Mazda CX-80

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

Mazda CX-80

PostitusPostitas maaks » 29 Aug 2024, 11:38

Acceleristas hakkas silma artikkel CX-80-st
https://accelerista.com/kommertstekst/m ... -pereauto/
Ise ei ole sõitnud, aga mul ülemus otsis hiljuti aktiivselt enda X5-le asendust ja kiitis et Mazdal on endisel saada diisel, lausa 3,3L :wtf: ja pidi seetõttu olema üks väga asjalik asi.
Artiklile ei ole ükski (auto)ajakirjanik enda nime julenud alla panna, aga vähemasti ta teab et mootor on optimaalne ja kust masina võimsus pärineb :)
"Kui valite diiselmootoriga auto, siis ootab teid 3,3-liitrine diiselmootor, mis võimaldab läbida pikki vahemaid, olles seejuures optimaalne ja kütusesäästlik. Võimas 8-käiguline automaatkäigukast kiirendab ja vahetab käike sujuvalt."
Hinnad:
https://www.mazda.ee/e-autosalong?model=CX-80
2,5L PHEV 66350€, 3,3L D 69900€
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 549
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda CX-80

PostitusPostitas Mel » 29 Aug 2024, 17:50

Kle saan suure saladus katte all öelda,et sarnane on käinud mu õuel ja oli autoajakirjanik ja see küll kiitis taevani
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3626
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda CX-80

PostitusPostitas Mario » 03 Sept 2024, 20:43

Mazda R5 diisel käis pikalt ja kaua Fordide kapoti all, aga teistel mudelitel kapoti alla panna ei lubanud, "ei vasta nõuetele" - nt Mazda ise ja Isuzu Dmax, mis on ka Mazda.
3.2 oli maheda minekuga ja mõnusalt öko. Hea meel, et arendati 6potine välja.
kuigi ma arvan, et jääb kummitama sama häda, et NOx andurid ja PM andurid jäävad kummitama elu lõpuni. Need ei ole ka üldse odavad asjad.
Pistikhübriidi puhul ei meeldi see, et kui oled terve päeva elektri pealt paugutanud, siis maanteel kohe 120ni kiirendades külm diiselmootor näitab hambaid. Hammasrihmaga mootoritel on see peavalu, ketiga versioonil veidi valutum. Seetõttu on paralleelhübriid veidi leebem meie oludes, kuigi jadahübriid annab enim säästu, kes seda päriselt otsivad. Aga noh, sõidurežiimide valik on üpris lai ja vastavalt oludele ikka kiputakse mootorit töös hoidma rohkem..
Peab Motoshowl Mazdameestega suhteid soojendama, äkki õnnestub ka sõita mõnega... võrdluseks, või nii..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda CX-80

PostitusPostitas maaks » 04 Sept 2024, 15:40

PHEV neil ikka bensukas, seega diislit kiirusel 120km/h keegi käima ei lase :thumbup:
Mazdas peab küsima andmeid, aga need leidsin googliga
https://mazda-brochures.com/main/mazdac ... efits.html
https://www.auto-data.net/en/mazda-cx-8 ... atic-51601
Aku on 17,8kWh, elektriga saab sõita kuni 60km
Brožüüris viide, et "elektriga kuni 61km, kiirusega 100km/h või vähem". Ma järeldaks, et kiirusel 101km/k käivitub siis ICE.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 549
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda CX-80

PostitusPostitas Mario » 06 Sept 2024, 18:08

no minu majas on pistikhübriidid selles suhtes tänamatud. sain isegi nädal aega ühega elada ja no ei meeldi see, et ma saan Tartu tagant tulla 70 alas rahulikult elektriga, siis on paar ringteed, kust väljakiirendamisel see öö otsa seisnud mootor järsku 3000 pööret käima lüüakse ja niimoodi tsüklite kaupa, kuni tööle jõuan. Positiivne on see, et teatud kraadist alates ikka külmkäivitus ka toimib, et päris seisnud õliga ei sõidetaks.
Hetkel sõidan Ioniq 5N'iga ja hoolimata simuleeritud käiguvahetustest, pigem on elektriauto rohkem teema minu sõitude ja liikluskäitumise juures.
Jah, bensukas plugin on vähem pauk rahakotile pikemas perspektiivis, kuigi 0W2, 0W5 ja 0W8 õlidega ma pikka iga ei ennusta. 0W20 juba tapab mootoreid.
Citroeni pluginad ja täiselektrilised õnneks närivad 28-35kWh/100km, see tähendab reaalses elus seda, et 20km läbimisel on mootor koguaeg töös aku tühjuse tõttu.
Neid akuandmeid ma väga ei usuks ja piibli asemel ei kummardaks, kuniks päriselt kogemus käes. Ka enda marke ei saa taevani kiita, kuid on ligilähedased lubatud numbritele.
17.8kWh puhul, et 60km läbida saaks, ei tohiks keskmine energiatarve ületada 29,9kWh. Pole kahjuks Mazda käest võimalik numbreid saada, kuid tõenäoliselt nad seda ei ületa, kuigi külmalt sõitu alustades, on kliimaseade ja muud loomad päris näljased. Ka Santa Fe näitab algul 40kWh keskmiseks kuluks, kuniks see kukub 15ni, kui kulged 90ga mööda maanteed. Täis EV reziim toimib üldjuhul enamik tootjatel kuni 150km/h.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6076
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255


Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron