Kuida teie kallimad kylmaga elavad ?

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

PostitusPostitas alliance » 21 Jaan 2006, 01:52

ma ka laiskusest pean uue ostma.mõni aasta tagasi ostsin uue ,nime enam ei mäleta,mingi suht kirves aku oli spetskülmakindel.vana auto p.. läks siis lihtsalt jätsin sinna selle aku,nii ta seisisterve talve ,kevadel võtsin välja laadisin ära ja ilusti töötab.tavaline aku pea sama protseduuriga viskas kohe pildi tasku.aga nyyd selle kõvema kylmaga enam ei pea.
akumüüjatel on kõvad müüginumbrid vist nyyd :)
alliance
 


PostitusPostitas aibast » 21 Jaan 2006, 10:51

oi, rootslane käivitus mul kenasti, täitsa nagu tavaliselt. Ainus mis oli, ikka paksud õlid ning ventilaator siduriga tegi moto küljes imelikke hääli ja gaas amordid misteatud tembist ei taha korralikult töödata. Soojaks läheb vaid sõites, kunas turbo ja vahejahuti ikka kisuvad selle sisse tuleva tempi alla. Aga kiirelt läheb soojaks sõiduga , pärast paari km keera masinas soojendus maha ja jope seljast :) Aga mazda, hehh, ei tee piiksugi. Rääkimata ema fiestast (2005) mis vist ei lähe seeest soojaks kah 100km läbimise peale ning venna hyundaist mis suri juba 15 kraadi külmaga :)
aibast
 


PostitusPostitas mart371 » 21 Jaan 2006, 11:23

-20 kraadiga käivitus ilusti aga enam ei taha käima minna. Aku sai laetud aga abi ei mingit :oops: Nii,et seisame ja ootame soiemaid ilmasit.auto 323f 93a
mart371
 
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Jaan 2006, 11:14
Asukoht: mustla

PostitusPostitas memphis122 » 21 Jaan 2006, 11:39

Golf Mk3-l(1996a.) alguses venitab kyll aga käima venitanud siin iga hommik. ja arvestades seda et kohe kui süüde siis läeb läevad ka tuled põlema siis ma isegi imestan sest aku on 45Ah ja käivitusvool mingi natuke yle 300a. aga samas 2000 seat inca käima ei lähe.....ei saa piisavalt head zärtsu....mis sest et iga kord kui autost välja tulen saan ise kyll särtsaka :lol: aga isegi see sai eile öösel käima pandud...ja läks võtmest ilma abita tänu sellele et tuledel eest juhtmed maha kakkusin ja need automaatlselt tööle ei läind. aku muidu andmetelt päris vinge 65Ah ja startvool mingi 640a vist oli aga mingi juust siiski.... mingi wuffel mingeid firma nimesid ega midagi pole :?

edit: aga mazda käima panekuga tekib raskusi kuna see seisab garaazis.... vähemalt mootor on seal:P kere juba väljas..... mootor koos:P
nüüd kähku vaja kuskilt motot mazda 626-le 86a.
ei ole kellegil pakkuda
memphis122
 


PostitusPostitas mart371 » 22 Jaan 2006, 14:42

oh seda rõõmu täna hommikul panin aku peale ja käivitus poolest põõrdest,täpselt nägu suvel. :lol: Aga ma kuulsin ,et mõndadel autodel on peal andurid mis ei lase külmaga autot käivitada,et kaitsda automootorit.Kui keegi midagi lähemalt teab,võiks sellest rääkida :shock:
mart371
 
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Jaan 2006, 11:14
Asukoht: mustla

PostitusPostitas pokenaut » 22 Jaan 2006, 15:33

pokemon kirjutas:Praegu pole veel probleeme olnud. Vahepeal tahab käivitamisel gaasi andmist(seda ka suvel) aga muidu töötab korralikult. :D


Näe hõiskasin enne, et auto läheb hästi käima, aga nüüd väheke probleeme. Huvitavaks teeb asja see, et käivitades tõusevad pöörded 2000-ni(kevadel ja sügisel on nii 1300). Ja pööramisel kus on palju vaja rattaid keerata kipub rool väga raskeks minema(muidu keera või ühe sõrmega) ning tagapidurid jäävad öösel peale(auto seisab kohapeal käik väljas kaks telliskivi esirataste ümber).

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Jaan 2006, 16:15

minu oma pissis tagajala märjaks :( Taga vasak suport keeldus külmaga vedeliku pidamast).Sai tene hiljuti vahetatud, kuna vana kinni jääma kippus, aga näe need odavamad (küll garantiiga) ei ole ilmselt nii ilmastiku kindlad.
Järeldus:odavam pole alati parem.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mart » 22 Jaan 2006, 18:58

Õnneks pole probleeme oma sõiduvahenditega olnud.
98 aasta 323 Mio läks käima ka -29 kraadi juures (autol on originaal aku, eks varsti annab otsad.)
Iga päevaseks autoks on Yaris diisel ja ei olnud ühtki probleemi.

Mõlemal autol ainult käimakoti õlid on olnud paksud.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Anonymous » 22 Jaan 2006, 20:44

auto läheb vaevu vaevu käima, gaasi talla nagu karpaga autol, õlilaik tekkis alla, mootori pöördeid hoiab alguses 2000 peal ja mootor teeb sellist häält et oi oi oi, rool on raske ja käsipiduri peale ei tasu yldse mõelda, õli on käimakastis nii paks, et vaba käiguga hakkab auto veerema, aga peale paari minutit töötamist on asi jälle kontrolli all
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 23 Jaan 2006, 15:32

Tean et starter on vigane ja külmaga -28- enam ei jõudnud aku teda abistada.(323 86-91 probleem :STARTER peab korras olema)Pisemgi poomine võtab pinge madalaks jne. :evil: .Ja siduri õli pole viitsinud vahetada.Pedaali alla vajutasin siis sinna ta 5-10min jäigi.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 24 Jaan 2006, 00:14

Väga hästi on tööle läinud, pole mitte mingisuguseid probleeme olnud veel siiamaani, nagu võtit keerad nii ta kohe ka töötab!!! :lol:
Anonymous
 


PostitusPostitas raido357 » 24 Jaan 2006, 15:47

Pole mingeid probleeme olnud, -25'C oli plokisoojendus abiks, et ei peaks nii kaua käivitama. Muidu ilma soojenduseta oli, 4-5 erinevat korda vaja kävitada, karbussiga 1,3 (323 89'), lihtsalt ei suutnud kohe uut bensu peale tuua. Jäi seisma, litsusi pedaalist bensu peale j2lle kävitasid, poolpööret ja käis..

Käigukasti õli vähe paks, et algul pidi jalaga gaasi hoidma, kui siduri lahti lasid, mudu suri välja lihtsalt.

Ülejäänud asjad töötasid kenasti.
Kasutaja avatar
raido357
 
Postitusi: 333
Liitunud: 20 Dets 2005, 20:53
Asukoht: Tel. 56481187 -> Haapsalu

1989 Mazda 323

PostitusPostitas arvutihdd » 24 Jaan 2006, 16:21

Krt lausa lust sõita selle paari miinus kraadiga. Maša nurrub ja uksetihendid vähe pehmemaks läinud ning mis põhiline ei ole enam seda hobukaariku tunnet :D
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

PostitusPostitas Anonymous » 24 Jaan 2006, 22:43

Päris esimesest korrast ei taht käivituda...tavaliselt läks teisest või kolmandast korrast. Õnnex see kord veel jalameheks ei jäänud...jään huviga ootama järgmist külmalainet venemaalt :D
Anonymous
 


PostitusPostitas mazda95 » 24 Jaan 2006, 23:21

minul polnud käimasaamisega mingeid probleeme.. aga siiski oli midagi..
See üks asi oli esimese parempoolse amordi külmumine, mille pidin juba ammu ära vahetama.. sõitsin Saaremaalt Haapsalusse nagu narr :D Iga auk käis kontidest läbi :D
Aga no tänu sellele sai vahetatud mõlemad esimesed amordid ära.. nüüd on kõik neli uued :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas Anonymous » 25 Jaan 2006, 00:14

Jah, pull on lugeda igasugu juhtumeid. Kahjuks või õnneks ei oska kaasa rääkida, sest minu suksu uue akuga küll ei vihjanud, et väljas külm on. Ainult mis viitasid külmale olid istmed ja käigukast. Nimelt istmete poroloon oli jäätunud ja istusid nagu puust toolidel. Käigukasti jäikus, nimetame siis, et liikumatus, sest minu rahaahnusest ei ole raatsinud sinna õiget õli sisse panna, vaid sõidan endiselt TAD17-ga. Gaasiamordid ei tahnud ka eriti töötada, aga seda vihjati juba eespool.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Jaan 2006, 04:50

Pesin auto eelmine nädal teisipäeva õhtul vastu kolmapäeva ilusti puhtaks, justkui kuivatasin korralikult ja silikoonipulgaga tihendid üle. Kolmapäeval aga auto sisse mind ei lasknud (uksed kinni jäätunud) ning nii ta siis seisis. Nüüd esmaspäeval pühkisin lume pealt maha, kontrollisin jahutusvedeliku taset igaks juhuks (mis paari külmakraadi juures oli loomulikult korras), ning sõitsin minema. Nüüd hakkan mõtlema et esimesed rehvid veidi tühjavõitu, eks leiab kuskilt ehk töötava pumba.
Käima ta ehk oleks isegi läinud -20 juures, kuna aku on laetud ja igati kasutuskõlbulik, bensiinifilter ja õlifilter pluss õli vahetatud. Ilmselt oleks aga probleemid olnud amortidega, mis suht-koht läbi.

Töökoht kodu lähedal ning paar-kolm korda sai ka taksoga sõidetud, mis oli ehk targem tegu arvestades et külmalt võtab auto tunduvalt rohkem kütust lühikeste otsadega ja ka üldine kulumine on suurem.

Mite niiväga kahjurõõm vaid pigem kaastunne oli mul nende kahe uuema Peugeot 406 omanike suhtes, kellest reede õhtul Tartusse minnes möödusin. Kui sellise külmaga läheb uus auto (mille garantii paraku aasta-kaks läbi juba) põhjalikult katki, siis võib remont valusaks minna.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 25 Jaan 2006, 09:20

Mul oli pesuga paras koom. Läksin Saule ning ütlesin pesunaistele, et survepesu paluks (seal on hea surve pesu- sooja veega). Need kohe kisama, et ei saa ja ei tohi, sest kõik külmub kinni. Ma siis seletan rahulikult, et kuivatan tihendid ilusasti ära ning lasen silikooni peale. No siis leebusid ning pesidki auto ära. Peale pesu kuivatasin tihendid lapiga ära ning lasin SPRAY silikooni peale ning mul ei ole kunagi tulnud pettuda SPRAY silikooni headuses. 5 punkti!

Loo moraal on see, et visake oma pulgad minema ning ostke SPRAY silikooni, hinnaga ca 50EEK. Saate ka -30 pakasega käia autot pesemas ning ilus on vaadata oma puhast autot teiste sitakäkkidega kõrvuti seismas, sõitmas!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 30 Jaan 2006, 02:17

Seda jah unustasin ise öelda et viskasin selle ära, puhastasin varasematest kordadest jäänud sodi ära, liimisin tihendid uuesti kere külge kinni. Paraku kuskil kaubanduskeskustest ei leidnud ning autopoodidesse ei jõudnud, kuna selgus et tuleb kahe topeltpikad päevad tööl olla.
Paljud suhtuvad kütuselisanditesse eelarvamusega, ise olen kasutanud Comma, STP ja Wynn´s kütuselisandit iga 2-3 tankimiskorra järel. See 60 krooni kulub HyperRimis käies ära muu nänni peale nagunii. Vähemalt tean et kui pärast kuskil UnoX või Neste tanklas veega lahjendatud kütust juhtun saama, ei pea taksoga sõitma edaspidi.
Anonymous
 


külm

PostitusPostitas Anonymous » 01 Veebr 2006, 01:10

tegelikult oli ikka karm vaadata ,,nägin isegi palju sakslasi ja mis eriti huvitav suure külmaga oli tänaval näha NN: garaaži autosi (puhtad lumest jne. Autod mis soojas seisnud. WElan gonsioris ja tavaliselt hommikuti on gonsiori suhteliselt kinni agga külmadega sai teel liikuda sest liiklus oli nii hõre ja muidugi autost ma ei räägigi algul röökis kui mürgel agga soojaks läks nurrus ilusti:::95 626 omanik :o
Anonymous
 


PostitusPostitas käpa » 22 Veebr 2006, 00:53

Käivitusega polnud mingit probleemi.Käigukast oli natuke kangevõitu.Suurem jama oli mootori salongi poolse padjaga.korjas jää vahele ja salongis oli jube mürin nagu tahaks õhku lennata.Käin juba kuu aega Vormsi vahet mööda jääd.Seal see lumi vahele korjab.Tagumised pidurid hakkasid õli tilkuma aga nüüd on see probleem likvideeritud.
käpa
 


hehhh

PostitusPostitas Anonymous » 27 Veebr 2006, 13:43

minu polnud mingit probleemi kuigi mul pole küll mazdat aga jah hale oli vaadata kui uusi audisid minema veeti...nii et Kia ikkagi pole kõige šitem masin....miinud 33 ja autu käivitus ilma probleemidetta :D
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 03 Apr 2006, 08:55

minu kallike läks käima ka -34 juures.. kuid siis ma käisin igal ööl temaga sõitmas, et hommikul kooli saada, sest auto on mul peamine liiklusvahend (bussiliiklus sakib sajaga). Kui korraga -36 lajatas alles siis oli kutupiilu... aga nagu eespool juba mainitud siis - sidur lahutas vaevalt, käike tuli kahe käega vahetada ning kesklukk tegi oma trikke... Igatahes jaapanlane on tuhat korda etem, kui mõni uuem Audi või Peugeot.. :wink:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Mario » 06 Nov 2006, 14:51

nunii...
ei hakkand uut teemat tegema vaid võiks siia alla täitsa liigitada...

et siis suhteliselt talvine ilm on ootamatult kätte jõudnud.. :D
auto läks isegi raksuga käima.. sai siis lõunapausi ajal käidud ka käsipiduri trikke harjutamas :)
peab mainima et läks päris hästi - peab pisut timmima aind...
kahju nendest kes ei jõudnud rehve ära vahetada, sest mul oli isegi naeltega probleeme teel püsida... lisaks nägin Räni selveri juures Portost, kelle nina ees ma kässarit tõmbasin :lol:

tasub hakata harjutama talvist sõiduviisi.. liiga palju ohvreid juba selle paari päevaga :cry:

lisaks annab see inspiratsiooni lumeraja tegemisele :P :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Anonymous » 06 Nov 2006, 15:51

Mario kirjutas:kelle nina ees ma kässarit tõmbasin :lol:
...tasub hakata harjutama talvist sõiduviisi..
Et kudamoodi need kaks asja omavahel seotud on? Talvine sõidustiil seisnebki käsipiduri sikutamises või? Mulle on ikke õpetatud, et talvel üldse võimalikult pidureid vältida ja võimalusel käiguga aeglustada :roll: Või peaks kah jäärajale harjutama minema miskit?
Anonymous
 


EelmineJärgmine

Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline