lines kirjutas:Vähemalt teame et kasutame parimat Eestis müüdavat kütust
Haljazme kirjutas:lines kirjutas:Vähemalt teame et kasutame parimat Eestis müüdavat kütust
Kes ütles sulle, et parim ?
risto_626 kirjutas:kõik minu istumise all olnud ja hetkel olevad saavad kütet kohalikust väikesest tanklast. tegu 95-ga ja hind soodsam kui statis. pole siiani ükski auto virisema hakanud. päritolu ei tea, ega huvita kah.
Funk kirjutas:Mina tangin GT tanklas. Hind on soodsam kui teistes tanklates ja tundub, et kvaliteet on parem kui statoilis. Kui alguses võtsin statoilist tavalist 95., siis auto käivitamine oli väga imelik, kuidagi kohe ei tahtnud käivitada. Vahetasin tanklat ja nüüd probleem kadunud!
ValdurKivirand kirjutas:alla 2000 a. masinatlele ei ole soovitatav kasutada 98, pidi liiga suur oktaani aste olema, mootor pole selleks ette nähtud ja uutel autotel on ette nähtud 92 v 95
kipu33 kirjutas:Koorra sai võetud Pärnu- Jaagupi omast, see oli ikka pask, auto ei käivitunud ja kütusekulu oli suurem, kui varem..
Usutav elan seal lähedal ja korra lõpetas peaaegu töötamise äragi ja onu lada samara hakkas ka streikima ja 2 muruniidukit andsid ka otsad.
Seega sovitangi sellest tanklast eemale hoida.
_siim_ kirjutas:Olen kuulnud et favorat kiidetakse aga endal kogemus puudub vist.
Vanapeer kirjutas:Vahe tulebki sisse enamvähem enne 2006.a toodetud masinatel.
Samas, täitsa kohe tahaks proovida paagitäit Saksa kütust.
Sugulane käis oma diisliga just Kölnis. Ütles, et peale Poolat hakkas juba head kütet saama, kütusekulu kukkus veelgi ning tahma tuli tagant ka täie jalaga tallates 0. Meie kütusega ikka kiirendades viskab pahvaka järgi...
Seega jah, kui selline tegija juba ütleb, et meil on kehv kütus, siis järelikult nii vist on ka. vähemalt maakolgastes.
lines kirjutas:Meiepere autod (626 gf ja 626 ge) kasutavad liikumiseks ainult Staoili 98 ultimat
Ei ole mina küll aru saanud, et 98 oleks kuidagi moodi parem kui 95. Kütuse kulu vahe tuleb max 0.1 liitrit ja see on arvatavasti ka kinni sõiduvõtetes. Enamus uuemad autod suudavad enda segu seadistada vastavalt sees olevale küttele, ainuke asi, milles kaotan on hobujõud aga tänaval sõites pole see ka oluline, kas autol on 200 või 198hp. Tahmamist on mõtetu karta, kuna sõita tuleb ikkagi mõistlikult, mitte rämedalt ökotades ja mootorit rikkudes.Haramount kirjutas:lines kirjutas:Meiepere autod (626 gf ja 626 ge) kasutavad liikumiseks ainult Staoili 98 ultimat
Sama siin. Kusjuures esimesena hakkasin 98 Ultimat panema mitte autosse vaid väiketehnikasse (muruniidukid, trimmer, saag) ja mitme neist käivitamine paranes tunduvalt. 10 aastat vana murumõrtsukas tahtis 95ga peale nädala-paarist seismist ikka tükk aega venitamist enne kui käima läks, nüüd alati esimese-teise korraga. Pärastpoole läks auto (Accord V6 3.0) ka 98 peale üle ja vähemalt nuriseda pole millegi üle.
Tegelikult on ju 95 ja 98 hinnavahe ainult KOLM protsenti, selle ma võin oma auto heaolu peale kulutada küll. Kui ma selle pärast muretseksin, tuleks endale pigem tunnistada, et olen vale (liiga suure mootoriga) auto valinud.
Vanapeer kirjutas:See, et suured tegijad saasta ei paku - haahaa, naljakoht. Miks siis 2 inimest Statoili kohtusse kaebasid, et kütuse tõttu mootor kokku jooksis? 1 neist oli muidugi ise tainas - tankis diislisse bensiini.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline