Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 09 Aug 2023, 10:14

Tere


Nimelt hakkas mootor ootamatult õlituld vilgutama.Õlitase normis ja töötab vaikselt.töökotta sõites tuli põlema ei läinud.
Remonditöökojast öeldi,et mingi aeg on õli surverandur juba vahetatud ja ilmselt on selle õlituse murega mingi suurem jama ja nemad teavad vaid niipalju,et see r2 mootor pidigi olema sellise probleemse mainega.
Paluks abi infoga,et kes oskaks juhatada spetsialistini kes tegeleb mazda 6 diisel mootori remondiga.
Kusagilt lugesin,et Jõgeva kandis keegi tegeleb spetsiaalselt Mazda diiselmootoritega aga ei tea kes ja kus.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 10 Aug 2023, 20:33

Kõige odavam oleks praegu võtta karter alt ja vaadata, et ega õlivõttur kinni ei ole.
Järgmine probleem on neil õlipumpadega.
ega siin väga tuumateadust polegi, kui õlivahetustel on jäetud pihustid õpetamata, siis ükskord jõuab see lohakus järele ja lahjendab õli liigselt ära.
Ega DPFi põletustsükleid märganud pole? Kas on äkki liiga tihti?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 07 Nov 2023, 19:45

Tere

Probleem lahendatud.Viga oligi selles,et õlivõtu sõel oli umbes.
Algul arvati,et kindlasti midagi väga hullu on,et pole mõtet isegi lahtigi võtta aga minu nõudmisel ,et vahetage ikkagi õlisurve andur ära ja võtke kaan alt ja kontrollige ja uus õli sisse- siis selguski,et oligi probleemile lihtne lahendus.
Ja nüüd juba pikalt sõitnud ja enam ei vilguta tuld.
Remondionu soovitas jälgida õlitased ja hoida see pigem miinimumi lähedal,pidi mootorile parem olema.
Mida sa mõtled sellega,et on ehk jäetud pihustid õpetamata.
Kas see diagnostikaseadmega õlivälba nullimine pole sama.
DPF on eelmise omaniku poolt lastud ajust maha kustutada.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2023, 12:49

Hea, kui nii lihtne lahendus oli siiski.

Jah, pihustite õpetamine on vajalik ja eraldiseisev protseduur nullimisele. Eraldi on veel nullimiseks ka õlivahetus, mitte näidik, vaid parameeter ajus, et nüüd on õli uus ja kustutab sisseõpitud parameetri taas 0 peale.
Ehk siis minu jutu mõte, et käi nimekamates remondikohtades, nt Mazdaabi jne. Esindus röövib raha, aga reaalselt ei oska nad õõtsapuksegi vahetada (kahjuks näinud ja kogenud ka isiklikult).

See, et DPF on välja kirjutatud, on natuke halb ja natuke hea. Igaks juhuks ma siiski nulliks ära, kui on võimalik.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 09 Nov 2023, 20:10

Tere

Ma ise asun Tartus...ei teagi õiget firmat siit otsida kes reklaamiks ennast kui mazda asjatundjat.
Kui rääkisin ühele Automaailma töötajale,et Mazda mootor lisab mootoriõlisse diislit siis oli see esimene kuulmine,et midagi sellist on olemas.
Kas oskad öelda kuidas nimetatakse inglise keeles seda pihustite õpetamist ja nullimist peale õlivahetust.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2023, 22:12

mazdaonu8 kirjutas:Tere

Ma ise asun Tartus...ei teagi õiget firmat siit otsida kes reklaamiks ennast kui mazda asjatundjat.
Kui rääkisin ühele Automaailma töötajale,et Mazda mootor lisab mootoriõlisse diislit siis oli see esimene kuulmine,et midagi sellist on olemas.
Kas oskad öelda kuidas nimetatakse inglise keeles seda pihustite õpetamist ja nullimist peale õlivahetust.

Tartus ei oska mina ka sulle midagi ega kedagi soovitada.
Oma autod teen kõik ise, Mazda puhul võin vaadata, kas Launch toimib, aga hetkel on mul endal järjekord nii pikk, et isegi ei hakka valetama - mul on esimene vaba aeg alles enne jõule.
Oil change interval reset.
Oil service reset.
Injection small quantity learning.

Need oleks 3 operatsiooni, mida japsi diisel nõuab. Isuzu, mis meie majas on, on ka sisuliselt Mazda, sest BT50 ja D-max on samad autod aga Isuzu tester Mazdale ei passi. Proovitud. Meie keremeister sõidab 6'ga.
Autospiritisse ma sind saata ei julge, need ka ainult vassivad ja valetavad konkreetselt.
Aga jah, natuke murelikuks teeb see aju softi mudimine, see ei pruugi tuua tulemust, mida oodatakse.

Ideepoolest olen võimeline su autot hooldama küll, paneme oma maja autodesse sama õli. Aga jah, oleks mul vaid see aeg... Ja noh, kui tahad digiraamatusse sissekannet, siis paraku peale esinduse ei ole seda võimekust kellelgi.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 10 Nov 2023, 12:39

Esindusest sain nüüd infot,et...
"Peale õlivahetust peab kindlasti õlivahetuse nullima.

Pihustid eraldi nullimist ei vaja,(vajadusel muidugi)küll aga peab iga hooldus pihusteid kontrollima ning pingutama,et nad ei lekiks.

Selle mootori põhihäda on selles,et suur surveaste tõstab pihustid üles,sealt edasi jõuab mustus mootorisse,õlivõttur jääb kinni…

Minul just see hiljuti oli :)
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas maaks » 13 Nov 2023, 13:41

Et siis 2,2L diisli pihustid on nagu lambaaia värav, mis käib kinni lahti ja suvaline sodi lendab sisse (ja pärast veel läbi kolvirõngaste) :mrgreen:
Süüdimatut kelbast ikka aetakse klientidele.
PS MZR-CD 2.2 mootori surveaste 16,3:1 on pigem keskmine või isegi madal (kui diislitest rääkida).
https://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 549
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 26 Juun 2024, 07:06

Tere

Nüüd siis jälle hakkas eile õlituld vilgutama
jätsin seisma auto ja kontrollisin,pole ei lekkeid ega miskit
õlitase ka normis.Kas jälle õlivõttur umbes?paar kuud vana mazda oe õli ka sees.Kas tuleks ikkagi lasta pihustid maha võtta ja seibid ära vahetada?
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 28 Juul 2024, 22:22

Tere
Kiskusin siis mootori alt lahti ja vaatepilt oli nõgine.10 kuud tagasi kusjuures puhastati õlivõtturi sõel ära.Kust küll seda pigi sinna mootorisse tekib.Sellel mootoril asetsevad pihustid klapikambri kaane peal ja õliga kokku ei peaks puutuma.mootor pealt kuiv ka.
Enne talve uuesti alt lahti,puhtaks kõik ja uus õli sisse jälle.Eks siis näis kas saab sellest sodist lahti kunagi.
Pilt
Pilt
Pilt
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 29 Juul 2024, 13:26

vaheta õli marki.

kui õlisse tekivad igasugu mittevajalikud lisandid nt muda ja šlakk, siis on see üldiselt keemiliste reaktsioonide tulem. Eeldusel jah, et toitesüsteem on korras ja kontrollitud ja eelkõige pihustiseibid on vahetatud õigeaegselt ja pesad on korralikult puhastatud ning püsivad tihedad.
Nagu kuskil juba ütlesin, siis diislid surtsutavad naftat ka töötaktide vahepeal õlisse, et kübemefiltri puhastus toimuks leebemalt, kui see ükskord peaks aktiveeruma. Ja kui kõik on hästi, siis see üleliigne nafta kaob sealt ära.
Kui õlitase püsib paigas, siis on see protsess ka hetkel õige veel.
Läga hakkab tekkima mootoriõli omaduste lagunemisel ja/või õlilisandite liigkülluse puhul.
Olen näinud, kuidas õli tootja vahetus teeb imesid. Sama viskoossus, samad standardid, aga teinekord tootekaarti vaadates saab selgeks, et teise tootja õlil on nt rohkem/vähem vahuvastaseid aineid, rohkem/vähem pesuaineid, õli leekpunkt on kõrgem/madalam.. see kõik mängib rolli selles, et kübemefiltri puhastuse ajal tõuseb mootoris temperatuur 750 kraadini ja lagundab õli päris usinalt.
Ehk siis - mida suuremad temperatuurid, seda suurem stress õlitootjal, et tema toodang ka vastu peaks. Korrodeerumine kahekordistub iga 10'C temperatuuritõusu korral, ehk siis kui õli veel 600 kraadi juures peaks püsima stabiilne, siis 680'C, kui algab DPF põletus, on õlikiht leili viskamas. :D
Castroli õlisid ma ei kasuta juba ammu, mul oli turbovolvo, mis andis selgelt märku, mis sobis ja mis mitte. 5000km ja õlitase kukkus üleöö, selge, tuli uus õlivahetus teha. Ise hoidsin 8000km välpa.
Õlitoota soovitusi ma kindlasti ei jaga, sest erinevad tootjad sobivad erinevatele aplikatsioonidele. Shell, Comma, Motul sobivad tänavautodele. Castrol spetsiifilisemale mootorile. LiquiMoly omab ka päris laia tootevalikut tänavasõiduõlidest kuni mootorispordi jaoks sobivani.
Kindlasti mängib ka rolli see, kui tuled sõidust ja jätad masina kohe seisma.
Soe soovitus on ka kasvõi linnasõidust tulles ikkagi mõned kümned sekundid lasta tal käia veel enne kui seisma jätad. Rääkigu need prohvetid mis tahes, aga üle 1200rpm on enamik moodsaid turbosid ikka piisavalt töös, et jahutus ja õlitus peavad olema ideaalsed.

Kui see ka lõpuks ei oma mingit mõju, siis on kahjuks tõdemus, et kolvirõngaste vahelt tuleb ikkagi leek läbi.. olen kohanud ühel autol, kuda 80 000km läbimisel sattusid rõngaste pilud kuidagi kohakuti ja samamoodi küpsetas ühte silindrit, kuniks õlivõtturi täis müüris ja auto õlinälga jäi. Šlaki kiht karteris oli märkimisväärne ja natuke oli ka keelatud sädelust. Keelatud sädeluse all siis mõistetakse pronksi- või hõbedakarva puru, mis tekib teatud detailide kulumisel ja seekõik jõuab lõpuks ikkagi alla karterisse.

Soovitusi rohkem ei oska anda. Muuda harjumusi natuke ja vaata, kas oli kasu. Vaheta õli marki ja vaata, kas on muutusi. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 29 Juul 2024, 14:45

Viimati õlivõtu sõela puhastades 10 kuud tagasi pandi sisse Valvoline ja kaks kuud tagasi panin mazda enda oe 5w30 c1,hetkel sees shell helix hx8
Plaanisin paar kuud sõita ja enne talve uuesti lahti võtta ja puhastada seda sõela,et kas jälle on kogunenud seda sodi ja siis jälle sisse panna see mazda oe 5w30 c1.
Tegelikult peaksin märkima,et minu autol on eelmise omaniku poolt see kübemefilter eemaldatud ja õlitase on ilusti normis kogu aeg.kui talvel enne kõvasti kuuma andsin enne ülevaatusele minekut siis pidin veidi juurde kallama.ehk lekkis välja sellest veidi lekkivast väntvõlli otsatihendi seibi juurest.

Tahtsingi küsida,et kas selle mootoriga on üldse probleme pihusti seibidega,nagu ma aru saan siis need ei asetse ju õli sees ja siis ei saa ju midagi õli sisse sattuda.
Või saan ma millestki valesti aru?
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 29 Juul 2024, 15:21

Shelli HX8 on täielik sõnnik, seda turustatakse puhtalt vaid hinna tõttu. Õiget tootjat ma ei oska isegi nimetada... Kõik, mis kannab GTL logo või nime Professional, on Shelli enda toode. Ülejäänud sisseost... Mannoli õli oleks ka siinkohal etem..
Aga see selleks, pane OE õli sisse. :)

Õige jah, nüüd meenus, et sul on see kurjavaim eemaldatud. Iseasi on nüüd, kas eemaldati korrektselt ja tehti ka kütusekaartides vajalikud muudatused või tehti paun lihtsalt tühjaks ja ajus toksiti parameeter kinni. Sest viimasel juhul teeb auto ikkagi kõik selle, mis on pauna olemasolu puhul ette nähtud. Parameetri sulgemine ülevaatuse jaoks on lauslollus.

Pihustiseib on diiselmootoril kohustuslik teenindusosa. Ise soovitaks neid teha 50 000km järel, enamik manuaale soovitavad teha 100-120 000km järel aga tolleks hetkeks on need seibid nii õhukesed, et pihusti loksub juba ise pesas.
Seib käitub tihendina plokikaane ja pihusti vahel, sest surved on suured ja mõlemale poolele mõjuvad jõhkrad jõud. Kui pihusti oleks pesas ilma seibita, siis on plokikaane lõpp üpris kiire, sest soe alumiinium on pehme materjal ja terasest pihusti toksib nagu rähn puu otsas.
Seib määrab ära ka pihustusnurga, ehk siis suvalist seibi ei saa panna (näiteks leiad oma tööriistakastis sobiva mõõduga aga õhema-paksema). Siis hakkab ka mootori tööd häirima ja võid fantoomvigu otsima hakata, kuigi kõik see asi on vaid seibis kinni.
Kui seib on kulunud, mõjutab see kindlasti segu kvaliteeti ja survet ning mingi hetk hakkab diisel lekkima pihustiaugust mootori peale.
Mersu mootorid on tuntud selles osas ning BMW pihustite eemaldusest on ka Youtube videosid täis, kuidas ühel autol saab käega kätte, teises videos on auto üles riputatud ja 15 suurt tursket Tatarstani parimat poega hüppavad auto peal. :D kogu krempel ripub pihustitpidi ja ühel edukal hetkel kukuvad need 15 poega koos autoga siruli.. :D Hea õppematerjal, kuidas asja mitte teha.
Seega pigem vaheta seda 1 eurost detaili tihemini ja mootor käib ka hästi.
Kui seib enam ei pea, siis tegelikult on leke kahepoolne - kütusesegu lekib välja, samas tõmbab sama augu kaudu muu sodi sisse. Näiteks pihustitel on ümber ka kummitihendid - õli jaoks. Paljud pihustiurud on ühenduses mootoriõliga ja kui need pihusti ümber tihendid alla annavad, siis hakkab mootoriõli saastuma kiiremini ja kogu see krempel leiab tee lõpuks karterisse.
Oma bussi puhul nägin ka, et kui pihusti avast endoskoopi sisse lükkasin, siis plokikaanes on avad, kust näeb näiteks nookureid ja kuna seal liigub ka õli, siis see õli saastub halbade asjaolude mõjul ning hakkab pihusti ümber šlakki ehitama, kuna seibi august tuleb pidevalt kuuma naftat peale.

Kahjuks või õnneks, kõiki insenerisaladusi siia foorumisse ära ei seleta, aga pika jutu kokkuvõte, et pihustiseib on oluline komponent süsteemide töötamisel ning pigem mitte tähelepanuta jätta. Seibi riknemisel hakkab juhtuma palju asju, mis lõpevad varem või hiljem mõne kallima detaili vahetusega.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 29 Juul 2024, 17:45

kirjutasin ka varem siin sellest,et:


Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid
PostitusPostitas mazdaonu8 » 10 Nov 2023, 12:39

Esindusest sain nüüd infot,et...
"Peale õlivahetust peab kindlasti õlivahetuse nullima.

Pihustid eraldi nullimist ei vaja,(vajadusel muidugi)küll aga peab iga hooldus pihusteid kontrollima ning pingutama,et nad ei lekiks.

Selle mootori põhihäda on selles,et suur surveaste tõstab pihustid üles,sealt edasi jõuab mustus mootorisse,õlivõttur jääb kinni…

Minul just see hiljuti oli :)
mazdaonu8



Et siis 2,2L diisli pihustid on nagu lambaaia värav, mis käib kinni lahti ja suvaline sodi lendab sisse (ja pärast veel läbi kolvirõngaste) :mrgreen:
Süüdimatut kelbast ikka aetakse klientidele.
PS MZR-CD 2.2 mootori surveaste 16,3:1 on pigem keskmine või isegi madal (kui diislitest rääkida).
https://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
Kasutaja avatar
maaks

Kui helistasin Mazda esindusse,et kas nad viimase hooldusega kontrollisid või vahetasid pihusti seibe siis nad ütlesid,et see ei ole hoolduse osa ja,et neil puudub vajalik tarkvara mis näitaks pihustite tööd nagu seda teeb VAG grupi autode puhul VCDS :D
Viimati muutis mazdaonu8, 29 Juul 2024, 18:00, muudetud 1 kord kokku.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 29 Juul 2024, 17:48

Kahjuks ei oska kommenteerida seda kuidas on tehtud see tahmafiltri eemaldus.
Olen kuulnud,et selle eemaldusega võiks korraga eemaldada ka EGR
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 29 Juul 2024, 17:57

"...et sul on see kurjavaim eemaldatud. Iseasi on nüüd, kas eemaldati korrektselt ja tehti ka kütusekaartides vajalikud muudatused või tehti paun lihtsalt tühjaks ja ajus toksiti parameeter kinni. Sest viimasel juhul teeb auto ikkagi kõik selle, mis on pauna olemasolu puhul ette nähtud. Parameetri sulgemine ülevaatuse jaoks on lauslollus..."



Kas sellisel juhul lisaks süsteem ikkagi õli sisse kütust...Minul on õlitase kogu aeg suht normis.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mario » 30 Juul 2024, 14:03

Esinduses on jobud, sellest teemast ma ei hakka isegi rääkima. Tallinna inchcape ei oska Volvole isegi pukse õigesti sisse pressida...

Õlivahetusel, nagu ka kunagi kuskil mainisin, on mitu parameetrit, mida nullida - on servise näit kliendile, on õlivahetuse näit ajus ja pihustite koguse õpetus, sest kõik ajud, alates EURO4 tulekust, kirjutavad omale kütusekaarte vastavalt sõidutsüklitele ja nii juhtub, et kui jätad õpetamata, hakkab õlitase kiirelt tõusma.
Kuna sinul jääb tase paika, siis ma eeldan, et on süsteem niipalju korras või on tõesti korralikult tehtud.
Mitsubishil jätad selle tegemata, siis on 500km jooksul liiter õli üle. Lihtsalt näide. :)
Saabus ka uus juhend mul Isuzu kohta (kehtib ka Mazdale, kuna Dmax ja BT50 on samad autod), kus on üliselgelt kirjas, et tegematajätmised lahjendavad õli piisavalt, et ükshetk on probleemid, mida tehas ei korva. Näiteks pean ma nüüd iga hoolduse käigus ka autost info laadima maha ja saatma aju koopia tehasele. Kui ükskord tuleb kliendikaebus pihusti või õlisurve kohta, siis tehas lappab failid läbi ja ebakorrektse protseduuri korral näitab keskmist sõrme.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas mazdaonu8 » 01 Aug 2024, 19:19

Olen nüüd selle shell õliga 500km ära sõitnud ja vardast vaadates pole õli veel pigimust.
viimasel paaril päeval on külmkäivitusega musta visanud välja aga käima minnes ei suitse.
mazdaonu8
 
Postitusi: 46
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas leviathan » 05 Aug 2024, 23:55

Oot ise pidid ju esinduses töötama või on ainult teised jobud? Jutumees oled kõva a kas nüüd oled otsepritse mōiste selgeks saanud (otsi oma postitusi :)
leviathan
 
Postitusi: 1430
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 6 Gh 2.2 120kw 2011 õlituse probleemid

PostitusPostitas Mel » 06 Aug 2024, 17:46

leviathan kirjutas:Oot ise pidid ju esinduses töötama või on ainult teised jobud? Jutumees oled kõva a kas nüüd oled otsepritse mōiste selgeks saanud (otsi oma postitusi :)


:thumbup: :silent:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3626
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist