Xedos 9 2.3 turbo

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas grupijuht » 28 Jaan 2010, 14:48

Tere,

Plaan soetada Xedos 9.Kahjuks puuduvad igasugused kogemused Mazdadega.Xedos 9 aga tundub soliidne ja hea varustusega auto olevat.Olen uurinud netist antud mudeli kohta ja nagu iga asjaga on ka siin arvamusi seinast seina.Kes kiidab kes laidab.Xedos 9 jätab minule mulje autost mis ei ole pelgast konservikarbitäis plastmassi mis on kaunistatud plastikpuiduga ja see loeb,minule.Oleks mõned küsimused konkreetse mudeli kohta:

http://www.auto24.ee/used/678588

-kas kere on tsingitud?
-kuidas sillad peavad vastu meie teedel?
-müraisolatsioon?
-automaatkast?
-B-varuosad?
-hind tundub pisut soolane?
-sise õhu ventikas on rikkis(vilistab) väidetavalt remont ca.4k tõene/väär?

Kui keegi oskab veel miskit lisada omadest kogemustest antud mudeli kohta,nii head kui halba ,oleks väga hea seda kuulda.

tervitades.
Ivar
grupijuht
 
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Jaan 2010, 12:11

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas Mario » 28 Jaan 2010, 15:56

Juba algab kõik auto nimest.. turbot seal ei ole. on kompressor, mis tekitab peavalu ja remondi odavus on kaheldav.
Tsingitud kere jah, kuid avarii puhul ei ata seegi ja kehvasti taastatud avarii annab tunda juba ehk kuude möödudes.
Võimaluse korral minna ja kontrollida kõiki mugavusvidinaid, sest iga mitte töötav asi, võib peavalu valmistada. Samuti kontrollida käigukasti tööd.

Kasutaja rvs omas sellist masinat, uuri tema käest igasugu asju.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Jaan 2010, 16:03

Las müüja näitab sulle selle mootori turbot, siis vaata edasi, kas tahad temaga edasi suhelda.
Muidu Xedos 9 juttusid võid lugeda lugejate autod e teemadest, samas Milleri mootor on suht tundmatu loomake isegi esinduses, seega kui viga küljes, siis oled oma murega vaata,et üksi.
Aga muidu on xedos9 hea(kui ülalpidamiskulud maha arvestada).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas grupijuht » 28 Jaan 2010, 16:28

Okkei,et siis comprexiga mitte turboga.Kuidas seda kontrollida kas comprex on korras või teeb viimaseid hingetõmbeid?Kas see hind tundub natuke kallina?
http://www.auto24.ee/used/678588
grupijuht
 
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Jaan 2010, 12:11

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Jaan 2010, 18:30

comprex on Mazda diislite ülelaadimisseade, pensukatel seda pole.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas Mario » 28 Jaan 2010, 18:46

grupijuht kirjutas:Okkei,et siis comprexiga mitte turboga.Kuidas seda kontrollida kas comprex on korras või teeb viimaseid hingetõmbeid?Kas see hind tundub natuke kallina?
http://www.auto24.ee/used/678588

hind on nii ja naa, kui auto on tõesti nii hea, nagu müüja väidab, siis ehk isegi on mõeldav. Läbisõit on ka vastav, et rihmad peaksid olema vahetatud (vähemalt teoorias)...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas Sven » 28 Jaan 2010, 20:16

Tegu on siis nn. lux. klassi masinaga nagu Toyotal on Lexus ja Nissanil Infinity ning Hondal Acura, kuid Mazda ei nimetanud ümber oma nime. Loodi mudelid Xedos 6 ja 9. Xedos 9 kasutab vaid enda varuosasid ning enamus neist on saadaval vaid A-osana, hindasid võid uurida Aabe Varuosadest, MazdaAbist ja esindusest et ennast kasvõi piduriklotside ja ketaste hindasid. Veermik kestab Mazdale omaselt kaua kui korralikult hooldada, üldiselt on tegu vähe hoolt nõudva autoga nagu kõik Mazdad, muidugi kui eelnevad omanikud pole sellega ainult sõitnud ja hoolduse ülse unustanud. Seega kuna saada ainult A-osasid siis kindlasti teha korralik ülevaatus auto sõidukorra kohta et vältida hilisemaid soovimatuid suuri väljaminekuid!!!

Mootori puhul on tegu mehaanilise ülelaadimisega mootoriga ehk ülelaadimine toimub kompressoriga mis ühendatud rihma abil väntvõlli otsas oleva rihmarattaga. Sinu poolt soovitud autol on siis peal 2,25L V6 kompressorülelaadega mootor. Kui vähegi ingliskeelt oskad siis siin sulle väike ülevaade sellest mootorist:

KJ-ZEM

The 2.3 L (80.30 mm bore 74.20 mm stroke, 2255 cc) KJ-ZEM is one of Mazda's most technologically advanced engines. It employs the "Miller cycle" which uses a supercharger to increase compression efficiency by decreasing the compression losses (i.e., flywheel energy used to compress the intake charge in the cylinder); and thereby increasing the net power output of a the four-stroke cycle. It was used in the T-platform cars. The supercharger used is the twin-screw type with electronic boost control. Power output was 217 hp (162 kW) and 210 ft·lbf (280 N·m). The KJ-ZEM was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through 1998.


Loodan et saad siit mõnele küsimusele vastuse.
Sven
 


Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas rvs » 28 Jaan 2010, 20:48

Diagnostikat saab heal juhul teha vaid Tallinnas mazda esinduses, seal on ka kaheldav (tartu mazda esindus soovitas pöörduda tallinna, kuid öeldi, et ei pruugi ka seal olla tehnikat millega masinat kontrollida). Kompressori olukorda saab kontrollida küll, selleks on vaja eest ära võtta esimene intercooler, kui intercooleris ja tema torudes on õli sees, siis on tegu kas juba perses kompressoriga või on iga kell minemas. Mineku peal kompressorist annab aimu ka kõrin ja kui vaadata kompressori labasid ja need on väga kriimustatud, siis on ka tegu kehva isendiga. Enda autol vahetasin kompressori ära (vana oli väga ära kriimustatud seest ja kõrises igatepidi). Rihmu ja rullikuid saab enamvähem mõistliku hinnaga (võrredels esingusega, kui sealt saab) vaid netist tellides. K.kast on tal teistsugune kui 2.0 ja 2.5 mootoritel, neil on filter, aga 2.3 mootoriga masinal on seal sõelad (esinduses 2 nädalat ooteaeg tellimisel ja hind ca 1,5K). Heliisolatsioon on normaalne, parem kui odava klassi autodel, aga müramatti seal ei ole, isolatsioon on saavutatud paksu uksepolstriga. Lisaks sellele on masinal väga-väga keeruline vaakumsüsteem, mis põhimõtteliselt kõike kontrollib sellel autol ja neid vigu vaakumi süsteemis taga ajada on ikka väga suur peavalu, kuigi tihti lähevad "kolmikud" katki (kolme vaakumvooliku ühenduskoht ja neid saab asendada universaalsetega, mida müüakse autokauplustes). ABS, TCS ja palju muud on ühenduses vaakumiga ja need hakkavad streikima, kui vaakumsüsteemis kasvõi väike mõra sees. Veermiku remontides soovitan uurida võimalikult palju detailide taastamise võimalust, sest see on kümnetes kordades odavam kui osta B-varuosi. Küünalde komplekt maksab ca 2,5K ja need kestavad 100 000km, igal küünlal oma süütepool, mida väidetavalt annab asendada ka mingisuguse Opeli toodanguga.

Auto ise on mugav ja kui kõik asjad töötavad, siis ka kiire, samas mõistliku küttekuluga. Kindlasti soovitan müüjaga kokkuleppele saada, et auto viia kuhugi tuttava juurde töökotta, et vaadataks üle intercooleri torud ja intercooler. Samuti ei suuda auto oma kiirusomadusi hoida sooja ilmaga ja suurtel pööretel, sest coolerite jahutus sitt ja kuna kompressor surub õhku mootorisse juurde, siis soe õhk on teadupärast paisunud ja seda läheb sinna vähem.

Uus kompressor maksab ca 40K, kestvus korraliku õli ja bensiini kasutamise korral 100-200 000km. Kasutatud kompressoreid saab netist ca 10K + transport. USAs müüakse ka taastatuid, nende hind ka päris krõbe.
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas commer » 28 Jaan 2010, 22:13

ja selle jutu jätkuks pakun sulle hoopis enda xedost mis on tavalise V6 motoga

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=8248
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 370
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Tõrvandi - Tartu

1997 Mazda 626

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas Ch » 28 Jaan 2010, 22:25

Ei julgeks küll sellist asja osta... Tahad suurt mugavat vaata neid, sama kallid. Jupid kestavad ka väga hästi ja osasi asju saab b osana. ülemine õõts oli vist kõige kallim, umbes 5K. Aga kui selle ära vahetad siis enam sa seda vahetama ei pea :) Arvan et tuleb kordades odavam ja on ka töökindlama mootoriga. Ilma igasugu puhuriteta ja pole ka mingit meeletut vaakumit...

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas rvs » 28 Jaan 2010, 22:58

Kui kindel plaan xedos 9 võtta, siis soovitan pigem ilma kompressorita, kuna nad on mootori poolest töökindlamad. Kui tahad kindlasti luksusmasinat, siis võid vaadata ka saksa markide poole, juppide saadavus parem (nii a- kui b-osadel). Lisaks on neile keredetaile lammarites, mida xedoste kohta öelda ei saa kahjuks...
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

Re: Xedos 9 2.3 turbo

PostitusPostitas grupijuht » 29 Jaan 2010, 09:29

Suured tänud kõigile põhjaliku ülevaate eest!Eks ma umbes samal arvamusel olingi autost.Kuna ise olen Kuressaarest ja auto asub Võrus siis väga lihtne sinna pääseda ei ole selliste ilmadega.Kui aga olen auto üle vaadanud siis annan ka siin kindlasti teada auto headest ja nõrkadest külgedest.

Tervitades.
Ivar
grupijuht
 
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Jaan 2010, 12:11


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist