Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 09 Mär 2012, 22:30

NIi, Nüüd lammutasin oma mootori laiali millele panen Edvini mootori plokikaaned, kuna enda mootori plokikaanel on küljepealt kork silikooniga ette pandud.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 09 Mär 2012, 22:31

R-go kirjutas:Sa teed seda igavusest :D või mingil kindlal põhjusel ?


Põhjust rohkem kui küll, Vaja autole ikka tehasepoolt määratud mootor peale tagasi panna.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 09 Mär 2012, 22:33

janis1985 kirjutas:Kui tahad selle mootoriga sõitma hakata, siis võta lahti kuuenda silindri kepsusaale. Üldjuhul on saalel juba vask väljas, vaadates seda hooldamata mootorit.


Peale kuuenda silindri kepsusaale vajaksid ka vahetust kolvirõngad mis on omadega läbi, kuid endamootoril on läbisõit ka märgatavalt väiksem kui Edvini mootoril.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 09 Mär 2012, 22:37

IvarR kirjutas:Abiks on selline keemia nagu Puhtax Turbo ja sõbraks on sul korralik survepesur. Võta kõik ikka lahti ja käi täielikult üle ning pane uued jupid (saaled, rõngad jne)

Kogu see plöga hakkab ka tulevikus sul muidu probleeme põhjustama.

IvarR

Edvini mootorilt panen enda mootorile ainult blokikaane, ja mootori pesu vahend on kindlasti vajalik, kuigi enda mootoril läks värsket õli väga tihti juurde :D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 09 Mär 2012, 22:41

Tänaseks olen lammutustööd lõpetanud, homme läheb kokkupanemiseks, siis on uut pildimaterjali oodata.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 10 Mär 2012, 21:37

Otsustasin ära vahetada klapisääre tihendid
Pilt

Teisipäeval toon korraliku njuuton meetri siis keeran mootori kokku, seniks :wave:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 18 Mär 2012, 02:05

Hakkasin mootorivahetusega pihta
Pilt

Pilt

Vahetasin ka piduri peasilindri mis ajas õli välja
Pilt

Pilt

Suur abiline, mis aitas ühe mootori maha ja teise peale :thumbup:
Pilt

Nüüd tuleb vaid kõik juhtmed vahetada, ja loota et õli enam radiaatorisse ei satu :D :thumbup:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 19 Mär 2012, 00:01

Nonii, vahetatud siis kõik juhtmed, mootor töötab ilusti, loodetavasti õli jääb ikka karterisse mitte radiaatorisse. :thumbup:
Eks siis varsti kirjutan kas kõik on nüüd korras või mitte :P
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 19 Mär 2012, 00:29

Pilt tööloomast kapoti all :thumbup:
Pilt
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mel » 19 Mär 2012, 00:34

:thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3582
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas kipu33 » 19 Mär 2012, 02:10

Ilus vaadata kuhe :D
Aga tegelt edu ja jõudu ilusa autoga.
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 19 Mär 2012, 15:08

kipu33 kirjutas:Ilus vaadata kuhe :D
Aga tegelt edu ja jõudu ilusa autoga.

Tänud! :thumbup:

Jõudu, ja eriti Raha on vaja sellise auto ülalpidamiseks :wave:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Mär 2012, 00:10

Tekkis üks väike probleem, nimelt sõiduajal kui sidurit vajutada ja veereda siis pöörded lähevad nulli korraks viskab mingi 300 pööret ja siis sureb välja, ja vahepeal kui pöörded madalad, umbes ennem väljasuremist siis vilgub mitmeid kordi õli tuli :crazy:
Loodetavasti ei suur probleem, kuid mis põhiline milles viga. Õli on normijärgi sees, minek on hea ja minekus mingeid puudusi ei märka. Äkki elektroonika laseb auto väljasuretada kui õlisurve on väike?
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mario » 20 Mär 2012, 00:16

õli tuli vilgubki, sest pöörded on nii väiksed ja rõhku enam ei suuda tagada...
ilmselt äkki gaasiklapis kanalid kinni tahmanud? tolle loputamine brake-cleaneriga ei tee paha niiehknaa.. aga vb ta ei suuda ka tühikäigul aru saada pööretest?
V6 mehed teavad ehk rohkem pajatada :angel:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Mär 2012, 00:25

Tühikäigul pole nagu midagi panen auto tööle siis on kõik ok aga just sõidu ajal niisama kohapeal tuuritades ei juhtu ka midagi.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 20 Mär 2012, 00:26

Mario kirjutas:õli tuli vilgubki, sest pöörded on nii väiksed ja rõhku enam ei suuda tagada...
ilmselt äkki gaasiklapis kanalid kinni tahmanud? tolle loputamine brake-cleaneriga ei tee paha niiehknaa.. aga vb ta ei suuda ka tühikäigul aru saada pööretest?
V6 mehed teavad ehk rohkem pajatada :angel:


Aga tänud mingigi info eest :thumbup:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Siim » 20 Mär 2012, 15:48

Kas roolivïmendi pumba kylge minev juhe on ilusti kinni,mitte et vahepeal saab yhendust ja teinekord mitte?
Ja teine asi,v6ta siduripedaali lålitilt pistik lahti ning vaata kas siis ka jebib...
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 26 Mär 2012, 18:15

Pilt
Pesin pigi maha, hetkeks auto oli isegi puhas, aga pori on piisavalt :lol:
Kõik korras, auto sõidab, probleeme ei ole :P :thumbup:
Tglt üks probleem on ka, nimelt üks tagumine ratta mutter käib ringi millest tulenevalt ei saa velge alt kätte, rehvivahetuses laiutavad käsi ega oska midagi teha, ise mõtlesin et äkki aitab kui proovin välja puurida või midagi seesugust :?:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Evert » 26 Mär 2012, 19:29

Rattapolt on selline u. mööblipoldi põhimõttega. Ühes otsas lapik pea, selle all nuutidest krae, tagantpoolt rummu sisse pressitud/löödud ja püsib nuutidega augus paigal.
Vb. on abiks kui poldile auto alt lähenedes nii palju ligi saaks, et mingi heebli ja vasaraga kõva löök pihta anda, et ta oma auku kõvemini kinni jääks. Siis ehk tekib poldile piisavalt hõõrdumist, et mutri saaks lahti keerata. Kui aga nuut ikka täitsa ümaraks kulunud on, siis vb. saab poldi pea väikse punktiga kinni keevitada.
Kuid ma ausalt praegu ei kujuta ette kui palju seal ratta taga tegelikult manööverdusruumi on.

Ma kahtlustan, et sul tuleb pärast selle ühe pekkis poldi pärast hakata rattarummu vahetama
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 26 Mär 2012, 19:40

Ei taha nagu piduriketta kaitset maha nokkida, kuid ilma seda eemaldamata ei saa midagi teha. Ruumi väga ei ole, aga eks nädalavahetusel tuleb putitama hakata kuna kaua enam naastudega sõita ei või :D
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas R-go » 26 Mär 2012, 23:46

Mingis asendis peaks pidurikettakaitse ja poldipea vahele niipalju küll ruumi jääma, et sealt elektrood vahele mahub.
Ja kui ei mahu, eks siis tuleb plekikäärid appi võtta ja kusagilt kaitsest tükk välja hammustada :wink:
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Mel » 27 Mär 2012, 00:35

R-go,varjant tundub olema isegi teostatav :? kui juba rehvivennad käsi lajutavad,või siis ei viitsi jeblada
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3582
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 27 Mär 2012, 01:01

Eks siis nädalavahetusel hakkan tegelema sellega, võibolla isegi kannatab elektrood keevitusega ketta kaitsesse auk sisse keevitada, ja siis sealt kas kinnikeevitada selle tikkpoldi või kuidagi muudmoodi fikseerida :thumbup:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Mär 2012, 07:28

Poripleki pikkivarda kinnituse juurest alla lahti lõikama, siis saad ehk max ruumi rummule tagant liginemiseks ja hiljem taastamiseks, kuigi pole välistatud puurimine :evil:
Samas kui juba polt avas ringi käib, siis vist peaks uue poldi ehk kõrvle varuma või vana kinni punktima. Palju kuumutamist ei soovitaks, kandevkonstruktioon....
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitas Zachary » 27 Mär 2012, 09:27

tomkulibin kirjutas:Poripleki pikkivarda kinnituse juurest alla lahti lõikama, siis saad ehk max ruumi rummule tagant liginemiseks ja hiljem taastamiseks, kuigi pole välistatud puurimine :evil:
Samas kui juba polt avas ringi käib, siis vist peaks uue poldi ehk kõrvle varuma või vana kinni punktima. Palju kuumutamist ei soovitaks, kandevkonstruktioon....


Egas siis midagi Nädalavahetusel läheb tööks, teen pilte ja siis näeb kuis hakkama saan.
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist