Originaal torustikuga cooler ei istu, tuleb ka selle tarbeks kere modifitseerida. Veovõllidel on peale pikkuse veel ka nuudiosa, mis võib mitte kattuda. Samas on minu kasutuses oleval Probel veovõlliotsad, mis peaksid sobima GE kere KL mootoriga versioonile. Kui ei eksi, siis isegi käänmikud on vastastikku vahetatavad.
Mootori kinnitused tuleb kindlasti ise aretada. Õige koha leidmine mootorile on valuline, mootori kipub liigset müra salongi, keresse kandma vale paigaldusega. Summuti otsa ümbertegemine on pisiasi, aga ka käigukasti hoovastik tuleb ümber teha.
Probe I generatsioon jaguneb kaheks- enne ja peale 90a.(mõlema puhul on kasutusel mootor markeeringuga F2T) sellest sõltuvalt on ka mõningaseid muudatusi, ainiti ka mootori juhtimises. Seda oleks hea teada juhtmestiku kokkusobitamisel olemasolevale kerele.
Kiiruse andur on GE puhul elektriline, Probe puhul on vaid digiarmatuuriga elektriline(seda sa ilmselt Eestist ei leia), muul juhul on mehhaaniline- sobivus on küsimärgi all.
Peale lollikindluse antud mootoriga on meeldiv veel ka see, et masina kaal ei kasva nii palju, kui seda juhtuks V6 moto paigaldamisega, aga väänet annab mehiselt juurde. Lõpptulemusena on F2T mootoriga varustatud masin kiirem, kui KL motoga(juhitavusest, mis kaalust sõltub ei ole siinkohal mõtet rääkida). Kütusekulu teemat võid minu teemast vaadata, ei taha seda keegi reaalseks pidada(nagu ka Mario auto teema).
Hea tulemuse võiks anda ka GD kerelt pärinev Mootor FE3(2.0L 103/109 kW). 103 ja 109 kW mootorite erinevus on kõrgem surveaste ja katalüsaatori puudumine tehasest juba, Paraku need olid vist vaid 1988-89a. toodetud(meie regioonile) ja saadavus olematu. Küll aha on antud moto turbotamine andnud vägagi muljetavaldavaid tulemusi, Antud moto turbotatuna jääks kaalus u samaks kui F2((ilma turbota 2.2L)
PS Endal on plaanis üks selline kokku panna.
Ametlikus korras ülevaatuse tegemine peale ümberehitamist on küsitav, kuna vabalthingav mootor on asendatud turbomootoriga, ehk on muutetud mootori toitesüsteemi(mis on keelatud seadusega - RT).