Suvealgul sai siis otsitud omale miskit teistsugust. Pidi olema 4 ust ja väheke kiirem igapäevaauto. Kuna viimased autot olnud enamus turbomootoriga siis valikut tehes oli turbomootor põhiline. Peale pikka pikka Auto24 ja Läti , Leedu lehtede kammimist hakkas silma sama masin. Omanikuga ühendust saada oli suht võimatu, sai proovitud igatepidi ligi 3 nädalat aga tulutult. Olin juba selle masina ostuplaani maha matnud. Proovisin veel korra kirja saata ja ühendust temaga saingi.
Mõni tund hiljem sai omanikuga kokku saadud ja garaazi tõstuki peale üle vaatama. Peale proovisõitu olin juba kindel et seda masinat on mul ikka hädasti vaja .
Järgmine päev peale paberimajandust ja muid asja ajamisi oligi masin lõpuks minu. Ostu hetkel olid all talveveljed 17" koos M+S rehvidega. Kaasa sain originaal veljed 18" millele said peale uued rehvid ja samuti väike uuenduskuur.
Masinal oli ostu hetkel siis 3" summuti peale downpipe, AEM pikk sisselaske torustik ( filter rattakoopas), turbo (hybrid?), Synapse Bypass.
Tänaseks siis on lisandunud/muutunud : otseläbi 3" väljaslase , Oil catch tank, aju näpitud väheke Es-Racingu poolt, ETV22 Denso küünlad ( kraad külmemad, 0.7m vahe), Front mount intercooler,
Selle aasta "kiireim" MPS siiski (peale 6000rpm sai jõud otsa)
Jutt jutuks, eks siis veidi pildimaterjali samuti.
235kmh ( Spido järgi 242-245kmh )
Suur intercooler, 2.5" torud.
Kapotialune siis hetkel.
ostupäeval siis
Koos endise hobiautoga
Väike veljeproov. aga ikkagi ei meeldinud.