ivark kirjutas:Lugesin ka veidike teemat. Vilojetiga on see paha lugu ,et nad kolivad kohe kohe pappmajade rajooni f***g nowhere. Ükskord käisin seal veermiku kontrollis, kus leiti vigu, mida nt. esmas ei leitud. Lõpuks sai kogu töö ära tehtud hoopis mazdaabis. Üldiselt on raske selle mehe elu, kes autodest midagi ei tea, võib päris kulukaks minna. Mida õhem rahakott, seda suuremad teadmised ja vastupidi on soovitav. Suhtumine on mõlemas esinduses üldiselt sõbralik kuid tüüpiliselt "meil on väga kiire" olekuga on nad kõik seal, kui sa just uut autot ostma ei tule. Ainult Mazdaabis olen tundnud, et tegelikult ka kuulatakse probleem ära. Esindused on rohkem selleks, et korralisi hooldusi teha.
leviathan kirjutas:Kolmik kirjutas:lihtsalt jõuga suruti kokku,piduriklotsid kõveraks + mingi pisike äpardus oli veel...
krt tartus ikka jõumehed koos siis - piduriklotside kõveraks väänamiseks ikka on kõva jõudu vaja
Ch kirjutas:Noh raha võetakse igalpool niipalju kui võimalik... Aga kui autol "puhastatakse ja määritakse" vss e kiirusandurit, ja pärast tuleb välja et sellel autol polegi sellist asja siis paneb küll ahujeetama mida kõike naisterahvale päha määritakse. Et saaks hästi palju raha, muud midagi. kokkuvõttes käisin vilojetis ja sain väiksema raha eest asjad aetud kui mazdaabi võttis. Esmas sai ka käidud aga neil mingi imelik paberilehega hooldeagade süsteem ja kui see paber oli veel jalutama ka läinud siis ma astusin küll sealt minema ooteajaks õeldi ka nädal aega, vilojett leidis samal päeval 30min aega.
Kui süüde paigast, siis läheb ka mootori temp. reziim paihast. Kui toide aia taga, ka siis võid kolvid üles sulatada.m0nx kirjutas: ...imelikul kombel läks mootor kuumaks mõnesaja meetriga.... (kuigi jahutussüsteemi näperdamisest polnud miskit juttu)
leviathan kirjutas:Ei kaitse konkreetselt Mazdaabi, vaid toon näiteid ka mujalt(oma tööst)
nu a kui sa kasvõi oma tööga asja hullemax ajad, siis küsid kah raha?
tomkulibin kirjutas:kommutaator pole eriti töökindel
ance kirjutas:Hei !
Ise olen ka päris kimpus prgu. Käisin nädal tagasi Pirita-kose mazdaabis...Kurtsin, et rattad välja pöörates ja gaasi andes esisilda tekib klobin sisse, peale selle lasin õli vahetada, veovõlli katted ja tagumise stabika varda puksi ja veel nipet-näpet (paar pirni) ära vahetada ja tuligi 3100 krooni ära. No see selleks. Aga nüüd on nädal möödas ja see viga, millega ma auto sinna viisin (klobin esisillas), annab aina rohkem tunda. Juba sealt koju sõitnud helistasin sealsele meistrile- Ivarile (ON ta siis klubiline või mitte ?) ja rääkisin, et asi perses.
Nüüd vist peaks minema Mustamäe Mazdaabi-sse ? Või kuhu ?
Palusin pakkumist signa paigaldamiseks, pakuti hinnaks 3900.- kr koos vahetusega ja siis näitas mulle mingit suvalist signa karpi seal. Tuttavad on välja naernud seda juttu
Täna tööle sõites oli juba päris hirmus. Peaks kiiremas korras midagi ette võtma.
Auto vaid paar nädalat old ja sellised probleemid.
AIDAKEE !
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist