626 GD, GE õõtshoova vahetus?

626 GD, GE õõtshoova vahetus?

PostitusPostitas insane » 05 Apr 2005, 15:51

Kas õõtshoova vahetus on väga raske ise teha? Mida ma peaksin teadma enne kui vahetama hakkan? Palju teenindus küsiks?
insane
 


Re: 626 GE õõtshoova vahetus?

PostitusPostitas ints 626 » 05 Apr 2005, 19:47

ei ole asjal midagi keerulist.Kuid millex seda vahetada kui just kõver pole? Kui pukse vahetada siis samuti mitte midagi keerulist kax 19 võtit sarniiri jaox läheb vast kahvlit ka vaja, kipuvad ikka päris kinni olema, paraja torujupi leiad ikka ja üx paras kuvalda ja samahästi kui tehtud.Edu!ahjaa teenindus, mis ikka max tunnitöö.
ints 626
 


Re: 626 GE õõtshoova vahetus?

PostitusPostitas insane » 07 Apr 2005, 09:52

ints 626 kirjutas:ei ole asjal midagi keerulist.Kuid millex seda vahetada kui just kõver pole? Kui pukse vahetada siis samuti mitte midagi keerulist kax 19 võtit sarniiri jaox läheb vast kahvlit ka vaja, kipuvad ikka päris kinni olema, paraja torujupi leiad ikka ja üx paras kuvalda ja samahästi kui tehtud.Edu!ahjaa teenindus, mis ikka max tunnitöö.


põhjus vahetamiseks on lihtne, www.autoosad.ee pakub õõtshooba koos pukside ja sarniiriga 643 raha eest, mujalt saab sama raha eest aint puksid.
insane
 


PostitusPostitas IvarR » 07 Apr 2005, 12:35

insane kirjutas:
IvarR kirjutas:Hm väga lihtne töö on peaks mainima sai ise tehtud kunagi kursavenna autol ja mingi 2 tundi maks läks aega. (Vahepeal sai õlle ka libistatud)

Ainuke asi mis väärib rahulikult teemist on kondi lahti võtmine. Puhasta ilusti kõik keermed ära enne kui hakkad näppima mutreid. Väike õli ei teeks ka paha keerme peal.
IvarR


vb. loll küsimus aga kas mingit klambrit või tõmmitsat pole vaja. et vedru kokku tõmmata?


Hm mina panin amordipüstaku telliskivi peale toetama ja siis lasin tungrauaga auto allapoole et toetaks selle peale :D
Improviseeri natukene seal juures ;)
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas vzk » 24 Apr 2005, 11:26

Tõsi ta on jah et autoosad annavad enamus varuosasid odavamalt kui mujal. Endal -89 626 coupe ja mõlemad esi õõtshoovad vahetatud ühel pool oli sarniir probleemiks ja teisel pool üks puksidest. Vahtamine käis üsna kiirelt mingi tund ühe poole peale ja vähemalt on asjad uued. Niipalju ka et mingit tõmbi või erilist abivahendit ei kasutanud, polnud lihtslt vaja. Ei tea küll milline uuem 626 põhja alt välja näeb, aga eeldan et mingit väga kardinaalset erinevust vast pole?
vzk
 


PostitusPostitas rvs » 20 Mai 2009, 10:17

Teema küll vana ja suunatud GE'le, kuid äkki on moderaatorid nõus muutma teema ümber (selle GE sealt kaotama), sest ei ole mõtet teha pm sama küsimusega uut teemat.

Probleemiks siis 626 GD õõtsa vahetus. Õõts ise on juba küljes, kuid olen kuulnud erinevaid soovitusi lõplikuks kinni keeramiseks (pingutamiseks). Osad ütlevad, et tööasendis peab kinni keerama ja teised väidavad, et võib lihtsalt kohe kinni keerata asjad (sealsamas õhus, kus õõtsa alla panin). Kuidas tegelikult tegema peaks?
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas diidzhei » 20 Mai 2009, 11:45

Puksi poldid peaks siiski tööasendis kinni keerama, muidu hakkab liialt neid pukse väänama.
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas rvs » 20 Mai 2009, 11:51

Selge, seda oligi vaja teada! :P
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas ivo626 » 20 Mai 2009, 15:07

tööasendis loomulikult ikka!
Kasutaja avatar
ivo626
 
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Jaan 2008, 16:10
Asukoht: Jõgeva - Tartu

1992 Mazda 626


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron