Klubidevaheline kiirendusvõistlus Tartus Raadi lennuväljal.

Toimuvatest üritustest teadaandmise koht

Klubidevaheline kiirendusvõistlus Tartus Raadi lennuväljal.

PostitusPostitas Anonymous » 09 Aug 2006, 21:01

Kas ka siin selliseid Mazda omanike on kes oleks huvitatud võistlusest? Oleks tore ju legaalselt seda üleliigset auru välja lasta ja peale seda vast on tänavad veidi rahulikumad. Plaan on TSC meeste oma. Kuupäev on täpsustamisel ja oodatakse siis nn klubide esindusi. Ootaks vastukaja
ja praegu on algatatud analoogne teema:
street.ee
vorustreet.ee
turboclub.ee
toyotaclub.ee
cartuning.ee
hondaclub.ee
www.psc.pri.ee - pärnu
www.ccv.ee - viljandi
Eesti BMW klubi
Eesti GSI klubi
Audiclub
selle ürituse ideed võib igale poole edasi ka copyda

edasise info link: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30450
Anonymous
 


PostitusPostitas via101 » 17 Aug 2006, 22:32

Täitsa hea mõte tegelt .

Aga autosid võiks kilovattide järgi jaga seal võistlustel. :)
via101
 


PostitusPostitas tomkulibin » 18 Aug 2006, 07:42

via101 kirjutas:Täitsa hea mõte tegelt .

Aga autosid võiks kilovattide järgi jaga seal võistlustel. :)

Mõte on hea, aga stock kw ja reaalne on erinevad asjad ja ühe sama kubatuuri peal on vägagi suurte võimsuste erinevusega motod, + veel kui rasket keret peab see moto vedama. Kui paljud teavad oma reaalset? Kus on lähim kontrollimise võimalus? Minu teada praegu Eestis vist ei ole. Aga adekvaatne võistluse tulemus tuleks ikkagi sel juhul, kui masinad võrdsed ja võistlevad juhid (nt Toyota Yaris Cup). Minule näiteks ei meeldi selline enamuse lähenemine asjale, et pannakse joonele kubatuuri järgi. Tegelt suva kellega/millega joonele lähed, oluline oleks tulemuste arvestamise süsteem, kus võetaks arvesse kw/kg ja sel juhul tulevad ilmsiks juhi oskused.
Minu arusaam asjast on ikkagi see, et võistlevad inimesed, autod on asja juures abivahend- siit ka minu kiiksuga arusaam asjast.
Mõelge sellisele asjale: Jooksmine, stardis 2 inimest, üks neist on profi jooksja, teine on tavakodanik tänavalt ilma igasuguse treenituseta, aga kehakaalud on neil võrdsed ja kubatuur ka võrdne. Tingimused on nagu võrdsed, aga ühel neist lihasmass tunduvalt suurem st kw/kg. Pakkuge välja kumb võidab.
Seega: elagu Toyota Yaris Cup!
PS. suvepäevadel üritasime miskit võrdsust tagada, küll ainult võimaluste piires. Ja isegi, jättes välja minu sattumise esimeste sekka, meeldis mulle lähenemine asjale( http://www.mazdaklubi.com/foorum/postin ... te&p=19027 ).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas via101 » 18 Aug 2006, 07:49

Njaa.

Ma ka mõtlesin midagi sellist aga jäi sõnadesse panematta :?
via101
 


PostitusPostitas Rain » 18 Aug 2006, 09:34

Kiirendussport on ikka rohkem tehnika peale, mitte meeste peale.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Aug 2006, 12:11

No siis paneks RX-7 oma pea olematu kubatuuriga joonele kolbmootoritega. Kas on valesti mõistetud?
"Spordis" kasutatakse mingeid koefitsente ( vabalthingav versus turbo, vabalthingav versus rootor). Miks ei oleks parem kilovatt versus kilovatt ja võistlevad mehed kel võrdne arv kilovatte kasutada?
Või võtaks ülse kütuse kütteväärtuse ja selle optimaalse/maksimaalse kasuliku ärakasutamise arvestamise aluseks?
Miks ei taheta võistelda võrdsetes tingimustes?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Rain » 18 Aug 2006, 12:59

Kiirendussport käib tehnika arengu peale, siis ei oleks ju mõtet tehnikat arendada kui asi juhis. Ehk siis sureks ala välja. Mõte on ikka kiiresti sõitmisel mitte käigu kiirel vahetusel.
Rootormootori jaoks on kah koefitsent olemas. Tavaline gen2 RX7 1.3 rootor ei tee praegu kuni 2 liitriste klassis midagi ära. RX8 ei ole kah just kõikse kiirem auto.

Kuidas sa kilovatte mõõdad? Passi järgi? Tood dynostendi sinna ja siis mõõdad ja kaalud? Mitu päeva ühe võistluse jaoks aega kuluks antud juhul? Siis võiks ju juba paberil välja arvutada , et kes kiireim on.

Tehnikasport pole kunagi võrdne. Eestis sõidab ralli A6 klassis tavaline mitsu evo ning wrc masinad, kus siin võrdsus on? Maailm ei saagi ega peagi olema võrdne.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Aug 2006, 13:19

Selles see Yaris Cup-i võlu ongi - kõik on võrdsetes tingimustes.
Arengule aitab kaasa ka see, et kriitilistes tingimustes järgi andnud agregaatide täiustamine vastupidavuse suhtes ja hilisemas masstoodangus sellega arvestamine. Aga praegune autosport (ja mitte ainult autosport) ja masstoodang käivad eri radu, kusjuures masstoodang käib kommerts radu (et jumalapärast hooldus/remondimeeskonnal tööpuudust ei tekiks ja kliendil liigset senti tasku vedelema ei jääks).
Olen kolmandat päeva tutika auto kasutaja (tööandja soetas Citröen C3-e) ja mina küll ei leidnud selle "auto" küljes oluliselt detaile, mis mõeldud kestma.
Mis veel: kui tulemusi arvestatakse auto pikkustes, mitte ajaühikutes, see on ka sürr ja mõtetus (ilmselt mitteametlikud võistlemised).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Rain » 18 Aug 2006, 16:16

Aga Yaris Cup suri ju välja ;)
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Aug 2006, 17:28

Põhjus lihtne:Aus võistlus ei ole kommerts!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine Üritused

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist