Tere!
Mul on kaks probleemi mille puhul sooviks saada nõu.
1. "uksed lahti" märge: Peale auto toomis sooja garaaži ja ukselukkude ja hingede määrimist hakkas armatuuris põlema märge "uksed lahti". Algul olin et savi ehk peale paari uksega kinni lahti tegemist läheb märge ära aga ei läinud. Kuna armatuuril täpselt ei näidanud ka mis uks lahti siis võtsin diagnostika seadme nimega "autel" et kontrollida. Diagnostika seadmega vaadates BCM plokki sain vaadata livedatat kus näitas mis uks lahti ja milline kinni, veidral kombel ta ei näidanud seal kahte tagumist ust. Vaatasin ka BMC ploki veakoode ja näitas V.T ust. vahetasin ära ukseluku kasutatud vastu aga viga on ikka sees. Uksed kõik liiguvad toimivad ja lähevad kukku ka kui aku - klemm maha võtta, kuna auto ei lase kesklukust ega võtmest panna uksi lukku kui "uks lahti" ja salongi tuled jäävad ka põlema. Kust võiks viga edasi otsida? Ma ei tahaks uskuda ,et viga on juhtmestikus aga kes seda teab.
2. Tühikäik: Hommikul käima pannes külmalt töötab auto tavapäraselt ehk normaalselt. Peale väikest sõitu peatudes kui mootori temp on natuke tõusnud (siuke 40-50 +kraadi) hakkavad mul pöörded kõikuma. Algul seisma jäädes kõiguvad päris korralikult 600-900 paar sekundit vahel nii, et esituled vilguvad ja siis normaliseerub. Veidraks teeb asja see, et kui ma vajutan pöörete kõikumise ajal gaasi siuke 1500rpmi-ni siis kõiguvad pöörded ka seal. Kui auto saab töösoojaks siis pöörete kõikumine on väiksem või pole üldse aga auto töötab ebaühtlaselt/vibreerib. Sooviks saada nõu.
Asjad mida olen teinud juba:
*uued süüteküünlad
*puhastasin MAF sensori koos drosseliga ära