323F 1,8 ei käi korralikult. KORRAS!

323F 1,8 ei käi korralikult. KORRAS!

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 13:41

Probleem siis selles, et sai tehtud mootori vahetus koos aju ja juhtmestikuga. Peal nüüd 1,8 94kw BP Dohc. Eile oli esmakäivitus. Masin läheb käima, kuid plärtsub ja turtsub nii mis jube. Pöörded on väga madalal, peaaegu väljasuremise piiril. Selline tunne, nagu töötaks masin 2 silindriga, kuid kõigil küünaldel säde olemas ja kui küünlajuhtmeid 1 haaval eemaldada, siis see ei mõjuta midagi. Vänt- ja nukkvõllide märgid paigas. Proovinud vahetada jagajat, ei aita. Bensiinipump ja õhulugeja olid ennem samad ja eelmise mootoriga töötasid.
Mida kontrollida/ proovida?
Viimati muutis -mix99-, 10 Aug 2011, 11:50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas mac » 09 Aug 2011, 13:50

Surved mõõtsid ära ja kas eelmise mootori õhulugeja sobib selle mootoriga?
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 13:56

Mootoril kompressioon kõigis silindrites ~9. Bensusurve peaks korras olema, sest eelmise mootoriga masin sõitis. Õhulugeja on selle sama mootori oma, aga kasutasin seda varem 1,6 peal- seega peaks see korras olema.
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas Evert » 09 Aug 2011, 14:53

Numaitea, äkki süüde vale või on mingi pistik lahti ununenud?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 14:57

Evert kirjutas:Numaitea, äkki süüde vale või on mingi pistik lahti ununenud?

Süüdet on saanud proovida igas asendis. Jagajal on 1 asend, kus mootor läheb käima nii, nagu kirjeldatud, kui paigast keerata, siis isegi ei käivitu. Pistikud ja vaakumi voolikud sai kõik mitu korda juba üle vaadata. Eile sai kella 12 öösel sellega möllatud ja asju kontrollitud.
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Aug 2011, 16:52

Mul korra seisnud mootori käivitamisel selgus, et osa pihusteid olid kinni kleepunud :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 16:56

tomkulibin kirjutas:Mul korra seisnud mootori käivitamisel selgus, et osa pihusteid olid kinni kleepunud :roll:

See plaani oligi täna õhtul. Vaadata järgi puhustid, sest tundub nagu saaks hirmus palju kütet peale. Summutist viskab tumesinist ja küünlad tahmab ära.
Kas asi ei või olla seotud ERGiga?
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Aug 2011, 17:36

Pigem, rõhuregulaatori probleem.

-mix99- kirjutas:...kui küünlajuhtmeid 1 haaval eemaldada, siis see ei mõjuta midagi...
:crazy:
Normaalselt toimival mootoril juhtme eemaldamine tähendab silindri väljalülitamist ja mootori töötamise lonkavaks muutmist. Kui sul muutusi te tekki, siis on miski müstikaga pistmist- lülitad silindri välja, aga silinder ei lülitu välja. Reaalselt peaks olukord veelgi hullemaks muutuma,kui töötava silindri välja lülitad ja kui mittetöötava välja lülitad,siis ei muutu miskit- ehk sul ei tööta ükski silinder. Tekkib vaid idiootne küsimus, kui mootor ei tööta, siis kuidas ta ikkagi töötab(olgugi, et lomberdades)?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 19:23

tomkulibin kirjutas:Pigem, rõhuregulaatori probleem.

-mix99- kirjutas:...kui küünlajuhtmeid 1 haaval eemaldada, siis see ei mõjuta midagi...
:crazy:
Normaalselt toimival mootoril juhtme eemaldamine tähendab silindri väljalülitamist ja mootori töötamise lonkavaks muutmist. Kui sul muutusi te tekki, siis on miski müstikaga pistmist- lülitad silindri välja, aga silinder ei lülitu välja. Reaalselt peaks olukord veelgi hullemaks muutuma,kui töötava silindri välja lülitad ja kui mittetöötava välja lülitad,siis ei muutu miskit- ehk sul ei tööta ükski silinder. Tekkib vaid idiootne küsimus, kui mootor ei tööta, siis kuidas ta ikkagi töötab(olgugi, et lomberdades)?

See oli endalegi imestuseks, et küünlajuhtme eemaldamisel mootori töös midagi ei muutunud. Aga lähen nüüd ja hakkan asja harutama. Tulemustest räägin homme.
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F

Re: 323F 1,8 ei käi korralikult.

PostitusPostitas -mix99- » 09 Aug 2011, 22:51

tomkulibin kirjutas:Mul korra seisnud mootori käivitamisel selgus, et osa pihusteid olid kinni kleepunud :roll:

Tänud seda mainimast! Pihustitest töötas korralikult vaid 4nda silindri oma. Sai teise mootori pealt teised pihustid võetud ja mootor käib nii nagu peab. :thumbup:
Kasutaja avatar
-mix99-
 
Postitusi: 194
Liitunud: 04 Mär 2008, 16:41
Asukoht: Ida-Virumaa, Mäetaguse

1992 Mazda 323F


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron