Postitas Mario » 06 Sept 2024, 18:08
no minu majas on pistikhübriidid selles suhtes tänamatud. sain isegi nädal aega ühega elada ja no ei meeldi see, et ma saan Tartu tagant tulla 70 alas rahulikult elektriga, siis on paar ringteed, kust väljakiirendamisel see öö otsa seisnud mootor järsku 3000 pööret käima lüüakse ja niimoodi tsüklite kaupa, kuni tööle jõuan. Positiivne on see, et teatud kraadist alates ikka külmkäivitus ka toimib, et päris seisnud õliga ei sõidetaks.
Hetkel sõidan Ioniq 5N'iga ja hoolimata simuleeritud käiguvahetustest, pigem on elektriauto rohkem teema minu sõitude ja liikluskäitumise juures.
Jah, bensukas plugin on vähem pauk rahakotile pikemas perspektiivis, kuigi 0W2, 0W5 ja 0W8 õlidega ma pikka iga ei ennusta. 0W20 juba tapab mootoreid.
Citroeni pluginad ja täiselektrilised õnneks närivad 28-35kWh/100km, see tähendab reaalses elus seda, et 20km läbimisel on mootor koguaeg töös aku tühjuse tõttu.
Neid akuandmeid ma väga ei usuks ja piibli asemel ei kummardaks, kuniks päriselt kogemus käes. Ka enda marke ei saa taevani kiita, kuid on ligilähedased lubatud numbritele.
17.8kWh puhul, et 60km läbida saaks, ei tohiks keskmine energiatarve ületada 29,9kWh. Pole kahjuks Mazda käest võimalik numbreid saada, kuid tõenäoliselt nad seda ei ületa, kuigi külmalt sõitu alustades, on kliimaseade ja muud loomad päris näljased. Ka Santa Fe näitab algul 40kWh keskmiseks kuluks, kuniks see kukub 15ni, kui kulged 90ga mööda maanteed. Täis EV reziim toimib üldjuhul enamik tootjatel kuni 150km/h.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!