Tervitus.
Täpsustuseks, et tegu 2.0 85KW mootoriga ja manuaal käigukastiga.
Asi näeb välja selline: Külmkäivitus, pöörded tõusevad kohe 2000-ni, mõne aja pärast langevad 1500-ni. Sõites näitab temperatuurinäidiku nõel juba minuti pärast keskele, ehk mootor peaks olema saavutanud töötemperatuuri. Salongi tuleb sel ajal ainult külma õhku (ehk siis reaalselt on mootor ju külm veel?). umbes siis hakkab tühikäigul ka pöördeid viskama, kuskil 1500-2000 vahele. natukese aja pärast näitab temp. näidik peaaegu põhja, ehk siis ülekuumenemist enam-vähem, kuigi salongis hakkab reaalselt alles tsipa leiget õhku tulema vendist. Veel natukese aja pärast on tühikäigu pöörded normis, ca 800 rpm ja ka temperatuurinäidik näitab normi. Kas anomaalia põhjuseks on temperatuuri andur või miskit muud?