KLDE remont

KLDE remont

PostitusPostitas DJv6ru » 05 Apr 2021, 16:34

Tere

Kas keegi teab kes/kus tuntakse Mazda KLDE V6't.
Mootoril CO2 kõrge. Võib olla ainult Lambda või katalüsaatori vahetus.
Mootor ise vabakäigul töötab ebaühtlaselt nati. Külma mootoriga pöörded kõrged ka. Kui gaasi pealt jalg ära võtta langevad normaalsele tasemele ja siis tõusevad uuesti. Kahjuks pöördeid ei oska täpsustada, pole auto juurde töö tõttu jõudnud kaua.
Samas sellel tühikäigu mootor käib tempi pealt, et vb asi selles?
Õhukarp on ka eemaldatud eelmise omaniku poolt ja koonusfiltriga asendatud. Mootoril oli soomest tuues kerge tiks, aga see oli hüdrotõukur ja pesu, ning õlivahetuse järel kadus.(seisis garaažis aastaid vana õliga)
Mootor on OBD1. Oma tehnik lasi mingil elektrikul vaadata ja sättida, aga paremini küll ei sõida masin sellest.

Abi võiks Tallinnast leida.
DJv6ru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Juun 2020, 11:16

Re: KLDE remont

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Apr 2021, 07:19

Lisaks soovitaks küünlad ja kõrgepinge juhtmed vahetada. Võimalik ka jagaja kaan :think:
Külmalt peabki veidi kõrgemaid pöördeid hoidma u 1500 rpm(sõltuvalt mootori temperatuurist).
Millal rihma ja rullikuid vahetati, ehk oleks aeg?
Kas bensiin on ikka nn vana- mitu aastat seisnud? Ehk vajaks värskemat?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: KLDE remont

PostitusPostitas hardo » 06 Apr 2021, 08:52

Nendel V6-tel kipuvad klabikabrikaane tihendid ära surema ja õli lekib küünlaavadesse. Tasub kontrollida, et seal ei ujutaks.
hardo
 
Postitusi: 18
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: KLDE remont

PostitusPostitas DJv6ru » 06 Apr 2021, 11:47

Bensiin kindlasti vana ei ole, Soomes oli sadamani u. 400km sõitu, sai seal tangitud juba ja Eestis samuti paar pikka otsa tehtud.
Starter sai vahetatud, muidu rihmad ja rullikud häält ei tee. Käega katsudes tundusid OK, aga üle vb alati vaadata.
Küünalde ja jagajakaant pole vaadanud ausalt öeldes. Tean, et too kaas on nõrk koht neil.
Muidu silindri-rõhud mõõdetud, olid OK.
Pikka aega seistes viskas tagant korraliku suitsupahvaku, aga oli taga seest suht tühi pütt, mis oli japstyleis ülespoole nurgaga. Et vb see oli lihtsalt kogunenud vesi.
Too roostetas suvega täiesti puru ja välja vahetatud. Hetkel ei teagi kuidas sellega on.
Mingied peidetud jamasid võib kindlalt olla. Oma tüüp on kahjuks selline VAG grupi mees rohkem, et tal ka võtab pead sügama see masin.
DJv6ru
 
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Juun 2020, 11:16

Re: KLDE remont

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Apr 2021, 21:15

Mazdaabi on vast suurimate kogemustega, ehk saavad aidata :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8179
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron