Suur mure Gaasidega !

Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 14 Jaan 2011, 19:17

Nii siis selline mure autoga Mazda 323 1,3 54KW 1996 a . B3 mootor ja BA kere (sedaan), et käisin ÜV tegemas ja selgus seal et CH gaaside näit on liiga suur kuskil 370 kuigi on lubatud ainult 100. Samas kõik teised gaasid on korralikult paigas ja ei ole mingit kõikumist ega mitte midagi .. olen vahetanud õli, küünlad ,rootori , jagaja kaas on täiesti korras , kõrgepingejuhtmed sammuti korras .. proovisin ka autot peenestada kangema küttega kuid mingit muutust ikka ei ole .. ja targemad mehed soovitasid, et vahetaksin hüdrotõukurid ja lihviksin klapid ära .. et kas jutt vastab tõele või oskab keegi paremat nõu anda .. !
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas unimyc » 15 Jaan 2011, 01:26

Kui sügavamele mitte süübida, siis HC tähendab et mootor põletab õli. Selle normi saamiseks aitab kovirõngaste või klapisäärtethendite vahetus(st kap. remonti tavaliselt). Ma ei tea, kas tohiks sulle seda soovitada, aga kui tõesti muud gaasid on korras ja HC ei ole palju üle normi, siis ilmselt saad ülevaatuselt läbi, kui eemaldad karterituulutuse sisselaskest ja peidad viimase hoolikalt korduvülevaatuse ajaks. Ja siis veel üks sõbra soovitus: müü võimalikult kiirelt auto maha:)
Kasutaja avatar
unimyc
 
Postitusi: 22
Liitunud: 15 Juun 2010, 00:18
Asukoht: Pärnu

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas Siim » 15 Jaan 2011, 06:00

Keegi ei keela soovitamast,siin on autofoorum ja nagu mujal öeldakse tips and tricks are welcome,proovida võid tuulutusega,minul kogemus puudub,aga mazdal ei lähe ütleme 99% sääretihendid,tavaline viga on rõngastes.

Kui teed omale ning ise,siis saad säästuversioonis mingi 200-300-. hakkama,ise vahetan alati ka saaled,kuna niikuinii peab küljest ära võtma ning hind on väike,kaanetihend on üks kallimaid osasi...




Siim
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Jaan 2011, 10:08

Samas lisaks, et karteri tuulutuse nn "modi" on tagajärgede kõrvaldamine, mitte põhjuse ellimineerimine ja tegelikult pole õige ka seaduse poolt jälgides.
Kui aga põhjust kõrvaldada, siis tuleks teha klapid korda ja rõngaste vahetus. Muu sinna juurde kuuluv oleks mõtekas, kas ka rahakott vastu peab... Samas kolvigrupi värskendamine annab ka enam kokkuhoidu kütuse kulus ja ka ennistab algse mootori võimsuse.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 15 Jaan 2011, 13:34

ei noo aga kui mure oleks selles et kolvirõngad on läbi või et karteri tuulutusest tuleks liiga palju vingu siis oleks klapisääretihendid läbi ja oleks meeletu õli kadu , puuduks mootoril jõud ja oleks tühikäigul CO näit ka paigast .. aga mul mootoril on jõud olemas , ei suitse ega ei söö õli .. kõik paistab nagu korras ja tühikäigul kõik näidud on korras isegi head aga ainult CH on paigast kuid pööretel 2500-2700 on CH ja ülejäänud näitajad jällegi paigas .. nii et ei saa olla karteri tuulutusest või rõngastest ..
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas Siim » 15 Jaan 2011, 13:51

Saab küll,ega sa pole esimene,minu käe alt on käinud neid mitmeid läbi ja lugematu hulk ka mujalt.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas risto_626 » 15 Jaan 2011, 22:19

aga katalüsaator? eelmisel aastal põrusingi tänu sellele, kuna gaasid olid täitsa metsas.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 16 Jaan 2011, 00:11

eiii .. katalüüsaator on korras kuna kõik teised gaasid on toredasti paigas ja mitte napilt paigas vaid väga korralikult paigas
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas Siim » 16 Jaan 2011, 17:20

Rõngad.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 16 Jaan 2011, 19:46

kui oleks rõngad läbi siis mootor sööks mingil määral õli ja CO näit oleks paigast ja puuduks ka jõud kuid jõud on suurepärane ja CO paigas
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas Siim » 17 Jaan 2011, 01:17

Õlirõngad ei anna sulle mingit jõudu,kui tahad võid hakata asju järjest välja vahetama aga pole ju pointi.
Ma räägin sa pole esimene sellise murega ja ei jää ka viimaseks.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 17 Jaan 2011, 12:10

Eii nooh :D:D:D vimane ma arvan et tõesti ma pole :D aga see et mida ma sis tegema pean . :P midagi soovitada ikka keegi oskab .. :D
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas JaanusM » 17 Jaan 2011, 12:39

autopede kirjutas:Eii nooh :D:D:D vimane ma arvan et tõesti ma pole :D aga see et mida ma sis tegema pean . :P midagi soovitada ikka keegi oskab .. :D

Soovitaks nt diagnostikat, muidu vahetad lõpuks terve mootori äkki ära :D.
Kui sul pole aega oma autoga tegeleda siis sõida bussiga,mitte ära kiru, et auto laguneb.
Kasutaja avatar
JaanusM
 
Postitusi: 420
Liitunud: 21 Aug 2010, 17:30
Asukoht: Tallinn

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas cabernet1 » 17 Jaan 2011, 13:19

Tuttava VW Borat-il oli sarnane mure... Meie pool ja täisvõhikute jaoks tundus asi võimatu, kui töökojas õlirõngad põhjuseks öeldi... kuna õlivahetus mu enda käeall käis, siis samamoodi õlikadu ju ei olnud...
Siiski vandusime alla, lasime vahetada rõngad, klapid solvendada ning nagu antud tööga loogiline ka kaane tihendi vahetada... Probleem lahendatud.
BTW CO oli ka Boratil normi piires...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 17 Jaan 2011, 21:32

cabernet1 kirjutas:Tuttava VW Borat-il oli sarnane mure... Meie pool ja täisvõhikute jaoks tundus asi võimatu, kui töökojas õlirõngad põhjuseks öeldi... kuna õlivahetus mu enda käeall käis, siis samamoodi õlikadu ju ei olnud...
Siiski vandusime alla, lasime vahetada rõngad, klapid solvendada ning nagu antud tööga loogiline ka kaane tihendi vahetada... Probleem lahendatud.
BTW CO oli ka Boratil normi piires...


Ma väga vabandan aga ma ei saanud päris täpselt aru siis milles täpsemalt see viga esines ?
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas pokenaut » 17 Jaan 2011, 22:32

Rõngastes!
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas autopede » 08 Mai 2011, 13:42

Tegelikult asi ei olnud rõngastes, Asi oli väga lihtne, tuli lihtsalt klapisääre tihendid ärra vahetada ja klapid korralikult ära sooveldada. Kuna auto oli seisnud üle 3 aasta. .
autopede
 
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Nov 2010, 21:27
Asukoht: valga

Re: Suur mure Gaasidega !

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Mai 2011, 23:11

autopede kirjutas:... Kuna auto oli seisnud üle 3 aasta. .

Hea, et nüüdki mainisid :clap:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron