Kütused.

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

Kütused.

PostitusPostitas Skorpion » 08 Juun 2011, 21:36

Mis marki bensiini siis kõige rohkem kasutatakse ja kas mingeid kogemusi on ka erinevate markide vahel. Mõtlesin vahelduseks kasutada Alexela pakutavat "95 Nitro 3000". On kellegi mõnd kogemust antud margiga jagada?
Skorpion
 
Postitusi: 190
Liitunud: 14 Okt 2009, 04:47
Asukoht: Elva

Re: Kütused.

PostitusPostitas lines » 08 Juun 2011, 22:06

Meiepere autod (626 gf ja 626 ge) kasutavad liikumiseks ainult Staoili 98 ultimat. Vähemalt teame et kasutame parimat Eestis müüdavat kütust ja ehk auto on ka rahul.
Statoili jaama kasutame seetõttu et jaamade võrk on väga lai ja kuna on ka Statoili kuldkaardid siis hind on veidi soodsam kui Nestes

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Kütused.

PostitusPostitas Haljazme » 08 Juun 2011, 22:14

lines kirjutas:Vähemalt teame et kasutame parimat Eestis müüdavat kütust


Kes ütles sulle, et parim ?
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Kütused.

PostitusPostitas lines » 08 Juun 2011, 22:18

Haljazme kirjutas:
lines kirjutas:Vähemalt teame et kasutame parimat Eestis müüdavat kütust


Kes ütles sulle, et parim ?


Ma pigem pidasin silmas oktaanarvu 98. See on parim mis eesti tanklates müügil. Ei väida, et Statoili 98 parim on.

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Kütused.

PostitusPostitas risto_626 » 08 Juun 2011, 22:40

kõik minu istumise all olnud ja hetkel olevad saavad kütet kohalikust väikesest tanklast. tegu 95-ga ja hind soodsam kui statis. pole siiani ükski auto virisema hakanud. päritolu ei tea, ega huvita kah.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Kütused.

PostitusPostitas hardstyler » 09 Juun 2011, 11:25

risto_626 kirjutas:kõik minu istumise all olnud ja hetkel olevad saavad kütet kohalikust väikesest tanklast. tegu 95-ga ja hind soodsam kui statis. pole siiani ükski auto virisema hakanud. päritolu ei tea, ega huvita kah.


Sama jutt.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Kütused.

PostitusPostitas skyline » 09 Juun 2011, 21:48

Peamiselt Vene kütust kasutan juba aastast 2003 kolmel senisel autol. Senini pole ühtegi probleemi olnud.
minu küte on peamiselt pärit Surgutneft nimelisest ketist, harvem Vene Lukoilist ja senini pole nende aastate jooksul ühtegi probleemi olnud.
Aga kui võrdlen kasvõi lõhna mis tuleb meie tanklate tankimispüstolist Vene kütte omaga, siis peab ütlema et tankla püstolist tuleb ikka vahel väga vänget väävli või atsetoonilaadset haisu, sest eks ole meie tanklate kütus ka pärit enamasti Venemaalt või Leedust.


Kui häda käes, siis olemas Unox kaart, mis teeb Eesti rahas postihinnast 35 senti liitrilt alla, aga seda kasutan tõestri vaid hädajuhul kui Vene kütus liialt kaugele jääb.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Kütused.

PostitusPostitas Siim » 09 Juun 2011, 22:35

Olenevalt soetamiskohast venemaal ja ka auto margist võib sellega hoopis kulu suureneda,töökaaslase 1,8 66kw vento võtab venelaste törlönti 2l rohkem(ta ise ka sibul ja käib seda toomas aegajalt),samas teise diisel käib tunduvalt mõnusamalt,võta siis kinni :D

Lukoilist soovitan eemale hoida eestis,oma kiiresse dislakasse tankisin seal ja hetk hiljem kostusid summutist kahuripaukude laadsed hääled ning 200m bensukast kaugemal ma seisingi,sugulane tankis eile oma oplit seal,nüüd jätab vahele ja kulu on suur....
Olen kuulnud et favorat kiidetakse aga endal kogemus puudub vist.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Kütused.

PostitusPostitas Funk » 29 Juun 2011, 11:45

Mina tangin GT tanklas. Hind on soodsam kui teistes tanklates ja tundub, et kvaliteet on parem kui statoilis. Kui alguses võtsin statoilist tavalist 95., siis auto käivitamine oli väga imelik, kuidagi kohe ei tahtnud käivitada. Vahetasin tanklat ja nüüd probleem kadunud! :thumbup:
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Kütused.

PostitusPostitas hardstyler » 29 Juun 2011, 14:40

Funk kirjutas:Mina tangin GT tanklas. Hind on soodsam kui teistes tanklates ja tundub, et kvaliteet on parem kui statoilis. Kui alguses võtsin statoilist tavalist 95., siis auto käivitamine oli väga imelik, kuidagi kohe ei tahtnud käivitada. Vahetasin tanklat ja nüüd probleem kadunud! :thumbup:


Äkki viga ikkagi autos? Ma olen väga erinevatest kohtadest väga erineva hinnaga väga erinevaid kütuseid ostnud ja siiani ei ole mingit vahet tunnetanud. Olgu 98nitropowerlowsmokemoremileage või suvaline 95, alati on kõik sama. Aga võibolla olen ma tundetu või sattunud alati hea "partii" otsa. :shifty:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Kütused.

PostitusPostitas ValdurKivirand » 29 Juun 2011, 16:49

Mina olen kuulnud, et alla 2000 a. masinatlele ei ole soovitatav kasutada 98, pidi liiga suur oktaani aste olema, mootor pole selleks ette nähtud ja uutel autotel on ette nähtud 92 v 95 (omad kogemused Superbiga). Räägitakse üht ja teist. Mina isiklikult tangin Riisipere ja Haapsalu Alexelas. Olen rahul. Koorra sai võetud Pärnu- Jaagupi omast, see oli ikka pask, auto ei käivitunud ja kütusekulu oli suurem, kui varem..
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Kütused.

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Juun 2011, 17:39

ValdurKivirand kirjutas:alla 2000 a. masinatlele ei ole soovitatav kasutada 98, pidi liiga suur oktaani aste olema, mootor pole selleks ette nähtud ja uutel autotel on ette nähtud 92 v 95

1. Oktaaniaste- plahvatus(ülikiire põlemine)/detomatsiooni kindlus.
2. Vastavalt mootori surveastmele on ka soovituslik oktaanarv määrav, mitte valmistusaasta ei määra seda. Oli aeg, kus A66 bensiin oli ikka sigakange tolle aja mootorite kohta. :crazy:
Madala surveastmega motorid on vähem nõudlikud plahvatuskindusega, neil põemisakmbris ruumi küllaga kontrollimatuks gaaside paisumiseks. Suurema surveastmega mootoritel on põlemiskamber piske ja kütuse põletamine peab seal vägagi täpselt toimuma, ärahoidmaks mootori purunemise.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Kütused.

PostitusPostitas kipu33 » 16 Juul 2011, 17:11

[quote][/quote]Koorra sai võetud Pärnu- Jaagupi omast, see oli ikka pask, auto ei käivitunud ja kütusekulu oli suurem, kui varem..
Usutav elan seal lähedal ja korra lõpetas peaaegu töötamise äragi ja onu lada samara hakkas ka streikima ja 2 muruniidukit andsid ka otsad.
Seega sovitangi sellest tanklast eemale hoida.
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Kütused.

PostitusPostitas hardstyler » 17 Juul 2011, 17:51

kipu33 kirjutas:
Koorra sai võetud Pärnu- Jaagupi omast, see oli ikka pask, auto ei käivitunud ja kütusekulu oli suurem, kui varem..
Usutav elan seal lähedal ja korra lõpetas peaaegu töötamise äragi ja onu lada samara hakkas ka streikima ja 2 muruniidukit andsid ka otsad.
Seega sovitangi sellest tanklast eemale hoida.


Tankinud Pärnu-Jaagupi Alexelas korduvalt, siiani probleemideta. Alles eile lasin 20 toopi seal paaki. :thumbup:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Kütused.

PostitusPostitas Priit86 » 25 Juul 2011, 20:28

_siim_ kirjutas:Olen kuulnud et favorat kiidetakse aga endal kogemus puudub vist.

MIna kiidan ka ! Eluaeg sealt võtnud oma autodele ja pole mingit probleemi esinenud . Muidugi algas kõik selles, et sain sealse VIPkaarti.
Vene küttega kütusekulu suurenes ja auto oli kuidagi jõuetu . Ometi sugulane tõi. Ei usu, et jama kvaliteediga, teadlikult .

Priit86
Õige mees mõjub naise südamele nii, et tollel on üheksa kuud süda paha .

Tel. (+372) 58 153 686
Kasutaja avatar
Priit86
 
Postitusi: 459
Liitunud: 05 Mär 2006, 17:47
Asukoht: Tartu - Võru

Re: Kütused.

PostitusPostitas Vanapeer » 26 Juul 2011, 14:24

vene küte jah tõstab kulu. Proovisin ise ka. Muidugi eks asi jääb ka küünla taha. iriidiumküünlad ilmselt rikub ära. Ise kasutan vaskküünlaid, tõstis kulu ehk 1.5L võrra ainult ja küünlad muidugi tuli ära visata. Sest Vene 95 on meie mõistes AI 93. Väävlit täis nagu oleks tikutoosid paaki visanud.
sest peale tankinud ainult Alexelast ja 98't või Nitrot ning siiani parima kütte saanud ikkagi Põltsamaalt. Sealt tankides võis alati kindel olla, et 20 liitriga ma saan jõgeva kaudu Tartusse ja tagasi Türile sõita. Viimasel ajal on ka Neste paranenud, auto ei puterda enam niipalju.
Vanapeer
 


Re: Kütused.

PostitusPostitas pokenaut » 26 Juul 2011, 15:39

Varem kasutasin Statoili, nüüd Olerexi 95't.

Pole kunagi Eestis tankides kütustel vahet tundnud, alati on saanud arvutada keskmist ja kulud tulevad ühte auku. Täpselt samamoodi ei tee vahet 95'l ja 98'l.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Kütused.

PostitusPostitas Vanapeer » 26 Juul 2011, 21:33

uued autod ei teegi, need muudavad ise automaatselt oma süsteeme ringi. Kui manuaali tähelepanelikult loed, siis 90% autodest on võimelised sõitma ka 92E'ga. Alustas seda hullust 5-6a tagasi VW. Peale seda läksid kõik seda teed. Saab on võimeline ka E85'd kasutama. Proovisin ise ka etanooli oma Ladas, töötas, sõitis, kuigi oli vaja süüdet keerata väga varaseks, et asi käima saada ning seejärel hilisemaks, et efektiivsemalt ära põleks. :D
Vahe tulebki sisse enamvähem enne 2006.a toodetud masinatel. Samas, täitsa kohe tahaks proovida paagitäit Saksa kütust.
Sugulane käis oma diisliga just Kölnis. Ütles, et peale Poolat hakkas juba head kütet saama, kütusekulu kukkus veelgi ning tahma tuli tagant ka täie jalaga tallates 0. Meie kütusega ikka kiirendades viskab pahvaka järgi... :?
Sama rääkivat ka bensukamehed, et Saksas on autod kuidagi reipamad ning UMis kogetud massilisele pritseprobleemidele vastas tehas selliselt, et teil Eestis on kehv kütus, et Saksas ei ole ühtegi kokkupuudet vigaste pritsetega. Aga no mis neil muud üle jääb, kui kliendile detail asendada. :D Sain ühel 50 000km sõitnud autol mootori lausa ära vahetada, kuna kütus oli vesine, tuli detonatsioon, lõhkus ära topelt-Vanose, seejärel rebestas keti, ning oligi üks suur 800 000 krooni maksev romu valmis. :D
Seega jah, kui selline tegija juba ütleb, et meil on kehv kütus, siis järelikult nii vist on ka. :? vähemalt maakolgastes.
Vanapeer
 


Re: Kütused.

PostitusPostitas pokenaut » 26 Juul 2011, 22:23

Vanapeer kirjutas:Vahe tulebki sisse enamvähem enne 2006.a toodetud masinatel.

Premacy oli 2003 ja vahet ei olnud...

Samas, täitsa kohe tahaks proovida paagitäit Saksa kütust.

Lõuna pool käies pole vahet tuvastanud, küll aga viimane kord Rootsi-Norra, koos mägedega jäi keskmine 7,9 peale. Linna muidugi ainult mingi 5-10%. Kilomeetreid kogunes 3000 tuuri.

Edit: Minnes koguaeg nii palju kui lubatud(110-120GPS), kohapeal piirangutes ja tagasi seier 105 peal.

Sugulane käis oma diisliga just Kölnis. Ütles, et peale Poolat hakkas juba head kütet saama, kütusekulu kukkus veelgi ning tahma tuli tagant ka täie jalaga tallates 0. Meie kütusega ikka kiirendades viskab pahvaka järgi... :?

Bullshit! Kõik diislid tahmavad, ka ainult Saksas sõitnud.

Seega jah, kui selline tegija juba ütleb, et meil on kehv kütus, siis järelikult nii vist on ka. :? vähemalt maakolgastes.

Just, maakolgastes. Suuremad tanklaketid, mis meil on ei paku saasta.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Kütused.

PostitusPostitas Siim » 26 Juul 2011, 22:27

Mitte vesine küte ei lõhkunud mootorit vaid madal oktaanarv ja detonatsioon,eestis aetakse seda numbrit oktaanboosteritega üles et üldse seda solki müüa kannataks.
Paljudel kõrge surveastme ja ülelaaderõhuga turboautodel kasutatakse eraldi vee pihusteid et põlemisprotsessi jahedamana ja detokindlamana hoida.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Kütused.

PostitusPostitas Haramount » 27 Juul 2011, 11:19

lines kirjutas:Meiepere autod (626 gf ja 626 ge) kasutavad liikumiseks ainult Staoili 98 ultimat


Sama siin. Kusjuures esimesena hakkasin 98 Ultimat panema mitte autosse vaid väiketehnikasse (muruniidukid, trimmer, saag) ja mitme neist käivitamine paranes tunduvalt. 10 aastat vana murumõrtsukas tahtis 95ga peale nädala-paarist seismist ikka tükk aega venitamist enne kui käima läks, nüüd alati esimese-teise korraga. Pärastpoole läks auto (Accord V6 3.0) ka 98 peale üle ja vähemalt nuriseda pole millegi üle.
Tegelikult on ju 95 ja 98 hinnavahe ainult KOLM protsenti, selle ma võin oma auto heaolu peale kulutada küll. Kui ma selle pärast muretseksin, tuleks endale pigem tunnistada, et olen vale (liiga suure mootoriga) auto valinud.
Mazzdast ja kazzdast: http://www.hot.ee/haramount
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

Re: Kütused.

PostitusPostitas Kahro » 28 Juul 2011, 22:57

Haramount kirjutas:
lines kirjutas:Meiepere autod (626 gf ja 626 ge) kasutavad liikumiseks ainult Staoili 98 ultimat


Sama siin. Kusjuures esimesena hakkasin 98 Ultimat panema mitte autosse vaid väiketehnikasse (muruniidukid, trimmer, saag) ja mitme neist käivitamine paranes tunduvalt. 10 aastat vana murumõrtsukas tahtis 95ga peale nädala-paarist seismist ikka tükk aega venitamist enne kui käima läks, nüüd alati esimese-teise korraga. Pärastpoole läks auto (Accord V6 3.0) ka 98 peale üle ja vähemalt nuriseda pole millegi üle.
Tegelikult on ju 95 ja 98 hinnavahe ainult KOLM protsenti, selle ma võin oma auto heaolu peale kulutada küll. Kui ma selle pärast muretseksin, tuleks endale pigem tunnistada, et olen vale (liiga suure mootoriga) auto valinud.
Ei ole mina küll aru saanud, et 98 oleks kuidagi moodi parem kui 95. Kütuse kulu vahe tuleb max 0.1 liitrit ja see on arvatavasti ka kinni sõiduvõtetes. Enamus uuemad autod suudavad enda segu seadistada vastavalt sees olevale küttele, ainuke asi, milles kaotan on hobujõud aga tänaval sõites pole see ka oluline, kas autol on 200 või 198hp. Tahmamist on mõtetu karta, kuna sõita tuleb ikkagi mõistlikult, mitte rämedalt ökotades ja mootorit rikkudes.

Ise kasutan enamasti Statoili ja 95, sest see on lihtsalt odavam kui 98 ja erinevus kahe kütte vahel on minimaalne. Müüdaks siin 100+ oktaani arvuga, siis võibolla kasutaks seda (muidugi mitte enda GWga :) )
Kasutaja avatar
Kahro
 
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Juun 2010, 12:42
Asukoht: tln

Re: Kütused.

PostitusPostitas Vanapeer » 29 Juul 2011, 16:29

ma ei väidagi, et KÕIK autod on ühesugused. Jah, igal ühel omad kiiksud. Ma avastasin, et minu autol on ka millalgi lähiminevikus vahetatud 1. ja 2. silindri pihustid välja. Väike päring jälle vastavasse instantsi tõi päevavalgele, et millalgi oli autol küttekuluga probleeme ja eelnimetet pihustid olid kinni jäänud. Tollal päris kulukas remont, õnneks garantii käigus. :D
Millalgi see viimane kontroll siin selle aasta alul tehti, siis HEPA tankla põrus vägevalt, Statoili proovid olid kõvasti paigast ära ja LukOil sai sarjata ettenähtust kehvema kvaliteedi pärast. See, et suured tegijad saasta ei paku - haahaa, naljakoht. Miks siis 2 inimest Statoili kohtusse kaebasid, et kütuse tõttu mootor kokku jooksis? 1 neist oli muidugi ise tainas - tankis diislisse bensiini.
Tasub kindlasti proovida ka teiste suuremate tanklakettide tooteid. Aga selliseid tundmatuid kohti tasub vältida. Kõrveküla külje all on ka miskine tankla, mis hinnapoolest on Olerexiga sama (hea küll, kliendikaartiga saab veel täitsa mitu senti alet), kuid korra võtsin sealt ka just aiatehnikale kütet ja trakats suutis paagitäie palju kiiremini ära luristada, kui varasemalt ja lisaks kulutas ära nõelklapi. Krdi japsid, teevad ka kõike plastmassist... :|

kes aga tahab torud puhtaks saada - valage iga 10 liitri kohta u. 100ml diislit. Minek on selline, et hoia ja keela, kerge tahm muidugi järgi. Peale seda oli sõites tunne, et auto hingab kuidagi vabamalt.. Aga noh, see on nii ohtlik värk, et nõrgemad mootorid võib lilleks lüüa.
Vanapeer
 


Re: Kütused.

PostitusPostitas Siim » 29 Juul 2011, 18:39

Lähen kohe proovin :D kui mazda käima saan,minekust ära ei ütle :D

Hepast hoidke suure kaarega eemale,tankisin oma cabrio sexcorti seal ja 10km pärast seisin teeääres,enne käima ei hakanudki kui statist 20l 98-sat peale sai toodud.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Kütused.

PostitusPostitas pokenaut » 30 Juul 2011, 21:08

Vanapeer kirjutas:See, et suured tegijad saasta ei paku - haahaa, naljakoht. Miks siis 2 inimest Statoili kohtusse kaebasid, et kütuse tõttu mootor kokku jooksis? 1 neist oli muidugi ise tainas - tankis diislisse bensiini.

Enam ei mäleta millal, aga mingiaeg oli statoilil kampaania, et kui ainult nende diisel kütusega sõitnud autol mootor laiali läheb, siis maksavad nad selle kinni... vbolla kestab see kampaania siiani, aga pole kuulnud, et kellegil oleks mootor laiali läinud.

Kuidas käib kütuse kaudu mootor kokku? Võid vastata ka PS'i.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Järgmine

Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline