Ehk on kellelgi ideid veidra vibratsiooni põhjuse tuvastamisel. Auto siis 2005 aasta universaal kerega diisel.
Vibratsioon tekkib tunde järgi vasakusse esirattasse tavaliselt peale seda kui on pigemalt ühtlase kiirusega sõidetud. Kui peale seda näiteks püsikiirushoidja nupust välja lülitada ja lasta auto käiguga pidurdama. Tekkiv vibratsioon on nii tugev et võtab rooli ikka tõsiselt käes värisema ja auto kisub paremale. Vibratsioon ei kao ära pidurdamisel, kiirendamisel, rooliga vehkimisel või seismajäämisel. Kui veidi maad sõita siis mingi hetke lihtsalt iseenesest kaob ära. On juhtunud, et vibratsioon on sisse löönud ka ilma pikema ühtlase sõitmiseta, aga siiski ainult maanteel.
Toimub see kahtede erinevate velgede/ rehvidega.
Oli päris tugev kolks roolilatis, latt sai vahetatud, küll kasutatud lati vastu kuid ilma kolksuta.
Ühtegi kolinat sillas ei ole. rattad jooksevad ideaalselt, laagrid häält ei tee.
Sai proovitud ka tõstukipeal sõitmist, ratas hakkas värisema aga aru ei saa millest.
Vibratsioon tekkib täpselt nii kaotiliselt et mõnuikord võid 500km sõita nii et kordagi ei tule ja teinekord tuleb mõnekümne kilomeetri jooksul 2 korda. Vahel kaob ära kiiremini teinekord läheb pikemalt aga alati suvaliselt hetkel isenesest.
Ehk on kellelgi häid ideid? Hetkel oli plaan pooltelje vahetust proovida, kuigi mingeid lõtke ei suutnud ka seal hetkel tuvastada. Pooltelgedega seoses tekkis ka küsimus, et kas erinevate mootite puhul on poolteljed samad või on seal erinevusi?