626 2.0 66kw '88

626 2.0 66kw '88

PostitusPostitas Anonymous » 28 Juun 2006, 19:47

tere
probleem siis 88a mazda 626-ga
saalede tõttu läks mootoriplokk vahetusse, ise ma asjaga ei tegele ja pole ka mootoritega kursis.
üritatakse mulle nüüd selgeks teha, et pean internetist otsima mingit infi plokikaane asendi vms kohta.. et peast ei oska seal midagi sättida ja kui valesti läheb, jääb süüde valeks

äkki keegi teadjam seletaks, milles point, mida ma peaks täpselt otsima..
Anonymous
 


PostitusPostitas bmw » 28 Juun 2006, 22:05

kui alumine plok on identne vanaga siis pole seal midagi keerulist, keerad peale paned rihma õeti peale et süüde õige oleks ja sõidad edasi.
kui aga uus alumine plokk erinev siis tuleb välja uurida mis mudeli oma täpsemalt, sest on olemas kah 2,0 103kw ja see on peagu identne kuid omavhel ülemised plkikaaned ei sobi, sel võimsamal versioonil on 16klappi, on olemas kah 79kw aga selle kohta ei tea ma midagi
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Juun 2006, 23:46

neil ka õli kanalid ei kattu. Samas mis huvitab, kaane pingutus või hammasrihma seadistus. Täpsusta.
Kui vene keelt ei mõista, siis lähtu vaid piltidest, kirjeldus siin rihma vahetusest http://www.mazda.narod.ru/rukovodstvo/gd22remen.htm
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8376
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 29 Juun 2006, 12:30

tänan
rihma seadistamise skeem läheb käiku
oleks ideaalne, kui kaane jaoks ka lingi saaks
ise ei oska venekeelses veebis liigelda

plokk on muidu sama mis ennegi oli. 66kw

e: alumise rihmratta asendi kohta ei saa piltidelt infi, kas keegi selle koha pealt ka aidata oskab?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 29 Juun 2006, 17:44

pilt nr 6. ja 7 näitavad kahes vaates rihmaratta asendit ülemises surnud seisus. 6. pildil on valgeks värvitud see koht, kus on väike lohk ja valgeks teda tehases ka värvitakse kergema leidmise jaoks. Ajahammas käib paraku seda närimas ja sülitab sinna roosteläraka peale.
pingutamine käib male järjekorras (võib ka ringiratast)
10-6-2-3-7
9-5-1-4-8
esimese ringiga tõmbad poldid ligi, teise ringiga pingutad 80n/m, 86n/m
pingutamisel kasuta dünamomeetrilisgt võtit õige pinge saavutamiseks.
Loodan, et saad aru.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8376
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas dilidon » 11 Juul 2006, 09:27

Vabandan,et siia teemasse ka oma küsimuse panen,aga tundub,et see sobib siia hästi :P . Kas oskavad teadjamad mehed öelda veel ka seda- -87a.mudelile pandi peale ka pritsungiga 2,0.mootor (vist 74KW) :idea: ja siis veel see GT varjant-88KW. kust tulevad seal need lisakilovatid :?: ja kas on võimalik seda 74kw-st plokikaane,sisselake,aju vahetusega,saada ka 88kw-ks. juhtmestik vast võib sama olla :?: tänud. :lol:
ps. ärge öelge,et lihtsam on 88kw mootor osta,sest seda on raske saada. Enamus selliseid autosi on alles teedel.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Juul 2006, 15:39

Kiluwattide vahe tuleb surveastme vahest ja surveastme vahe tuleb kolbide vahest(esindudes ühe klovi hind u 4000.- ja koodi järgi neil ainult madalama surveastmega kolvid). Kui et saad kuskilt emexi hinnaga polki koos kolbidega....
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8376
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron