Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo LUKKU

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 25 Aug 2012, 18:42

Nii..
Kuna siin pikalt mõeldud võimsuse juurde saamise peale ja selle käigus kõvasti v6 varianti uuritud siis lõpuks jõudsin sinna maale et tuleb ikka turbo :D .
Nimelt siis mul võimalus saada soodsa hinnaga Probe F2T motoga. Nüüd vaja aint välja mõelda kas kuda oleks odavam...Kas siis tõsta kogu kupatus ümber või hakata probe pealt turbot F2 moto peale aretama. Ise arvan et ilmselt on palju kergem ja odavam lihtsalt terve mootor ümber tõsta ( lisaks veel töökindlus on tunduvalt suurem). Keegi vastu pidist arvab võib kohe märku anda.
Palju kriitikat palun :thumbup:
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 25 Aug 2012, 22:52

Lihtsalt infoks, et Probe 2,2 mootor on hoopis teine elukas kui su GE'l olev FS 2,0. Ümbertõstmisel läheb ilmselt mängu kogu autos leiduv kaabeldus ning mootori füüsiline sobivus ei ole kinnitatud.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 25 Aug 2012, 23:16

Mootori kinnituste ja kaabeldusega olen arvestanud, lisaks veel valmistasin end ette et poolteljed võivad olla vale pikkusega.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Aug 2012, 07:21

Originaal torustikuga cooler ei istu, tuleb ka selle tarbeks kere modifitseerida. Veovõllidel on peale pikkuse veel ka nuudiosa, mis võib mitte kattuda. Samas on minu kasutuses oleval Probel veovõlliotsad, mis peaksid sobima GE kere KL mootoriga versioonile. Kui ei eksi, siis isegi käänmikud on vastastikku vahetatavad.
Mootori kinnitused tuleb kindlasti ise aretada. Õige koha leidmine mootorile on valuline, mootori kipub liigset müra salongi, keresse kandma vale paigaldusega. Summuti otsa ümbertegemine on pisiasi, aga ka käigukasti hoovastik tuleb ümber teha.
Probe I generatsioon jaguneb kaheks- enne ja peale 90a.(mõlema puhul on kasutusel mootor markeeringuga F2T) sellest sõltuvalt on ka mõningaseid muudatusi, ainiti ka mootori juhtimises. Seda oleks hea teada juhtmestiku kokkusobitamisel olemasolevale kerele.
Kiiruse andur on GE puhul elektriline, Probe puhul on vaid digiarmatuuriga elektriline(seda sa ilmselt Eestist ei leia), muul juhul on mehhaaniline- sobivus on küsimärgi all.
Peale lollikindluse antud mootoriga on meeldiv veel ka see, et masina kaal ei kasva nii palju, kui seda juhtuks V6 moto paigaldamisega, aga väänet annab mehiselt juurde. Lõpptulemusena on F2T mootoriga varustatud masin kiirem, kui KL motoga(juhitavusest, mis kaalust sõltub ei ole siinkohal mõtet rääkida). Kütusekulu teemat võid minu teemast vaadata, ei taha seda keegi reaalseks pidada(nagu ka Mario auto teema).
Hea tulemuse võiks anda ka GD kerelt pärinev Mootor FE3(2.0L 103/109 kW). 103 ja 109 kW mootorite erinevus on kõrgem surveaste ja katalüsaatori puudumine tehasest juba, Paraku need olid vist vaid 1988-89a. toodetud(meie regioonile) ja saadavus olematu. Küll aha on antud moto turbotamine andnud vägagi muljetavaldavaid tulemusi, Antud moto turbotatuna jääks kaalus u samaks kui F2((ilma turbota 2.2L) :wave:
PS Endal on plaanis üks selline kokku panna.
:!: Ametlikus korras ülevaatuse tegemine peale ümberehitamist on küsitav, kuna vabalthingav mootor on asendatud turbomootoriga, ehk on muutetud mootori toitesüsteemi(mis on keelatud seadusega - RT).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 26 Aug 2012, 11:45

Aga muidu kui hakata ikkagi oma praegust FS turbotama kas siis " Piggyback" oleks mõistlik?
Viimati muutis Fredo, 26 Aug 2012, 15:43, muudetud 1 kord kokku.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 26 Aug 2012, 14:13

Kui oled end vaimselt juba ette valmistanud, siis soovin edu ja pealehakkamist. Erilisi projekte on ikka huvitav jälgida.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 26 Aug 2012, 15:19

Präägu veel kogun teadmisi, ehitamiseks läheb ilmselt kuskil novembris alles. Seni peab veel ka juppe vaikselt ostma ja tuleb ka asendus auto sebida tööl käimiseks.
Kõige rohkem kardangi seda elektrilist osa, juhtmete ja ajudega möllamist.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 26 Aug 2012, 16:16

tomkulibin kirjutas:Kiiruse andur on GE puhul elektriline, Probe puhul on vaid digiarmatuuriga elektriline(seda sa ilmselt Eestist ei leia), muul juhul on mehhaaniline- sobivus on küsimärgi all.
.


Spidoploki võib ju kah võtta probe pealt ära ja mazdale panna. GE armatuuris on sobitamiseks ruumi jäetud metsikult.

http://www.youtube.com/watch?v=xvWY-2C0Rkc
See sajast edasi kiirendus on ikka meeldiv küll :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Aug 2012, 21:54

Vihjeks- nii mõnigi turbotatud mootor töötab originaal ajuga ja ilma igasuguste lisanditeta. Häälestus peab ok olema.
Elektriline osa on keeruline, kui ei jaga elektrist miskit või kui pole skeeme. Pealegi arvan, et pakutav doonor on komplektis kogu mootori juhtimisega ja vastava juhtmestikuga. Sel juhul on sul kere juhtmestikuga ühendamiseks kuni 20 karva ühendada. Probe skeemidega võin aidata.
Kui laenad spido ploki Probelt, siis pead ka kere elektriskeemi muutma, mitte ainult kellaplokki ümber ehitama. Kõik plokis olevad näidikud on ühenduses miskite anduitega, ilmselt pead ka neid vahetama hakkama. Pealegi on propsil õli surve andur ja madala surve kontrolllamp, Maazul vaid lamp. Ka on olemas turbo rõhu kell plokis- Maazul pole, et kuidas sa mahutad ära olemasoleva ploki korpusesse 2 suurt ja 5 väikest näidikut? Kergem oleks GE kiiruse andur ümber ehitada mehhaaniliseks. Saab tunduvalt lihtsam olema.
FS mootoritest on ka päris ilusaid jõu numbreid välja võlutud, aga aretamise iga hobene maksab raha :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 26 Aug 2012, 22:23

Nii.. Probe mida jahtisin võeti nina alt ära :(.
Aga kuna mõte turbokast hakkas meeldima siis alla ei anna. Kuna taolise hinnaga ilmselt rohkem probesid ei leia siis läheb ikkagi käiku jah FS turbotamine.
Originaal aju peaks ju viskama fuel cut kui turbo vahel on ?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Aug 2012, 12:58

Fredo kirjutas:...Originaal aju peaks ju viskama fuel cut kui turbo vahel on ?
Mille järgi aju aru saab, et turbo on külge poogitud?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 27 Aug 2012, 13:08

F2T ajul oli vist turbo buustiga seotud fuel cut, et rõhk kasvõi nt. kogemata üle vindi ei keeraks. Originaal ECUga seda ilmselt ei ole, aga tõenäoliselt jääb buusti all segu lahjaks. Ei tea, kas teatud rpm avanev lisapihusti üksi aitaks või oleks parem kohe nt. Megasquirt ära tellida? :think:
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 27 Aug 2012, 15:38

Kõigepealt proovima originaaliga ja kui ei hakka toimima õieti siis mega ära tellima.
Ehk chippimisest abi ?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Aug 2012, 20:53

Evert kirjutas:F2T ajul oli vist turbo buustiga seotud fuel cut, et rõhk kasvõi nt...

F2T armatuuris olev ülelaade rõhu näidik on elektrooniline, mille ainuke signaali juhe on ühendatud ainult anduriga. Mootor ei tea rõhu olemasolust või selle puudumisest miskit! Seda olen korduvalt ja erinevates keskkondades kinnitanud ja peale konkreetse viite skeemile, kus kõik selge on diskussioonid lõppenud.
CUT on seotud ajusse sissekirjutatud õhulugeja näitude ebaloomuliku muutusega!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 27 Aug 2012, 23:43

Õhulugeja siis kuidagi ära petta ? Chip tuning peaks olema ju originaal aju ümber progammeerimine ehk siis loogiliselt peaks kah aitama... muidugi vaatasin śelle hindasid ja ei ole eriti vahet kas võtta megasquirt või teha chip. Esialgu tahaks ikka kuidagi originaal ajuga hakkama saada.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Mario » 28 Aug 2012, 00:19

suuremad pihustid... võimsam etteandepump.. need on vaid pisiasjad.. kõik arvavad miskipärast, et kui turbo kruvida külge, siis sellest piisab :D lisaks veel kogu kompoti häälestamine, et kannataks vähemalt 6000rpmi ära vajutada, enne kui segu kriitiliseks muutub.
Knock sensor pole mootori küljes asjata ja meie kütuse juures saan mina juba vabalthingavana selle fuelcuti kätte. Lihtsalt tekib moment, kus õhku on rohkem, kui kütust ja aju ei suuda detoneerimist enam ära kompenseerida süütega. Ja ongi kogulugu. Rõhu all on vaja kütust juurde saada, esiteks võib proovida suurema läbilaskevõimega pihustitega.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6053
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 28 Aug 2012, 18:54

Kui oskaks keegi miskist nimekirja kirjutada mulle et mida oleks siis vaja. Mis detailt mis auto pealt jne jne.
Kas näiteks nissan note 1.6 turbost oleks mingit kasutegurit oodata või jääb lahjaks nii väike turbiin ?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 28 Aug 2012, 19:22

Vaata probetalk.com ja mx6.com'is ringi. Seal on rahvas nii 2 kui 2,5 liitriseid nii turbotanud kui kompressinud.
Plus foorum.turboclub.ee
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 28 Aug 2012, 19:40

See mx6.com on ikka suht asjalik koht,

.......I'm running 203hp and 268torque at not even 8psi.
The turbo that I have is a garett t28.........
Pilt

Vaatasin neid valmis turbo kitte mis müüakse, 626 2.0 peale pakutav 2700dollarit maksev kit sisaldab t25 turbot. Ma arvan et vist oleks tark tegu hakata osi ostma valmis kiti nimekirja järgi äkki? Peaks vast tulema jupp haaval ostmine odavam kui kogu kit.
http://www.turbo-kits.com/626_turbo_kits.html


Algatuseks võiks vist selle kiti ära osta, hind tundub olema suht hea ikka kogu selle kupatuse eest http://www.ebay.com/itm/MAZDA-V-T3-T4-T ... 4e&vxp=mtr
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 31 Aug 2012, 18:38

Äkki leidub keegi Tallinnlane kes viitsiks täna õhta või homme hommikupoole mul sarniiri pessa kinni keevitada?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 14 Sept 2012, 01:00

Dafuq!!!
Sõitsin just koju ja mootor hakkas puterdama ja kolkse tegema. Kerged paugu moodi värgid käisid ja tühikäigul suri üldse ära.
Tõmbasin tee äärde ja kiskusin üks haaval küünla juhtmeid ära. Kolmas pütt ei tööta, küünal maha ja ennäe, küünal alt sodi nagu oleks kolb paugu pannud talle :S:S:S
uus küünal peale ja kõik ok. Sada meetert sai sõita jälle puterdab kolksub ja paugub kergelt. Koju jõudes töötab jälle nagu kella värk:S

Mida hekki ?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 07 Jaan 2013, 12:46

Auto nüüd 3 kuud seisnud puutumatuna lumehanges ja kuna v6 nii palju kütsi võtab siis tekkis huvi see pill talvesõiduks korda teha.
Aku peale ja käivitus paugust :o . Pöördeid hoiab normaalsena ja 10km linna sõitu oli nagu poleks midagi tal old viga.
Koju jõudes korraks nagu hakkas jälle pööretega jamama aga jäi siiski stabiilseks. Kahtlane heli on küll mootori rihma poolsesse otsa tekkinud justkui rihm käiks vastu mingit plekikärakat.
Huvitav mis värk siis on selle kolmanda pütiga, ehk on küünlajuhtmes asi et ei anna kontakti vahepeal ?
Kui keegi teaks natuke oma kogemusi sama probleemi lahendusest rääkida oleks väga tänulik :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas hullkonn » 07 Jaan 2013, 12:52

Kahtlane heli on küll mootori rihma poolsesse otsa tekkinud justkui rihm käiks vastu mingit plekikärakat.
Ma arvan,et rihmarulliku laager teeb häält!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Jaan 2013, 15:32

Fredo kirjutas:...Huvitav mis värk siis on selle kolmanda pütiga, ehk on küünlajuhtmes asi et ei anna kontakti vahepeal ?
Kui keegi teaks natuke oma kogemusi sama probleemi lahendusest rääkida oleks väga tänulik :D

topic5661-550.html
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 07 Veebr 2013, 00:51

Pikk aeg mööda läinud, palju autosid läbi proovitud ja ikka otsaga tagasi oma vana hea mazda juures ... :D
Hakkan siis oma punast relva üles ehitama jälle ja tekkis küsimus heli isolatsiooni kohta ! nimelt kas sellise staffiga on mingit tolku auto ära katta et maanteemüra vähendada ? http://www.noortehnik.ee/grupid/action/ ... ct_id/915/

Või peab ikka rohkem investeerima ja tegema pigi mattidega ?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist