Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Zachary » 23 Sept 2012, 21:23

R-go kirjutas:Ainuke filter mis seal üleüldse on asub puhurimootori otsas.
(Zachari)Kas sa mõtled kindalaeka taga kusagil?
(Mario)Sise ja välisõhk toimib korrektselt.Kui panen siseringluse peale siis on udused klaasid kiirelt garanteeritud :).
(zoomzoom)Proovin selle Sonaxi ka veel ära ja vaatan põhja alla.Aga minu teada seal sellist asja ei asu.
Praegu tõmbab põhimõttelisel õuest õhu sisse otse.Ja kui on natuke vihmane ilm siis ongi kohe näidikute järgi navigeerimine või veerandtunnise hilinemisega start.Esiklaasi tuleb kah regulaarselt kuu-kahese intervalliga seestpoolt pesta, sest see muutub suht tahmaseks. :(

jep kindalaeka taga ventilaatori mootorist läheb plastmassist üleminek radiaatori süsteemini ja just seal radiaatori poolses otsas asetses mul salongi filter, oleks aega võik foto teha, kuna diislil on filter umbes ja pean nkn lahti katkuma.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 24 Sept 2012, 16:41

No, ei ole mul seal kah mingit filtrit.Ainuke filtrit meenutav asi asub ventikamootori ja kindalaeka vahel asuv õhuke porolooni tükike.
Põhimõtteliselt tuleb mul õhk klaasi juurest õhuavadest sisse ja ilma mingisuguse takistuseta puhub tuppa :( .
Kas tõesti on eelmine omanik midagi ratsinud ja filtrid eemaldanud.Mu arust isegi sellist kohta seal pole kus oleks filter olnud.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 24 Sept 2012, 17:37

ilma konditsioneerita süsteemidel ei olegi kohta, kuhu pista. on vaid see porolooniga luugike, mis liigub sise/välisõhu vahet. Ma pigem arvaks, et sul on vb tagastange all õhuväljumisaugud kinni mätsitud ja õhk ei vahetu autos..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 24 Sept 2012, 21:47

Mario kirjutas:ilma konditsioneerita süsteemidel ei olegi kohta, kuhu pista. on vaid see porolooniga luugike, mis liigub sise/välisõhu vahet. Ma pigem arvaks, et sul on vb tagastange all õhuväljumisaugud kinni mätsitud ja õhk ei vahetu autos..

Tagastange all on ainult vasakul pool see klapp ja see kah töökorras.Klaasiga kah kõik korras ja ilusti kinni ees.
Seal ei anna ju ise kah mingit filtrit ratsida, siis ei jaksa enam puhuda.


Täitsa pekkis, mingi 90% minu postitustest sisaldab mingit probleemi :thumbdown:
Õnneks seni neist jagu saanud :)
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas zoomzoom » 24 Sept 2012, 22:26

edit: saad ka sellest jagu, ükski probleem pole ületamatu :thumbup:

http://niiskusabi.ee/index.php?page=91& ... roup_id=12 ... selline toode

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=147539 ... siit leidsin

pole kindel asi, aga tasub proovimist, kui muud üle ei jää :wave:
kui muud ei saa, siis lavendlilõhn on garanteeritud :crazy:
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 24 Sept 2012, 23:49

R-go kirjutas:
90% minu postitustest sisaldab mingit probleemi
:)


Tea kas ikka nii hull on :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3573
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Sept 2012, 05:43

R-go kirjutas:...Põhimõtteliselt tuleb mul õhk klaasi juurest õhuavadest sisse ja ilma mingisuguse takistuseta puhub tuppa ...
Kas on ikka nii?
Olen soendus radika pealt(kust õhk radikasse siseneb) avastanud sodi mägesid. See jäme lõdvik mis ventika poolt tuleb, tuleb eemaldada ja siis saad juurdepääsu. Taskulamp, vajadusel ka peegel ja tolmuimeja harjaga abiks :wave:
PS Ka soendusradika sisemine ummistumine võib olla uduste klaaside põhjustajaks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 25 Sept 2012, 14:08

Tom räägib õigust.
Aga selle tegin eile ära.Soojendusradika ja ventika vahelise lõdviku võtsin ära ja koukisin seal oleva sodi välja, puhusin veel suruõhuga läbi.
Soe/kuum õhk tuleb küll jah läbi radika aga kui jahedat/külma õhku võtab siis tuleb otse.
Sooja-külma klapil oli mõlemil pool poroloonikiht mis oli nii pudiks muutunud aja jooksul, et see tuli seal lihtsalt küljest ära.Ja see poroloonikiht oligi veidi niiske.
Enam seda väsinud poroloonikihti seal pole ja eile õhtul oli esiklaas ainult ülevalt nurkadest natuke udune.Samuti küljeklaasid. :D Eks paistab mis lausvihmasajuga hakkab saama.
Ajalehed panin kah igaks juhuks mattide alla, eks näis kas lähevad niiskeks.
Kui võimalus avaneb, ostan klaasidele zoomzoomi soovitatud "niiskustõkke".
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 08 Okt 2012, 00:12

Kas sidurit annab kuidagi niiöelda peale keerata?Õhutada?
Tundub nagu sidur oleks kuidagi pehmeks muutunud.Kui pedaali alla vajutan siis pool pedaalikäiku liigub alla ilma igasuguse vastupanuta ja alles viimane veerand hakkab lahutama.Siduripedaali töökäik on u. 10 cm.(vedelikutase normis)
Samuti ku sidurit lahti lasta siis jääb tunne nagu kergelt libiseks.
Samas kui tahan ratast ringi lasta ja siduri äkki lahti lasen hakkab kohe vedama.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Okt 2012, 07:15

Õhutamine käib nagu piduritelgi läbiõhutusnipli töösilindril. Samas ka kulunud ketas tekitab libisemise tunde ja mitte ainult tunde :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 08 Okt 2012, 07:42

sul ilmselt töösilinder nahka minemas, nagu minulgi. Alguses on pehme, siis hakkab naksuma. Mul on ilusti näha ka, kuidas töösilinder hüpleb. Õnneks ei maksa see vidin ka suurt midagi, 13€ oli viimati...
Järgmine variant on see, mida ma olen palju näinud - survelaagri liikumistee on ära kulunud ja mingi koha peal surub hoob laagri natukene nurga alla.. kasti ära võttes on näha ka,kuidas on ära lihvinud seal...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 08 Okt 2012, 12:37

Töösilinder on see mis on päris eesotsas all pmst. vastu radikat?Kas see peabki seal nii kergelt liikuma, et kui näpuga lükkad siis läheb sisse?Kas ta peab ise välja tagasi ka selle lükkama?
Õhutades tuli alguses pisikesi mullikesi ja natuke nagu paremaks sai selle töökäigu, aga ...
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 11 Okt 2012, 23:31

Tsiteerides Jann-i, "kas sul millalgi midagi hästi kah on autol?" :mrgreen:
No ei saa ma käsipiduriga vasakut tagaratast pidurdama.Mida krdit ma valesti teen aru ma ei saa.
Parem jummala eeskujulik-kaks nõksu ja ratas lohiseb mööda maad.
Ostsin remonditud supporti, panin paika, ei midagi.Kui keerata kuuskandiga kolb niipalju vastu, et ratas raskelt liigub siis kangi lae alla tirides natunatukene nagu midagi pidurdaks.Salongist kah enam peale keerata ei saa.
Vähemalt pool sellest ajast kui olen seda autot omanud on olnud käsipiduriga mingi n...Ja just vasaku poolega.
Kas keegi kirjutaks samm sammult lahti kuidas see õige käsipiduri reguleerimine käib.Nt. pärast klotside vahetust või nii.


Nii tige ,nii tige olen oma tranduleti peale praegu.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas VaheR00 » 11 Okt 2012, 23:45

Võib olla juhus, et sul seal kapotialt jaotusjublakast(see kust piduritorud taha jooksma hakkavad) on torud vahetusse läinud tagumistel.. Mul endal oli täpselt sama jama,kui vahetasin torusi, et JUST vasak ei hakanud võtma..(suutsin sassi ajada :D) Proovi need ära vahetada omavahel, vaata, kas siis hakkab võtma?

Eest vaadates jaotusblokist 2 parempoolset(juhipoolset) toru otsa. Mul oli muidugi mitte-ABS versioon.. pole teadlik sinu omast.
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mario » 11 Okt 2012, 23:49

kõigepealt lased trossi salongist lõdvaks, siis sadulast keerad klotsid niipalju vastu, et 1mm kaliiber mahub vahele. siis ei riku sa millimeeter keeret ära, mis sadula sees on. ilmselt oledki sa mõlemal sadulal sellest jagu saanud juba. :D
aga rahu, ainult rahu. :D
salongist ei tohi midagi peale keerata, sealt keerad lõpus trossi ainult pingule, kui alt on reguleeritud.
või siis osta GFi sadulad, need on isereguleeruvad. :P
Järgmine küsimus on, et mis seisus sul need sadulad üldse on? ma paneks remontkomplektid koos uute kolbidega sisse, paneks uued seisupiduritrossid ning ilmselt on ka liugurid kinni.. vähemalt nii tegi minu oma.
või siis kasutad valet määret, mis ei sobi nende kummidetailidega kokku (liugurite ümber).
rohkem praegalt peast ei tuleta, ise panin remontkomplektid, võtsin sadulad kõik pilbasteks ja hetkel on küll pidurdusjõud lahjemaks jäänud, kuna trosse ma pole asendanud, aga vähemalt on ühtlane ja talvel küljetamiseks piisab. :mrgreen:

Vaher, tal on seisupiduriga probleem, mitte sõidupiduriga :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas VaheR00 » 11 Okt 2012, 23:52

Mul oli ka, et seisupidur ei võtnud, aga peale seda toimingut hakkas võtma.
Okei, sõidupidur ka ei töödanud nii nagu peaks.... Aga peale seda toimingut sai mõlemad korda..

Vea leidmiseks läks maksma mulle pudel viina tuttavale remondimehele tol korral... :P
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Siim » 12 Okt 2012, 02:07

Tea siis mis ta seal juuatäis peaga tegi aga tore et aitas.

Tegelikult on tegemist täiesti eraldiseisvate probleemidega,nende keermete rikkumist pole ise täheldanud,aga ma ei teadnud ka et neid saab rikkuda,vbla on vedanud.

Aga esiteks lase trossid lõdvaks regulli kuuskantidest ära ja alles siis trossid niipalju peale keerata et ei logiseks.

Mario seletas pm kõik ära,trossi saad kontrollida nii et lased mõlemad otsad lahti ja näpuga katsud,liigub siis w ei,ei pruugi ka 100% õigust rääkida,aga proovi.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 13 Okt 2012, 20:12

Tuleb vasakpoolne tross ära vahetada, siis ehk saab jamast lahti.
Salongist kangi liigutades liigub tross küll aga miski nagu ragiseb trossikõris ja ei liigu täiesti vabalt.
Eelmine sügis sai see tross alles tuliuus pandud, :shock: ja kogu aasta olen käsipidurit igapäevaselt kasutanud.
Kui trossivahetusega kah see jama ei lõppe siis viin ta metsa.Ongi juba rohelist värvi - hea sinna ta ära peita. :D
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 18 Okt 2012, 22:52

Hetkel polegi midagi kurta :lol: .
Kas katalüsaatori ühest otsast sisse vaadata peaks sealt otse läbi nägema?
Midagi mul seal mäda on aga pole päris kindel mis.Kas on kat umbes või on lambdaandur väsinud.Jõudu justkui jääb väheks.
Kasutatud katti ja lambdaandurit võib mulle pakkuda, ku ikellelgi riiulile jäänud.
Võtan proovimise mõttega kati vahelt välja ja panen otsetoru, et näha mis tulemust see annab.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas Mel » 18 Okt 2012, 23:47

R-go kirjutas:Hetkel polegi midagi kurta :lol: .


Sohh,kudagi harjumatu :D topi trei laaste täis,saad oma tehtud katalisaatori :eh:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3573
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Okt 2012, 07:35

Kui läbi ei paista, siis ongi ju ummistunud :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 19 Okt 2012, 12:49

Mel kirjutas:
R-go kirjutas:Hetkel polegi midagi kurta :lol: .


Sohh,kudagi harjumatu :D

:thumbup: :clap: :lol:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 03 Nov 2012, 15:12

Pistsin LED-i vahele ja sain sellise tulemuse : veakoodid 5,8,9,11,10
Knock sensor, VAF, Coolant temperature sensor, ei teamissensor ja Intake air temperature sensor.
Mis asi see knock sensor olema peaks? Ja mis pagan see 11 taaskord on?
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Nov 2012, 16:49

knok-koputama-detonatsiooni andur.
Kuidagi palju on sul neid koode. Tee restart ja vaata siis uuesti. Kui kordub sama jama,siis kahtlustan,et andurite mass puudulik :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 66kW 93a. - R-go

PostitusPostitas R-go » 04 Nov 2012, 01:08

Vigu nagu sigu :lol:
Teen homme restardi, eks näib palju neist esmaspäeva õhtuks alles on.
Temp. anduril kahtlustan, et kusagilt juhe vigane kuna uus andur sai pandud aga midagi sellega ei muutunud.
Järgmine nädal natuke rohkem aega, kuna talv jäi poolikuks :wink: .Hakkan asja uurima.
Kati võtsin alt ära - see paistis ilusti läbi nagu peab.Järelikult seal viga ei ole.
Ehk õnnestub uus lambda andur sebida ja ära vahetata.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist