Pöialliisi kirjutas: Gaasi olemasolu jh kontrolliti ja visises päris kenasti.
Vanapeer kirjutas:kui pumpa üldse järgi ei võta, siis on tõenäoliselt:
a) magnetsidur katki
b) kompressori laagrid kuival, kinni jäänud ja võimalik, et kuskil ei tule ehk elektriimpulss läbi.
Vanapeer kirjutas:siis peab seda 0gr olema. 1gr kogusega hakkab juba tööle. olulisem on see määrdeõli, mida 50gr kaasa pannakse. Kui seda on ebapiisavalt, hoiab automaatika pumba sidurit. Küll aga elekter toimib ja mootoripöörded langevad.
Aga enne külmaine täitmist tehakse ALATI vaakumtest. Kui vaakumit ei teki, siis öeldakse kliendile sorry.
See on ikka nahaalne koht, mis laseb suvalt kasvuhoonegaasi õhku ja kasseerib veel 40€ ka takkaotsa
Vanapeer kirjutas:siis peab seda 0gr olema. 1gr kogusega hakkab juba tööle
Pöialliisi kirjutas::wave: Kas konditsioneeril on ka eraldi kaitse kusagil...kui on siis kas ei võiks olla hoopis lihtne viga, et kaitse läbi. Ma selles teemas väga võõras ja võin ehk lollilt küsida, siis SORRY, aga teie abiga vähemalt sain teada mõned võimalused. Tänud teile kallid klubikad!
Haljazme kirjutas:Soe soovitus,
riisiveski kirjutas:Haljazme kirjutas:Soe soovitus,
Arvestades praeguseid temperatuure, siis 10 punkti sõnastuse eest
Sümptomite järgi on kõide reaalsem vähene külmaine ja soovitav minna seda kontrollima. Ise käsikaudu midagi testima ära hakka, võid veel midagi täiendavalt katki teha.
skyline kirjutas:Kui ma nüüd korrektselt mäletan, siis ei sõltu ka korras Mazda konditsioneeri taha haakimine vaid nupuvajutusest. Ka muud hoovad peavad õiges asendis olema, ehk õhuringlus seatud siseõhu peale, temperatuurivalits külma peale ning õhk on suunatud näkku ja jalgadele.
Minu meelest v'hemalt minu autol oli nii, et kui oli välisõhu peal, siis tööle ei hakanudki, tambi nuppu palju tahad.
Ehk pane kõik valitsad paika ja proovi uuesti, kas haagib kompressori taha.
skyline kirjutas:Kui ma nüüd korrektselt mäletan, siis ei sõltu ka korras Mazda konditsioneeri taha haakimine vaid nupuvajutusest. Ka muud hoovad peavad õiges asendis olema, ehk õhuringlus seatud siseõhu peale, temperatuurivalits külma peale ning õhk on suunatud näkku ja jalgadele.
Minu meelest v'hemalt minu autol oli nii, et kui oli välisõhu peal, siis tööle ei hakanudki, tambi nuppu palju tahad.
Ehk pane kõik valitsad paika ja proovi uuesti, kas haagib kompressori taha.
Haljazme kirjutas:skyline kirjutas:Kui ma nüüd korrektselt mäletan, siis ei sõltu ka korras Mazda konditsioneeri taha haakimine vaid nupuvajutusest. Ka muud hoovad peavad õiges asendis olema, ehk õhuringlus seatud siseõhu peale, temperatuurivalits külma peale ning õhk on suunatud näkku ja jalgadele.
Minu meelest v'hemalt minu autol oli nii, et kui oli välisõhu peal, siis tööle ei hakanudki, tambi nuppu palju tahad.
Ehk pane kõik valitsad paika ja proovi uuesti, kas haagib kompressori taha.
No see sõltub ilmselt, kas tavaline kont või kliimaseade. Kliimaseade valib kõike ise (automaat-reziimis siis), aga vähemalt jahutab (siseõhu peale paneb äärmisel vajadusel, kui välisõhku ei jaksa niipalju maha jahutada).
Tavakont samas minu tagasihoidliku arvamuse järgi ei tohiks mingit võimlemist kangidega eeldada, vähemalt pole ise sellist näinud veel ...
Pöialliisi, see sõna oli külmaine, mitte külmalaine
Ma kippusin kaubarongi taga oodates tartus laiali valguma ilma kondita, kui see funktsioon autol olemas, on mõttekas ikka korda teha, juba autot müües on see kõva boonus.
Haljazme kirjutas:Pöialliisi kirjutas::wave: Kas konditsioneeril on ka eraldi kaitse kusagil...kui on siis kas ei võiks olla hoopis lihtne viga, et kaitse läbi. Ma selles teemas väga võõras ja võin ehk lollilt küsida, siis SORRY, aga teie abiga vähemalt sain teada mõned võimalused. Tänud teile kallid klubikad!
Seal ei ole miskit elektrit tarbivat, seega ei usu ka kaitsme olemasolu. Soe soovitus, otsi lähim koht, kes kontidega tegeleb, võtavad nii 10€ lekke otsimise eest.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist