Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 14 Mai 2011, 10:40

Täna jõuab siis kisun esiosalt ka vaibad välja,panen tolle seisu ka üles. Istmete kinnitused olid maru oksüdeerunud,ega need poldid naljalt lahti ei tule.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 15 Mai 2011, 23:44

Vihmase ilmaga sisu teha ei saanud aga jõudsin ära teha ühe velje,vanade värvide kiht oli võimas. All oli veel valge pulbervärv mis tuli väga raskelt maha. Proovisin erinevaid tehnikaid ja vahendeid, kuid kõige efektiivsemini sain vana värvi värvieemaldus vahendi ja traatharjaga maha.Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 29 Mai 2011, 20:46

Nädalavahetusel sai väljast algust tehtud rooste puhastusega.Seest leidsin ka päris ebameeldiva üllatuse kui pagassi katted eemaldasin.Tuju parandamiseks sai veidi tulesid tuunitud.PiltPiltPiltPilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 29 Mai 2011, 21:13

Ylemisel pildil juba pahtel peal,ei saa rooste lasta uuesti minna,nädalaga tõmbab päris korraliku kirme peale kui paljas metall jätta.Ma saan autot kahjuks ainult nädalavahetustel teha.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 29 Mai 2011, 23:29

Liistu all oleval kohal ei ulatunud laik sinna välja aga lammutamine ja korda tegemine käib käsikäes,muudkui korjan juppe autol vähemaks.Järgmine kord pyyan pahteldatud kohad ära värvida kiiremas korras ja stangede aluse ka yle vaadata,siis tuleb juba esimesed istmed lahti kangutada mingi valemiga,nood ikka jube kõvasti kinni.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 02 Juun 2011, 21:58

lausa pinseldasin,aga iseasi kui palju sellest kasu on
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 11 Juun 2011, 00:17

Kas keegi teab,äkki 89 a 626 GD esiamoritisaatorid sobivad ka mõnele muule autole? Plaan vahetusvariandiga audio vastu üles panna,vaja oleks korralikku subwoofrit ja võimu.
Mul jäi üle 2 uut amortisaatorit,päeva poole panen rohkem infot ja pildid ka.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Vanapeer » 11 Juun 2011, 00:28

ametlikult ainult GD põlvkonnale. mitte-ametlikult - vaja võrrelda mõõte. :)
nt. saab Mersu amorte panna Volgale ja Ladale istutada Golfi amorte..
Seega info, mis sa avaldad kuulutuses, jääb sinu vastutusalasse. :P
Vanapeer
 


Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 11 Juun 2011, 19:36

Täna sai auto tagumine osa tehtud roostesurmaga üle,siis mastiksiga roosteohtlikud kohad ja servad. Kuna auto koguaeg laus päiksekäes ja tuline,siis paks mastiksi kiht jõudis tunniga ilusti ära kuivada ja sain ka üle värvida.
Siis tegin smoke tulede proovi,nii kena sai et ei tahagi enam maha võtta ja tegin pildid ka amortisaatoritest nagu lubatud.
Väike kehv lugu ka,stange vaja pahtli lihvimiseks maha võtta, aga kinnitused ära roostetanud ja ligi ka kuidagi ei pääse,et maha lõigata.Soovitusi stange ära saamiseks?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 11 Juun 2011, 19:56

Unustasin mainida et KYB amortisaatorid on,õliga täidetud 87-92a 626 mudelile,peaks sobima ka teise generatsiooni Hyundai Elantra-le.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 21 Juun 2011, 21:57

Sain lõpuks esiistmed lahti kangutatud ja vaibad välja.Isolatsioon oli küll kohati märg ja niiske aga esivaiba all ainukesed kohad mis kergelt roostesed olid, olid istme kinnituste juures, kuhu igasugu tolm ja sodi vahele pääseb. Seest vaja veel esiosa roostesurmaga üle käia ja üle plötserdada, siis karpide vahetus ja välised viimistlus tööd.Karpide vahetuseks tuleb auto liikuma panna ja vahetab korraga paagi ka ära lõpuks.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas msnuser » 23 Juun 2011, 11:51

tubli töö.ehhki lõpetasin mazdaga tegelemise olen ikka hingega mazda.Ootame teisi tulemusi ka :thumbup:
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 391
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas bmw » 01 Juul 2011, 23:05

mul on mitmeid tagastngeid üle, stangel on need kinnitus kõrvad plekist ja poldid on sinnana sisse pressitud kui õigesti mäletan, ühe ma keerasin kunagi puruks kah. kui tagastanged soovid siis võin pakkuda sulle, mul peaks neid 3tk olema. üks peaks veel enamvähem samat tooni olema mis sulgi.
kui stanget soovid siis anna ps teada. hinnaks tuleb järgitulemise vaev sinu poolt.
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 02 Juul 2011, 17:06

Tänud pakkumise eest,aga kas kinni stantsitud kohta puurides ei peaks ära saama?
Hetkel aega vähe kuna tegelen maja müügiga aktiivselt, perre tuleb 2 autot juurde, aga mazda lõpetan ikka ära ilusti 8)
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Juul 2011, 23:54

bmw kirjutas:...poldid on sinnana sisse pressitud...
-tegelikult fikseeritud punktkeevituse teel 3 punktiga.
Brembo kirjutas:...kas kinni stantsitud kohta puurides ei peaks ära saama?

Kas stantsimine pole mitte pole mitte pleki pressimise teel kuju muutmine? Sellise arusaamise puhul tekkib küsimus sinu esitatud küsimuse mõttes.
Murdunud poldi võib välja puurida ja nn kübara jäätmed, kui jäävad segama maha lõigata/lihvida ketaslõikajaga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 04 Juul 2011, 17:48

Ma pean ise ikka täpsemalt üle vaatama kuidas kinnitatud,võibolla on eelmiste omanike poolt midagi ise aretatud sinna. Muidugi tuli meelde et mul tegelt mingi stange veel olemas, iseasi kas eesmine või tagumine.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 06 Juul 2011, 18:58

Täna sai ära ostetud Alpine Aktiiv Subwoofer ja juhtmed. Järgmine kuu ostan veel kondeka vahele.
Element on 12",sees on sinine neoon ja RMS 250W.Kärab küll sellisesse autosse :D
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 17 Juul 2011, 20:57

Nüüdseks sai tagumised ukseklaasid toonitud,ilus tume küll,aga mulle ikka kortsus kile pärast jäi veidi. Katus sai mustaks tehtud nagu plaanis oli,vaja veel paar kihti lakki peale panna,kahjuks jäi pildile aind tolmune katus.
Stange sain lõpuks maha, suuremad kinnitused olid ainult pagassis sees mis tulid muidugi ilusasti lahti,aga probleem oli rohkem nurkade kinnitustega küljel. Ei pidanud stanget ära lõhkuma ega puurima midagi, kullinokad appi ja nurgadki lahti. Stange alt tuli roostet kõvasti, nagu arvasin. Vasakult raami otsa juurest ja selle alt tahab lappimist saada, need omadega läbi.
Vahepeal on valmis saanud 2. velg ja ajasin autot tagasi veidi, põhi oli juba vastu maad eest ja hiired olid kapoti alla pesa teinud. Üllatava kohana leidsin pesa veel nurgast katusepolstri alt.
Loodetavasti järgmine nädalavahetus saab lõpuks küljekarpe keevitama hakata ja kütusepaagi ära vahetada.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas viper85 » 24 Juul 2011, 13:59

Ma ise ehitasin enda sinist samasugust. See kõik läks lihtsalt väga kulukaks + oma aeg ja 4 aastat hiljem on auto taas roostes ja suht kulunud. Teed, mis sa teed aga see jääb ikka vanaks Mazdaks ja müües on hind mingi 500.- Aga õppeeesmärgil on seeda vana roostet mõistlik teha.
Kuna see rooste viskas mul kopa ette, siis ostsin sõbralt sama 626, mille kere on üsna korralik. Eestis mingi 10000 sõitnud ja talvel vaid nõned korrad. Arvan, et lisan viimase lugejate autode teemasse.
Jõudu taastamisel :)
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 24 Juul 2011, 22:48

Auto saigi alguses õppe eesmärgil ette võetud, aga nüüdseks vaja sõidumasinat. Loodetavasti võib kuu pärast autot ka ringi liikumas näha.
Nüüd said väiksed küljeklaasid ka kiletatud, aga ukseklaasidel tuleb veel vahetada välja kuna kortsudest ikka päris korralikud mullid all.
Tegin oma esimesed ringid Mazdaga...ja tagumised tuled paistavad isegi korralikult läbi.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 13 Aug 2011, 17:07

Vahepeal sai taguotsa tehtud edasi,sai kõvasti roostesurma. Kasutasin HP pritsipudelis varianti,alguses oli endal sama olemas,aga pruuniks tõmband pudelis ja ei mõjunud enam,ostsin uue ja valge vedelikuga,mis peale ööd seismist näitas päris head tulemust.
Akna servas olevaid liiste korrastasin veidi ja tegin ettevalmistused paagi vahetuseks. Paagi kaas vaja ka uus osta arvatavasti ,vana jube roostes ja ei tea kas ühes tükis kätte saabki. Esialgu lasin sellegi roostesurmaga üle.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 18 Sept 2011, 16:00

Vahepeal sai käidud nö vaese mehe estakaadi peal,sai paagile ligi ja tuli välja, et pidurivoolik jookseb paagi alt läbi.Selle saab lahti alles siis kui spets võti ostetud.
Pilt
Onu ka auto all
Pilt
Tagumise stange must osa sai tehtud autoga ühte tooni
Pilt
Terve stange alune osa sai paksult mastiksi alla ja rohkem värvi vähem pahtlit :D
Pilt
Katuse polster sai uue kanga,kui kellelgi vaja sis riide sain abakhanist 8 Eur meeter 150 cm lai
Pilt
Esiots on valmis saanud,vaja oleks võre teha sirgeks märgi koha pealt tegelikult.
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 14 Okt 2011, 13:02

Vahepeal sai sisu kokku pandud,väljast edeneb ja täna sain tagumised logarid kätte.Kui kuskilt jälle raha üle jääb tellin esimesed ka ära.
Pilt
Minumeelest ühed paremini õnnestunud istmed need Mazda originaalid,ikka jube mugavad ja ilusad :D Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas Brembo » 14 Okt 2011, 19:06

Proovisin nüüd logareid kuidas istub ja jäi kütusetoru näppu :S Toru pudenes käes täiesti pulbriks,pm paber õhuke roostes plekitükk jäi järgi,kaasa tuli ka mingi peenem toru,keegi oskab öelda millega tegu?
Praegu kahjuks pilti ei saa arvutisse,esimesel võimalusel panen selle ka yles.
Kasutaja avatar
Brembo
 
Postitusi: 58
Liitunud: 18 Dets 2010, 17:11
Asukoht: EE

1989 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 89a. - Brembo

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Okt 2011, 09:06

Eest taha peaks jooksma 5 toru: kütis mootorisse, jääk tagasi paaki. Peenemad. 2x piduri torud + pensuaurud/paagi tuulutus mustast kopsikust kapoti alt paagi juures miskite klappide kaudu osaliselt paaki, osaliselt silla talasse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist