Ahela nõrgim osa on reostaat, suurim koormus on mootor. Loogika ütleb, et koormuse tekitaja tapab nõrgima lüli. Probleem ei pruugi olla mitte veeretakistuses, vaid kulunud harjade tolm mootori kollektoril, mis muudab mootori elektrilist takistust, mis omakorda takistit tapab.
Tiiviku eemaldamine pole suur probleem, eemaldad plekitüki, mis võlliotsal tiivikul asub, see justkui lukk, et tiivik jalga ei laseks. siis hakkad vähehaaval kruvikaga urgitsema motori ja tiiviku vahel, võib ka kergelt koputada mootori võllile houdes samal ajal tiivikust kinni. Targem annab järele, minu puhul on tiivik ikka olnud järeleandlikum
PS mootori puks tohib puhastada, aga ei tohi määrida määrdega, millele hiljem tolm külge kleebib. Olen kasutanud nn kuivmääret: Motip, kuiv ptfe.