2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas rosco » 16 Mai 2011, 21:38

Kuna vb saan sellise masina omanikuks,siis oleks mõned küsimused.

Mis krdi junn see comprex üldse on. Guugeldasin,aga ei saanud täpset vastust. Kas see on kompressor,aetakse rihmaga ringi,or turbolaadne ja väljalaske gaaside pealt?
Mis rõhku orginaalis puhub? On kelelgil infot,et kas antud mootorist on ka mingeid tsuti suuremaid numbreid väljavõetud? Palju tal orginaalis väänet on?
rosco
 


Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas martin » 16 Mai 2011, 22:20

Pilt

Ehk siis põhimõtteliselt kasutatakse mootorist väljuvaid gaase õhu surumiseks silindrisse.

Originaalis peaks ta olema 172Nm@ 2000rpm
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas Siim » 17 Mai 2011, 17:30

Üks krdi ebatöökindel kompressori ja ma ei tea mille hübriid,võeti üle 70-80 aasta F1-hest.
Vastupidavuse ja kasuteguri suhe täiesti paigast ära,tuunida pole seal midagi.
Parim lahendus on asendada turboga.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas Evert » 17 Mai 2011, 17:45

Kui comprexi eemaldamisel jääb 1 rihmaratas niikuinii nö. üle, siis äkki kannataks selle otsa nt. mingi volkkari G-lader kompunnida? :P
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas Siim » 17 Mai 2011, 19:52

Võimalus seegi,aga nagu teada on siis ei kesta need ka eriti kuigi on mitu korda loogilisem laadur.
Volkari vennad teevad ka turbode peale ümber.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas rosco » 17 Mai 2011, 21:51

G-laadur kohe kindlasti mitte. Enda corradolt kookisin selle kohe maha ,kui internetist palju negatiivset infot ammutasin. Kui kompressor,siis juba Eaton. Kahjuks saadavus meie maal natuke kehva ainult. Endalegi otsin praegu M90-et.
rosco
 


Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas Siim » 17 Mai 2011, 23:05

Minu mäletamist mööda läks turboclubis mingi hetk üks just müügiks.

Saksas mingi 50 euriga selline kit hetkel müükis
eaton m65
Pilt
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas rosco » 19 Mai 2011, 23:01

See M90 läks seal ära jah,töökaaslane müüs. Jutu järgi läks bemmi 2.5 diisli peale.
rosco
 


Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas bmw » 17 Veebr 2012, 21:14

ei hakka uut teemat tegema.
mis turbo sobiks kõige paremini comprexi asendama?
midagi sellist mida saaks soodsalt osta, ja ka kestaks.
kui suur on see ümber ehitus et see turbo vahele saaks?
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

Re: 2.0D Comprex üldine ja modifitseerimine.

PostitusPostitas eigi » 24 Veebr 2012, 19:19

Ei ole see comprex nii hull midagi. Endal just tegin remondi comprexil.UUed laagrid sisse ja asi korras! laagrid läksid kokku 25.- ja enda aja kulu oli u 4-5 tundi.
Vaene magab tal on uni, rikas xxx hommikuni:D
eigi
 
Postitusi: 33
Liitunud: 19 Veebr 2008, 16:54
Asukoht: Tapa


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist