maaks kirjutas:Korrosioonitõrje puudumises tootjat küll süüdistada ei maksa - 2006a auto on tänaseks "mõistliku eluea" juba kuhjaga ära kestnud.
... Mul ootab järge 2005a Hyundai, millel "kõdunes" kütusepaagi täitetoruga pundis olnud kütuseaurude toru (vahetus ainult komplektiga). Kui seda kooslust vahetama hakkan võib plastiku alt kah mingeid üllatusi tulla.
Nädalavahetusel saigi suur osa ajast autole kulutatud. Siinkohal tuleb saata tervitus rohkete roppsõnadega Hyundai inseneridele, kes selle JM Tucsoni on konstrueerinud
Kütusetoru vahetus (tükeldamata) õnnestuks ainult tagasilla eemaldamiseg Sai natuke ratsitud ja need peened torud põhitorust lahti lõigatud ja siis said bensiiniaure lekkivad asjad ikkagi asendatud.
Tagalogari all rattakoopas midagi eriti rõõmustavat ei olnud - ees nurgas oli ~rusikasuurune auk ja ka üldiselt kobrutas paljudes kohtades (ei taibanud fotot teha). Auk sai tsinkpleki ja pop-neetidega enam vähem paigatud, et oleks koht kuhu logarit kinnitada. Logar ise õnneks tugevast plastikust mitte vaip nagu kaasaegsetel autodel.
Nii et sellest 11.2011 tehtud ruststop.ee tõrjest ei ole nii suurt abi olnud kui algselt lootsin, või on nad lubadustele vaatamata logarite tagused kõik tegemata jätnud
Aga jah, pikemas perspektiivis peaks ilmselt lõikama/ keevitama/ värvima hakkama.