See vist see tugevdus tala jäänus
Tundub olema tüüpiline,kuna sinna laotud pleki tk.üksteise peale,sealt lihtsalt peab mädanema hakkama
Iseenesest tuli täitsa originaali lähedane,kogemata
Ammu oli plaanis,teeäärsed viltused lepad eemaldada,et teha ruumi uutele.Ei tulnud kudagi vaimu peale,enamus teepoole kaldu.Kogemata juhtus olema siin kandis x kone ja tuli kiirelt tegutseda,see nüüd väheke seganud töö tegemist.Nende püstiste junnidega,saab hiljem ise hakkama
Kõrval istuja jalutsis ei tohiks vast enam veeloiku tekkida
Suht kehva koht,see tagaots niikui ikka,igast segavad faktorid,alates kütte paagist,torudest...kuni tagasillani välja,tuleks eest võtta,see x nii hulluks ei lähe
Katsetus läbitud edukalt,sain ikka pukist lahti rebida kere tagaosa.Tagaosa poolraami pidi ka ikke sekkuma,mõningad kohad seal ikka suht pehmed ja ligi ei pääse,muidu kui peaks mingid jubinad eest katkuma.
Eesi osast säilis ka ikka mingi väike jupike,nii sise kui välist karbiosa.Tõstekoht tundus olema veel suht ok,see jäi puutumatuks minust.Töö mis oli mõlemapoole tegemiseks mõeldud nädalaga valmis saada,kujunes nüüd nii,et sai aint ühe poole.Vaja veel plastik osa sinna kudagi kinni saada.Jh kui mu eest keegi komplekteeriks ja puhastaks,siis liigutaks või liivamägesi,peab kodustama ommale pagulase.
Et oleks ikka enmv.korrektne,krunt ka niikui peab
Ja põhja pigi
Paistab,et suurt vahet pole,kui reeglina tundub olema teeserva poolne hullem,siis 4 veduste puhul see reegel ei kehti...Ja ega see niiväga reegel polegi,sõltub vist sellest kui sihipäraselt on kasutatud jne.