergo on vähemalt hakkaja mees. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas martin » 20 Mär 2012, 23:39

Ega siis pisike itaallane ei jaksa ju seda 4kg vasarat virutada :lolno:
Mina mäletan küll ühte tegelast kellel pidi pärast natuke viiliga aitama :wave:
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 20 Mär 2012, 23:40

ma mäletan ka seda tegelast :crazy: kohe ei tulnd meeldegi aastatetagune töö... :D
ära sa räägi, meil siin itaallane paneb ikka mõnuga.. nii et pilpaid lendab..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 21 Mär 2012, 01:00

Tuleb ise hakkama saada jah.Aga pole hullu, nõu saan siit ja jõu leian kah :wink:
Kui ma hakkan iga asja pärast autot teenindusse viima siis ega lõppkokkuvõttes sõitmiseks autot polekski :)
Tükk aega juba midagi tagaratta juures sõites naksus,arvasin, et laager läbi.Vahetasin parempoolse ära(kuulmise järgi tuli tagant paremalt),midagi ei muutunud.
Ok, kuulsin valesti, vahetasin vasakpoolse laagri ära - midagi,ikka naksub.Avastasin, et pärast käsipiduri kasutamist naksub kõvemini.Kiskusin täna tagumise parema piduri laiali ja vot milles kala - klotsid loksuvad ja ketas natuke kõver.Nagu ketas natuke poos nii tõmbas klotsi edasi ja lasi jälle lahti.Üks klotse paigal hoidev vedru puudu :) .Egas midagi venitasin mingi suvalise vedru sirgeks ja väänasin näpitsate abil teise järgi uue.Ladusin kõik kokku ja juppiduu jälle vaikus majas.
Kuna ratas juba alt ära oli siis panin proovi mõttes 215/55R17 suveka veljele ja proovisin alla.Tulemus - pean omale palju madalama profiiliga rehvid sebima.
Ah jaa, tagumine stange jälle omal kohal :thumbup:
Nüüd tuleb hooaeg peale ja auto jaoks väga aega ei jää :( Aga suveks juba plaanid paigas, tuleb keevitamist, pahteldamist, lihvimist, värvimist, lakkimist, jne.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 21 Mär 2012, 01:13

Väike OT. ka kunagi analoogne juhtum,küll teist sorti autuga,oli see vedru murdund ja siis tu tegi ikka kohe põrgu lärmi,mitte saand kohe aru mis nüid küljest ä kukkuma hakkab :wink: ,mingiaeg keis x rem.ja tolllel ka kolises,selgus,et amordi ülemine osa oli veits lahtine.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Fredo » 03 Apr 2012, 10:10

Ega sa juhuslikult eile laagri säästuka juures ei olnud :D
Jäi silma suht kena masin peab ütlema. Kui olid ikka sina :mrgreen:
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 04 Apr 2012, 01:09

Olin,sa sõitsid mööda kui ma autost välja hakkasin tulema?
Hämaras päris kena jah,päevavalgus lükkabb selle väite kahjuks ümber :)
Pole hullu,saab rehvivahetushooaeg mööda siis asun ka kere kallale.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline