Palju ls. on? ega pole nuka-vända anduri viga visanud?
miskipärast kipuvad MPSidel ketid venima, 160 000 peal tuleks kett ja tallad uued panna.
JÄrgmine pakkumine oleks enne katti olev hapnikuandur, mis väsib ära, jääb uimaseks ja keerab segu ja süüte paigast - kui nüüd misfire viga võtta.. üks mõte on, et võta lambdal pistik lahti ja sõida, kui enam ei kordu, siis masin on asendusarvu omaks võtnud ja sõidab heasti. Siis sea sammud poodi ja osta uus hapnikuandur. Kuigi korralik diagnoss peaks suutma live-datas selle välja filtreerida kiirenduse ajal. Numbrid hakkavad hüppama vigase asja puhul...
On olnud ka tagasikutsumisi - aju vajab softi värskendust - see on kõigi 6MPSide puhul.
Ja kerenumbrist JMZ GG **** ** 600001 kuni 799999 on vaja olnud asendada eelnimetet eesmine (enne katti) hapnikuandur.
Soovitan kõik tagasikutsumised täpselt järgi uurida. Päästavad elu. Mul on siin nt. üks 6aastane Skoda, millel mootor kotti läks ja esindus kehitab vaid õlgu, et Eestisse müüdavatele masinatele kampaaniad ei kehti ja takkaotsa küpsetasid nad raisad ise selle mootori kinni.
ehk oli miskit abiks.