GF puhur töötab ainult viimases astmes

GF puhur töötab ainult viimases astmes

PostitusPostitas raidop2 » 11 Juun 2015, 13:54

Pikemat aega juba selline probleem olnud, et puhur töötab ainult viimases astmes. Oskab keegi öelda milles häda võib olla ja kuidas korda saaks?
raidop2
 
Postitusi: 28
Liitunud: 22 Apr 2013, 22:45

Re: GF puhur töötab ainult viimases astmes

PostitusPostitas leviathan » 11 Juun 2015, 14:12

takisti vahetusega laheneb korraks probleem
kui tahad täitsa korda saada puhasta ja määri ka mootor, sest pe...s mootor kõrvetab ka uue takisti varsti läbi
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: GF puhur töötab ainult viimases astmes

PostitusPostitas roossaar » 11 Juun 2015, 14:24

Pirita MazdaAbis on reostaat minu arust täitsa olemas sulle. Uuri
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: GF puhur töötab ainult viimases astmes

PostitusPostitas 624AUH » 11 Juun 2015, 23:59

leviathan kirjutas:kui tahad täitsa korda saada puhasta ja määri ka mootor, sest pe...s mootor kõrvetab ka uue takisti varsti läbi

Keerutades seda mootorit näpude vahel ei tundu just väga lihtne see puhastamine.Eeldab arvatavasti tiiviku eemaldamist.
Ilma tiivikut eemaldamata seda mootorit lahti küll ei saa.Või on äkki mingi lihtne moodus kuidas seda mootorit lahti saaks.
Samas kui neljanda kiirusega ilusti töötab siis ei oleks nagu põhjust mootorit lahti kakkuma hakata.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: GF puhur töötab ainult viimases astmes

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Juun 2015, 07:42

Ahela nõrgim osa on reostaat, suurim koormus on mootor. Loogika ütleb, et koormuse tekitaja tapab nõrgima lüli. Probleem ei pruugi olla mitte veeretakistuses, vaid kulunud harjade tolm mootori kollektoril, mis muudab mootori elektrilist takistust, mis omakorda takistit tapab.
Tiiviku eemaldamine pole suur probleem, eemaldad plekitüki, mis võlliotsal tiivikul asub, see justkui lukk, et tiivik jalga ei laseks. siis hakkad vähehaaval kruvikaga urgitsema motori ja tiiviku vahel, võib ka kergelt koputada mootori võllile houdes samal ajal tiivikust kinni. Targem annab järele, minu puhul on tiivik ikka olnud järeleandlikum :wave:
PS mootori puks tohib puhastada, aga ei tohi määrida määrdega, millele hiljem tolm külge kleebib. Olen kasutanud nn kuivmääret: Motip, kuiv ptfe.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline