Mazda 626 coupe 2.0 DOCH 103KW ´89

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 coupe 2.0 DOCH 103KW ´89

PostitusPostitas tegelinski123 » 03 Veebr 2007, 10:36

tere kõigile foorumi kaaslastele;)
Pikka aeg otsides mida projekti autok võtta otsustasin mazda 626 cupe kasuks, auto on 89 103 kw 2.0 doch 16 klappi, koos kõikide elektriliste lisadega ja tehase spoila ringiga;)
Auto kere on väljas poolt korras aga amortide püstakud tahavad keevitamis;)
Ostes oli otsad andnud ka lamda andur.see sai ära vahetatud jaa auto sai uue mineku kohe ja pehme hääle;)
aga ja hakkan siia kirjutama kudjas mul autog läheb ja panen pildid kah ülees ;)
mõteid on juba palju mida teha aga jh :wink:
Ja kui kellegil äkki vedeleb mõni kõrval istuja poolne uks siis äkki saaks kaubale;)
andek teada ;)kere tööd ootavad juba;) :?: :wink:
Viimati muutis tegelinski123, 04 Veebr 2007, 13:34, muudetud 1 kord kokku.
tegelinski123
 


PostitusPostitas petslane » 03 Veebr 2007, 11:03

teretulemast foorumisse.
aga tee pealkiri ka korda
petslane
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 06 Veebr 2007, 02:28

Nii siis :P homsest akkan autol kere tõid tegema :P keevitada ja mässata on palju:P
Värvi valik on kah tehtud metallik must :P kuldsete velgedega:P 10 -12 kodarat:P
külje laiendid on olemas oleks vaja kusagilt ka midagi esi spoilad võis siis stange lisa :P :roll:
proovin pildid kah ära teha:P
tegelinski123
 


PostitusPostitas kennu » 06 Veebr 2007, 11:57

tundub palju lubav.... eks näis :D
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas tegelinski123 » 06 Veebr 2007, 16:37

Täna sai siis külje laiendid ära võetud oh õudust :shock: Pmst uued külje karbid põhi ei ole kah just kõige kenam pagasist saad kah käe läbi panna :D
Jube:D
Krt miks need japaanlased ei oleks võind kah kered ära tsinkida vms :S
Mootorid peavad kaks keret vastu :D
Keevitamis on nii sitaks :P:Pmärtsis saab ehgk uue värv katte kah peale :P
kui aeg jääb siis võtan moto kah laiali arvatavasti tahab uusi kolbe ja rõngaid ja plaju muud :D
aga ok
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 06 Veebr 2007, 16:41

A kas tartus on keegi kes viitsik mul pritsungi üle vaatata ja ära timmida :P
Ei ole see õige hääl ikka tühi käik ikka imelik ja alguses kuin 4 pöördeni läheb uimaselt või see ongi tavaline? ma mõtlen et äkki ühulugejast vmst:?
OOtan?
tegelinski123
 


PostitusPostitas tomkulibin » 06 Veebr 2007, 19:18

tegelinski123 kirjutas:A kas tartus on keegi kes viitsik mul pritsungi üle vaatata ja ära timmida :P
Ei ole see õige hääl ikka tühi käik ikka imelik ja alguses kuin 4 pöördeni läheb uimaselt või see ongi tavaline? ma mõtlen et äkki ühulugejast vmst:?
OOtan?

Ja veel ka kolbide vahetus? Oled Sa hindasid uurinud?
Ehk teed eelnevalt moto korda ja siis hakkad regullima. Viga ehk peitubki kulumuses.
Kas sa survet silindrites oled mõõtnud?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 06 Veebr 2007, 21:28

Kas mootoris on plödin kah sees :?: minul lõppes sama mure, koos plödinaga, klapipesade üle lõikamisega ja seega ka kõigi tihendite vahetusega :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 07 Veebr 2007, 00:30

Ei plõdinat pole .
Asi on lihtsalt nii et vahel läheb ja vahel jälle ei võta minekut taha krt ma arvan et ikka on lamda anduri viga :S:S
Või siis õhu lugeija??
Ei tea regullisn seal pritsungi juuress eda vasest kruvi?ja siis läks korraks korda polnud seda lämbumis tunnet:S aga siis jälle hakkas jamama?
Kompressiooni kohta nii palju et sai äraa mõõdetud oli normis ?
Arvatavasti piirub moto remont rõngaste ja tihentite vahetamisest?
Kiirelt oleks abi vaja ?
Vaja ülevaatus ära teha ja nii ei saa minna :P
küsiks veel ega kellegil pole esi klaasi?
Mudju maksan kah ikka ? kui keegi oskab aidata

Ette tänades :arrow:
Viimati muutis tegelinski123, 08 Mai 2007, 10:52, muudetud 1 kord kokku.
tegelinski123
 


PostitusPostitas tomkulibin » 07 Veebr 2007, 07:57

Ehk on lõdvikute viga, imeb "kõrvalt" ehk väljaspoolt õhulugejat. Ka väiksemgi leke tekitab paraja peavalu. Vaata korralikult üle kogu voolikute majandus, et oleksid tihkelt otsikute küljes ja mingeid pragusi, muljumisi poleks (osad voolikud on otsapidi sisselaskekollektori all, neid on eriti mõnus sorkida).
PS kus Sa ise asud, pane mingi vihje avatari.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mazdagirl » 07 Veebr 2007, 08:48

tegelinski123 kirjutas:A kas tartus on keegi kes viitsik mul pritsungi üle vaatata ja ära timmida :P


Nagu aru saan siis asub ta Tartus :roll:
Mazdagirl
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 07 Veebr 2007, 10:22

Jah ma asun TARTUS
Ei see ei sa lõdvikute viga olla ??
kui oleks nende vaakumvoolikute viga siis oleks kogua aeg jama majas
aga see on nii et vahel on kõik kokk ja siis ärsku pole ja siis on jälle kõik ok ?
Aga ei tea?

kui kellegil on kokkupuudet selle mazdaga siis kui keegi viitsib võiks üle vaadata?
Krt lammutusest ei leidnud kah uut lambdat ja õhulugejat
tänud
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 07 Veebr 2007, 11:04

Nii siis tahaks küsida kah et käs on näpu viga tehtud või ongi kõik need kolm masinat (kaasa aravtud minu masin) erinevate motodega
üks on 66kw ,teine 79 kw?
ja minul siis 103? :?
Sest oleks äkki doonori pooe vaatand aga doonorilt tahask just moto juppe aga kui mootorid ongi erineva siis pole midagi teha


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tegelinski123
 


PostitusPostitas Jot » 07 Veebr 2007, 12:10

just nimelt ongi kõik erinevad motod.
Jot
 
Postitusi: 59
Liitunud: 23 Nov 2006, 13:34
Asukoht: Paide

PostitusPostitas Anonymous » 07 Veebr 2007, 18:14

66kw on 2.0 8klapiga pritsung
79kw on 2.0 12klapiga karburaator(kuigi kui numbreid vaadata siis USA turule toodeti vaid 2.2 12klapiga mootoreid ja 85kw või ka turboga 108kw :? )
103kw on 2.0 16klapiga pritsung :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 08 Veebr 2007, 09:47

Aitäh :)kahtlused peletatud:)
ikka ootan et äi eegi oskaja vend üle vaataks ?
käisin ühes remondi teeninduses kah seal enam vähem nii et hakka juppe välja vahetama kül lõpuks vea üless leiad :? :? :?
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 08 Veebr 2007, 21:04

Eks näis homme saan uue lamda anduri ja õhulugeja.
Proovin mis uute juppidega teeb äkki saab asja paika. :roll:
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 11 Veebr 2007, 22:34

hmm nüüd on väga jama asi nüüd auto läheb aind korraks käima ja rohekm ei midagi mul oli honda preludiga sama jama .ei töötand oli kah ii et vahe peal äks edasi ja kõik .lõpuks oli preludiga nii et rohkem kui 5 km/h ei sõitnud sai siis kütuse pump ja paak ära puhastatud oli kõik korras ?
Aga äkki ongi kütuse pumba viga see jama mul üldse??
kas mazdal on kütue pump paagis v paagi väline?
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 11 Veebr 2007, 22:45

tegelinski123
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Veebr 2007, 21:17

Pump on jah paagi sisene ning ligi pääseb tagumise istme alt :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 23 Veebr 2007, 15:31

Nüüd kadus täielikult sell kere üless ehitmaine ära :? Eile siis kui sain auto just ilusti käima oli vaja üht autot tõmmata ja näe imet tõmasin pool taguots kah küljest ära auto on ikka nii mäd kui mäda :(
Mootor töötab nüüd ilust viispluss minek kah:P

Nüüd siis küsimus kui raske ja palju on erinevusi minu masina kerel ja teistel mazda 626 coupeedel nt 66 kw ja 79 kw ? 88-89 a? masinatel?
ja kas on väga raske mootor mingile teisele isendile ümber lappata ?
Kas elektri süsteemiga tuleb palju probleeme?
veermik ja vedrustus? piduri?

TÄNUD VASTUste eest ? :roll:
tegelinski123
 


PostitusPostitas Anonymous » 23 Veebr 2007, 15:41

Kere on sama, ümber tuleb tõsta mootor, käigukast, mootori juhtmestik koos ajuga, roolivõimendi koos latiga, püsikiiruse hoidja. Võimalik et teistel puuduvad ka tagumised ketaspidurid ning sellega seoses võimalik et amordid kah pisut teised aga ei usu eriti.
Anonymous
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 23 Veebr 2007, 15:47

Tänud
nii siis midagi eriti utoopilist pole et midagi peab ümber lõikama väga hullult?
käs käigukast istub ilusti ja mootor peale?
:roll:


Nii siis otsin isendid ,kui kellegil o pakkuge? sooviks oleks et kere poleks väga hull muu kõik on pohhui:P
tegelinski123
 


PostitusPostitas tegelinski123 » 23 Veebr 2007, 16:04

http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=52624

pildid kah siis minu mäda hunnikust :roll:
tegelinski123
 


PostitusPostitas Anonymous » 23 Veebr 2007, 21:48

Mootori ja käimari kinnitused ning ka muud kinnitused on kõik ühesugused, ümber pole vaja midagi ehitada :!:
Anonymous
 


Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist