Mazda 323 TDI Probleem.

Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Mazda323TDI » 25 Juun 2011, 21:11

Mazda 323 TDI ei lähe külma mootoriga käima eelsüüteküünla tuli vilgub aga kui eetrit paned siis läheb käima ja kui mootor läheb soojaks ja välja suretad siis läheb käima milles on probleem ?
Mazda323TDI
 
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Juun 2011, 21:09
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Mazda323TDI » 25 Juun 2011, 23:24

martin kirjutas:Kas see probleem esineb praeguste ilmadega?

esineb küll jah .
Mazda323TDI
 
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Juun 2011, 21:09
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Mazda323TDI » 25 Juun 2011, 23:25

diidzhei kirjutas:Mina kontrolliks eelsüüteküünlad üle.
Kui küünlad korras, siis kontrolliks kas voolu tuleb küünaldele.
Selle eetriga ma väga ei liialdaks. Eetriga läheb käima seepärast, et eeter plahvatab kergemini kui diisel.
Sooja mootoriga läheb käima, sest töötemperatuuril pole enam eelsüüteküünlaid vaja silindrite soojendamiseks.

küünlad on kontrollitud ja vool ka tuleb .
Mazda323TDI
 
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Juun 2011, 21:09
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Vanapeer » 26 Juun 2011, 00:37

siis on kala kuskil temperatuuri andurites, sest üle +15 kraadi Mazda puhul ei anta enam eelsüüdet. Veakood oleks suureks abiks.
Võimalik variant on temp. anduri valetamine ning käivitamisel segu antakse sooja mootori jaoks ning ilmselgelt on kütust liiga vähe.
Diisli mittekäivitumise probleemid -
1. vale pumbanurk
2. vale süütehetk
3. ebapiisav kütuse kogus

Nimekirja saab lisada veel mõned asjad, kuid praeguse ilmaga need ei kehti.. Võimalik on ka , et pole ammu kütusefiltrist vett välja lastud ja vesine kütus ei taha süttida ilma eetrita, siis töötab juba inertsist edasi. Milline toss tagant külmalt käivitamisel välja tuleb? Sinine? Must? Valge? ja milline tuleb soojalt käivitades?
Vanapeer
 


Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas pokenaut » 26 Juun 2011, 00:39

Vanapeer kirjutas:1. vale pumbanurk
2. vale süütehetk

Viimati olid suht samad asjad või nii...
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Vanapeer » 26 Juun 2011, 12:55

Kui on pumpdüüsid, siis ei ole.
Kui on kellplaat nihkes, siis ei ole.
õppisid Siemanniga pumba ehitust, pidi meelde ju jääma ometi midagi? :D
Vanapeer
 


Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas pokenaut » 26 Juun 2011, 14:34

1. Kus kohas pump on?
2. Kui on kellplaat(mõtled ikka nukaplaati?) paigast on, siis on süütehetk ka paigast ära. Ehk siis põhimõtteliselt võib ikkagi asjad samaks tõmmata.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Mazda323TDI » 27 Juun 2011, 11:28

sannjok kirjutas:kindlasti kõik küünlad toimivad?
mis aasta auto on?

aasta on 1999/8 jah toimivad on mitu korda järele proovitud
Mazda323TDI
 
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Juun 2011, 21:09
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Siim » 27 Juun 2011, 12:58

Teeks diagnostika?
Kui eelsüüte tuli vilgub on mingi elektrooniline probleem.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Vanapeer » 28 Juun 2011, 15:23

vaheta prooviks akusid. Pane vähe uuem aku, kas siis toimib.
Lisaks, soojade ilmadega pole mõtet eelsüüdet anda, keera kohe võtit, kas siis veab end käima?
need elektroonilised pumbad on sellised, et kui akupinge langeb alla 10V, siis suretusklapp sulgub ja pump ei tööta. Sellest käimatõmbamisest võib oletada, et mingiks hetkeks saab pump oma voltaaži kätte, avaneb ja laadimine töötab ja kõik muu töötab. Lihtsalt teooria.

märgutule vilgutamine peaks andma ka veakoodi ühtlasi.

Vea tunnuste järgi võimalikud põhjused:
*immo viga
*suretusklapp vigane
*kütuse etteandepump nõrk
*kõrgsurvepumba kellplaat vales asendis või siis kütusekogus valesti
*nõrk starter
*nõrk aku
*eelsüüterelee, või -küünlad (kontrollitud juba)
*vigased ühendused
*väntvõlliasendi andur vigane, aga kuna sõidab, siis võimalik, et nukkvõlliasendi andur vigane
*jahutusvedeliku temperatuuri andur vigane
*mootori juhtaju relee vigane
*õhk kütusetorustikus
*ummistunud torud, ummistunud tahmafilter

nimekiri jätkub veel pisemate elektrivigadega, aga siis ei tohiks auto üleüldse käivituda, ka mitte tõmmates.

Veakoodid tuleks esmalt kätte saada. Niisama juppe vahetada on mõttetu.
Vanapeer
 


Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Siim » 28 Juun 2011, 18:42

Kle mario mis sa kirjutad siia kõik sümptomid mida õpikud annavad w? :D

Sellel autol polegi pooli osasi olemas mida sa kontrollida tahaksid :D

Mina soovitan ikkagi esialgu läheneda asjale arvutiga kuna vilkuv tuluke tähendab ka veakoodi ajus,10 mintsa ja asi oleks selge.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Vanapeer » 29 Juun 2011, 12:32

ei ole õpik.
323 TDI remondimanuaal.
Antud mootoril - RF - on kõik eelnimetet osad olemas. Ma ei nimetanud isegi kõike.
Kõige esimene punkt DISi järgi on ikkagi veakoodide lugemine, kuid kui isegi esindus ei suuda seda imepistikut lugeda, siis on see natuke raskendatud. Tuleb välja, et 97-02 on Mazdade peal miski EOBD P2, mille softiga on üsna kehvad lood siinmail. Kõiki veakoode kätte ei saa ja enamik juhtudest näitab õnneks kätte vähemalt ahela, kus viga sündis.
Kuna RF mootor pandi ka Suzuki Grand Vitarade kapoti alla, siis on ehk Top Autost rohkem abi, kui Inchcapest. Neil peaks olema vajalik olemas.
Kuigi tegu on Fordi mootoriga, siis tarkvaraliselt ei klapi ja Ford on minu teada vist üldse CAN võrguga...

Tundub Siim, et sa vist väga diisleid ei katsu? :mrgreen:
Vanapeer
 


Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas pokenaut » 29 Juun 2011, 16:04

Siimul oli järgi aidatud diisel bmw....
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Vanapeer » 29 Juun 2011, 18:49

noh jah.. kolmetäheline peavalu.. vana M21 ei ole siiski moodsam RF..
Selge on ka see, et netist saadava põhjal ikka mootorit korda ei ehita.
Mina kirjutasin ainult pidepunktid, millele tähelepanu pöörata. Siemann elab kõrvalmajas, ma nagunii peaaegu elan ta garaažis, eks ma uurin siis veel midagi.
Vanapeer
 


Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Siim » 29 Juun 2011, 19:13

Fordi kadaka tee esinduses on olemas selle imepistiku üleminek obd2 peale,kui nendega jutule saab siis teevad ka diagnostika ära.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 323 TDI Probleem.

PostitusPostitas Mazda323TDI » 30 Juun 2011, 20:50

diagnostikuid on olemas küll mul tuttavaid aga hetkel pole aega diagnostikas ära käia kui jõuab siis käin ära .
Mazda323TDI
 
Postitusi: 6
Liitunud: 25 Juun 2011, 21:09
Asukoht: Tallinn


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron