Postitas 626 » 10 Apr 2023, 22:45
2013.a GJ omadega pole just kokku puutunud, aga osad räägivad, et pihustite seibid neil kehvakesed ja võivad tekitada suuri probleeme.
Suurte probleemide all mõtlen seda, et kehvematel juhtudel on asi mootori vahetuseni on läinud. Pihustid klapikaane all peidus ilusasti.
Muid suuremaid probleeme ei tohiks nagu olla.
Mootori eluiga vastavalt sellele kuidas, millega, kus, kuna hooldada.
Näinud üht 2013.a masinat millel oli möödunud aasta suvel kellal 390 000 km ja toimetas ilusasti ning usun, et sõidab veelgi.
Soovitan allalaadida mazda rakenduse, sinna saad lisada ostetava masina vin koodi, peale seda siis näeb seal äpist hooldusajaloo ära kui on ametlikus esinduses käidud ning näeb ka seda kui auto on tagasikutsutud mingisel põhjusel. Kindlasti soovitan lasta ostueelne kontroll teha ametlikus esinduses. Inchcape pakub kontrolli 95€ eest, mis pole just suur summa südamerahuks kui masin 10K kanti.
Omal 2019.a GL kerega masin ja kurta ei saa.
Mul muidugi läks ~ 36000 km pealt adblue aju õhtale, aga esinduselt sain tagasisideks, et esmakordne juhus. Järelikult võiks eeldada, et adblue süsteemid peaksid vastupidama.
Adblue kulu suht olematu, 16 000 km läbimisega ei ole kulunudki, pole nüüd vaadanudki kas näitab veel 100% või on veits langenud ka lõpuks. Jaanuaris käisin keretöödedes (parklas üks hää kodanik rihtis stange nurga ära mul) siis lasin kontrollida adblue süsteemi ja pidavat kõik ilusasti korras olema.
Kütusekuluks mul keskmiselt 5,4l/100, vanemal mudelil pidi veits väiksem keskmine olema 5,3 või 5,2 l/100 km kohta.
Mugavuste poolest keerulisem öelda, mul ta rikkaliku lisavarustusega ja kõik toimib nagu toimima peab. Vaikne mugav masin. Talvel läheb kiiresti soojaks kui sõitma hakata, aga soovitan soojalt gero peale panna kui seda ei ole, aga see lihtsalt mugavus, mitte hädavajalik.
Hetkel ei oska rohkem midagi lisada, et küsi ja proovime vastada.
Tervitades.