Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 24 Okt 2020, 00:59

Pilt
Pilt
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 06 Nov 2020, 10:53

Hooajaga sai hea 9000 kilomeetrit ära vuratud, viimane ots nüüd oktoobris oligi kodukanti Ida-virumaale, 900km, sai nädala metsas oldud ja kohalikud paremad teed läbi sõidetud + kohtla- järve kardirajal käidud ühtlasi- seal tuli ka huvitav viga välja mis ilmselt ka varem eksisteeris, aga temperatuuri tõttu jäi nägemata.
Nimelt poolraami seest tilkus ja vahest ka voolas bensiini välja, nii, et tagastange ja tiiva äär märg :D Ja ainult siis kui järske kurve võtta, ainult üle poole täis paagiga.
Alguses ei jaganud matsu välja, aga varuratta tagant tuli kütuse tankimis ülevoolu/õhutustoru välja mis viib otsaga poolraami sisse.. 100% kindel ei ole veel ja tundub üpris kahtlane ka, et niimoodi paagist täitsa ülesse viskab ja kuskilt mujalt välja ei imbu...

Suur kiitus 40a vana Mazda mootorile mis sellised vahemaad probleemideta läbis- pöörded 4000-6500 pidevalt peal, oli enne juba kohvi, aga toimib siiani. Õli võtab ainult jubedal kombel ja eks ta lekib ka väljast...

Praegu pean tööle minema, eks püüan pilte laadida lähiajal ja suurema jutu kirjutada
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 26 Apr 2021, 06:17

kaane maha võtmine.. loodan, et kolvigrupiga häda pole, eriti ei taha alt otsa remontida... aga eks näis, hetkel jäi asi 41mm padruni taha, tööl on olemas õnneks.
Pilt
Pilt
huvitav värk... päris aru ei saand mis ja kuidas lukku tuleb panna, surkasin traadi vahele sinna, vast ei kuku ära..
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Apr 2021, 07:34

Arvan, et oled õigel teel. Mul juturaamat näitab küll veidi teistsugust pilti, aga sarnasus on olemas. Pealegi lase 2 polti lahti ja saad junni lauale.
Pilt
Kunaski vahetasin enda liikuril nukkvõlli, ilmselt pidin ka pinguti lukustama, aga ei mäleta enam....
Ja kuidas siis niivisi, et polegi 41,46, 50 ja 55 võtmeid graaziz. Oleks võinud küsida, mul peaks vist olema isegi. Maal on kindlasti, linnas pole kindel, pole päris igapäevase kasutamisega...
PS mul on kullinokad, mis suuremaidki mutreid lahti väänaks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 27 Apr 2021, 12:25

55 padrun ikka on, muidu ei saa rootoril hooratast maha ju :P tegelikult võiks 54 olla.
41 pole enne kohanud enne auto küljes.
töö oma on liiga pikk, sellega ei saanud.
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 27 Apr 2021, 12:50

Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas TeeTL » 01 Mai 2021, 12:48

Vabandust, pildi järgi ei saa üldse aru, mida seal lukustada oli vaja ja mis augu kaudu see käis? :)
TeeTL
 
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Mai 2017, 17:18

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 02 Mai 2021, 02:26

TeeTL kirjutas:Vabandust, pildi järgi ei saa üldse aru, mida seal lukustada oli vaja ja mis augu kaudu see käis? :)


ketipinguti ja mootori otsa kaanel auk millel kate eest võetud.
lukustada vaja, et pinguti välja ei kukuks kui kett lõtv
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 06 Mai 2021, 23:22

ostsin lühikese padruni,andsin natuke relakat ja sai külge.... ketiluku lasin ikkagi lahti, ei mõistnud kudagi muud moodi.
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

ilgelt nõgine kõik
2. silindril mingid nagu roostekohad oleks peal, näpuga katsudes sile.
Pilt

ketitald tundub kuidagi räbal, ei tea kust sellist uut isegi otsida.
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Mai 2021, 08:03

Need ongi rooste uurded, ilmselt pikaajalisest seismisest. Sile seepärast, et rõngad on rooste ära poleerinud. PS rooste on kõvem, kui roostetamata raud :wave:
Nuka eemaldamisel ei pea ketilukku lahti tegema. Hammsratta mutter tuleb lahti keerata, nukkvõll lahti lasta ja siis nukka pesast tõstes ja veidi kallutades hammasrattast välja tõmmata salongi suunas.
Kas Lada keti tallast ei annaks aretada?
See et tallal pikkisooned ei ole määraja, osadel ongi need sünnissaati.
Tahad manuaali uurida?

Ilus vaadata, kuis vanake linnavahel võrdselt kaasaegsetega tuhiseb :thumbup:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 08 Mai 2021, 02:54

Pilt
Pilt
kurjajuur
Pilt
tundub et kellelgi vahetamata jäänd, täitsa teist värvi kui teised, kohe oli mõra näha peal ja eraldus alumisest otsast...

tom laenas klapivedru tööriista, talle siis pilt inglisekeelsest manualst (usa versioon)
Pilt

plokikaas sai pestud, suurem saast maas
Pilt
juhtpuksid vaja uued, muud tihendid peaks olemas olema kõik, terve ajusa komplekt..

niikaua otsakaas maha ja siis vast tegeleb muu jampsiga:
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Mai 2021, 13:29

Sinu andmed keti pinguti kohta vs remondimanuaalist võetud: https://photos.app.goo.gl/iek38MzJchdoMtqe8
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 08 Mai 2021, 18:09

:D mul on ka remondimanualist võetud, ehtne värk:
Pilt
Pilt
sinu omas on lihtsalt teistsugune pinguti :D ja kett oleks ilmselt väga kõvasti laksutanud
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 08 Mai 2021, 18:17

nii, nüüd need ketitallad... vasakpoolset tundub, et saab liigutada, kas sealt siis saab natuke koomale lasta kui tallal kulumist näha?
Pilt

Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda Luce 1500 1969 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Mai 2021, 09:23

Ilmselt manuaalide sisu erinevus tuleneb sellest, et minu jagu on Mazda 929 soomekeelne koolitusjuhend teenendustele, mis baseerub VC mootoril. Sinu jagu vast MA mootor, mida pandi 929tele, kui nende VC mootorid üles ütlesid. Parim ilmselt oleks originaal, aga jaapani keelest tõlkega võib probleeme tekkida :crazy:
Leidsin miskise jutu oma manuaalist nuka keti paigaldamisest ja seadistamisest(sinu manuaalis polegi vä?)
https://photos.app.goo.gl/mRU5SfSdLjLGUiXz9
Pilt
Keti koos taldade ja pingutiga paned kokku enne otsakaane paigaldamist. Kõverik ketitald pingutatakse läbi otsakaanes olevate tehnoloogiliste avade ja viimaks lastakse lahti vedrupinguti läbi tema tehnoloogilise luugi.

Kõikse jama juures on veel üks nüanss: kett, nuka ja vända hammakad tuleb kohakutti panna eelnevalt, mul manuaaalis sellekohta jutt: https://photos.app.goo.gl/xs3QFgD8TSXzWLtH8
Pilt
Nii et pane kett ilusti lukku tagasi ja siis saad edasi mängida :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron