Tere!
Autoks 2. generatsiooni Mazda 6, 2.0 diisel 103kw RF7J mootoriga.
Anomaalia algas selle aasta talvel nüüd päeva pealt, kui ilm külmaks läks.
Isegi miinus 5 kraadiga mootor ei käivitu korralikult..
Käima läheb momentaalselt ja hästi, aga kõik 4 silindrit ei hakka tööle, mootor niiöelda lõhub ja mingi aja möödudes võtab silindrid ilusti järgi ja käib nagu kellavärk.
See anomaalia esineb vaid siis, kui auto on üle öö seisnud.... kui hommikul korra käivitada ja lasta mootoril käima minna ilusti, siis päeva jooksul probleeme enam ei esine, isegi kui auto seisab päev otsa.
Ja järgmisel hommikul on sama jama.
Käinud remondis korduvalt ja erinevates kohtades- kõik on nõutud ja laiutavad käsi.
Sai kontrollitud igasuguseid temperatuuriga seotud kahtlusi, arvuti näitab temp jne loogiliselt.
Õhulugejat sai proovitud tagant võtta, sama seis...
Üks remontija arvas, et kõrgsurvepumba surveklapp paneb vigast, kuna näidud seal polevat korrektsed. Vahetati see ära, aga kasu null..
Eelsüüteküünlad sai vahetatud igaks juhuks, vool tuleb ka ilusti peale.
Kui väljas temp nullis või plussis, pole autol midagi häda, käivitub korrektselt.
Kas pihustid võivad teha seda?
Millegipärast ei arvata, et need pihustid on, kuna väidetavalt siis oleks autol teistsugused sümptomid ka.
Ei oska pilli kuskile remonti ka viia enam, probleemi ära kirjeldan, öeldakse et raske juhus ja tambin lihtsalt mõtetult raha sinna alla... et võibki seda viga otsima jääda jnejne.